en
Feedback
میراکل

میراکل

Closed channel

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
127
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-230 days
Posts Archive
یا آدم‌هایی رو که تا می‌بینن دو نفر با هم دوستن، میشینن فکر می‌کنن چجوری رابطشونو‌ بد کنیم؟

هیچ وقت نتونستم که آدم‌هایی رو درک کنم که تا کسی رو می‌بینن روش یه برچسبی میزنن.

کاش می‌شد روی آدم‌ها برچسبی زده میشد که به این آدم نزدیک نشوید ناامید کننده است.

روابط انسانی بیشتر از هر چیز دیگه‌ای ناامیدم می‌کنه.

بعد هر وقت خواستید پروگنوز بخرید، قبلش با انتشارات تماس بگیرید بگید اشتباهاتش‌ رو اصلاح کنن.🙏
بعد هر وقت خواستید پروگنوز بخرید، قبلش با انتشارات تماس بگیرید بگید اشتباهاتش‌ رو اصلاح کنن.🙏

تا توصیه‌های دیگر بدرود.😎

هیچ وقت اول آب بعد کاپوچینو رو نریزید که باعث میشه این گند رو به ماگتون بزنید.💘
هیچ وقت اول آب بعد کاپوچینو رو نریزید که باعث میشه این گند رو به ماگتون بزنید.💘

یک ماهه دارم درس می‌خونم، همچنان من:
+1
یک ماهه دارم درس می‌خونم، همچنان من:

بعد یه توصیه از من به شما: وقتی رفتید دانشگاه درمورد درس نخوندن به حرف ترم‌ بالاییاتون‌ گوش ندید. درس بخونید و تفریح کنید به سبک خودتون. فقط از تجربیات مفیدشون بهره ببرید.

علاقه‌ی خاصی به حذف کردن آدم‌ها از زندگیم پیدا کردم. وقتی که خودشون باعث میشن حذفشون کنم.

صورتم کافی نبود. دستمم‌ سوخت.😭😂

باورم نمیشه سه ساعته بجای درس خوندن دارم غرور و تعصب می‌خونم.

Repost from Dr.mental
درد خرابکاری و ضایع شدن پیش استاد موردعلاقه‌ات از درد ضایع شدن پیش کراشت بدتره.

تا وقتی هم نور امید هست. یعنی زندگی جریان داره.

برای زندگی این‌ روزها زیادی خسته‌ام. اما هنوز هم کور سوی امیدی هست.

هوای امروز درست مثل درس‌خوندنای‌ من غبارآلوده‌.

از بدبختی امروزم همینقدر بگم لپتاپم خراب شد‌. در حالی که کل فایل‌های درسیم تو لپتاپه😭

دارم تلاش می‌کنم زنده بمونم.

اونجاش که میگه: "ساعت و ثانیه‌ها مث باد می‌گذره"

به چه می‌اندیشی؟ به اینکه چجوری نقاشی‌های نورو رو بکشم که قشنگ‌تر باشن.
+1
به چه می‌اندیشی؟ به اینکه چجوری نقاشی‌های نورو رو بکشم که قشنگ‌تر باشن.