en
Feedback
brrat

brrat

Open in Telegram

سلام بچها

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
254
Subscribers
+324 hours
+87 days
+20330 days
Posts Archive
ننتو گاییدم

ننتو میگیرم میدم سیناو طاهاو مهدیو اریاو افشینو حافظ بگان

هومن ننتو از پهنا میگام اگه رادین مردانیم

من شده همینایی که مسخره کردیو جمع میکنم مادرتو میگام

هی بهت میگفتم مادرجنده گوخوریه اینو اونو نکن

وای مامانتو میگام هومن

مادرجنده یادته اویلو مسخره میکردی ذیگه

چرا خایه نداشتی اینجا مارو مسخره کنی بی خایه

مادذجنده این چنله کیریه توعه خب

Repost from IXRAYON
Listen to ESHTEBAH [PROD.TREIPY] by IXRAYON, SLEEPY on #SoundCloud https://on.soundcloud.com/kw8DLfSZC9YafHv7SR

دیگه چرا تو بی‌غیرتی

مادرجنده

توعه خارکسه چون پارسا تحویلت نگرفته بود فشاری بودی مادرجنه

ننتو بگام جدی

کارو رو؟

خارکسه پاریو مسخره‌ میکنی؟

صدرا محسنیو مسخره میکنی؟

مادرجنده

مادرجنده من‌ویژواله تخمیتو نزدم میخندیدم بهت

خایمالیمو میکردی به مهدی نگم؟