en
Feedback
میراکل

میراکل

Closed channel

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
127
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-230 days
Posts Archive
کاش فیزیوپات منو از کتابا جدا نمی‌کرد. وگرنه سیسی می‌شدیم باهم.

منم سیسی منم.😭 ولی تاابد بنده‌ی کاغذ می‌مونم. و تو زمینه‌های دیگه نهایت استفاده رو ازش می‌کنم.

دوستی که سر تقی به توقی‌ خوردن تموم میشه، آره والا کجاش دوستیه؟!

Repost from Independent🪁
یه سری دوستی‌ها هم بهم خورد که راستش به گمانم کلاً از اول دوستی نبود

کی بی‌نظمی دانش‌گا تحمل کنه حالا

کی گرما تحمل کنه حالا

وای یکی بگه همه‌ی اتفاقا خواب بوده

واقعنی الان همتون اومدید؟😭

بچه‌ها واقعنی وصل شد کلا؟

الان یک درس نخونده‌ی کلاس نرفته و خواب‌آلودم.💘

می‌خواستم امروز نرم کلاس و درس بخونم. ولی خوابم برد =)))))

اینجوری پیر بشید سیسیاااا.🫶🏻
اینجوری پیر بشید سیسیاااا.🫶🏻

یه ساعت کلیه خوندم، سنگی مگنی، هماچوری، هایپرتنشنی داشتین بیایید نسخه بنویسم براتون.😎😂

دانش‌گا داره ما رو به گا میده :))

به خودم قول دادم دیگه برای حضور هیچ آدمی در زندگیم ذوق نکنم چون همه رهگذرن، مگر اینکه خلافش رو ثابت کنن.

آیس کافیم‌ قلب قلبی شدهههههه🥹
آیس کافیم‌ قلب قلبی شدهههههه🥹

واقعنی.
واقعنی.

همش‌ میگفتن فیزیوپات مزخرف‌ترین دوره‌ی پزشکیه‌!! باور نکردم، باور نکردم، تا اینکه با پوست و گوشت و استخونم لمسش‌ کردم و متوجه‌ش شدم.

من اگه با روان سالم از پس فیزیوپات این دانش‌گا بربیام، نصف زندگیو بردم.🙏🏻

نجات دهنده‌ی تو آیینه لش کرده انگار کوه کنده.