en
Feedback
میراکل

میراکل

Closed channel

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
127
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-230 days
Posts Archive
بچه‌ها من نشستم درس خوندم و دارم می‌خونم و خواهم خوند =)))

حتی مردی در غنا هم راضی نیست من بشینم خوابگاه و تو این هوا نرم بیرون :))))))

به نظرتون می‌ارزه ایمنی بخونم؟

زندگی کوتاهه، همه چیو به روی آدما بیارید.

به آدما باید زمان داد خودشون مشخص میکنن چقدر می ارزن ..

منتظرم امتحانام تموم شه بعد از زندگی آکادمیکم‌ انتقام می‌گیرم.

کاش خطم زندگی رو آسون‌‌تر می‌کرد.
کاش خطم زندگی رو آسون‌‌تر می‌کرد.

بعد هی ببینیش، هی ذوق کنی، هی بهش افتخار کنی و بگی رفیق‌ منه‌هاااااا =))))🥹🥹

بابا به دوستاتون حسودی نکنید هرچیزی نیازه اینا بیشتر تلاش کننو بهشون بدید حوصله دارید خودتون سختی بکشید پولدار و مشهور شید؟ میدونید چقدر سخته؟ حمایت کنید پولدار شن یه زخمی از زندگیتونو خوب کنن

وقتایی که من زندگیو‌ جدی نمی‌گیرم ولی زندگی منو جدی می‌گیره، سردرد می‌گیرم.

می‌خونم، می‌خونم، می‌خونم. نزدیک امتحان که میشه بووووم، هیچی بلد نیستم انگار.

Repost from Nina
شدم مثل اون قسمت پایتخت که نقی می‌گفت آخ که اگه مدیریت جزیره به عهده‌ی من بود این کارو می‌کردم اون کارو می‌کردم. ولی حتی سفر دو روزه‌ی خودشون به جزیره رو نتونست مدیریت کنه و زندگیشونو آب برد.

بارون نمیذاره درس بخونم :(

بیایید یه حقیقتی رو بهتون بگم، اینجا با یک زندگی واقعی از آدمی که داره دست و پا میزنه خودشو نجات بده، رو به رو هستید. از اون آدمایی که شاید برنامه بریزه و زندگی اونجور پیش نره. [خیلی وقتا.] از اونا که دفترشون‌ پر از روزای‌ خوب نیست. از اونایی هر چقدر هم بخونه باز یه وقتایی پیش میاد شب امتحان بیدار بمونه. از اون آدمایی که تعریف از خود نه، اما تخریب خودشو خوب بلده متاسفانه. [هر چند غافل نشم دوست میدارم خودم رو] از اونا که نه چری گرله، نه مسی گرل، یک آدم معمولی با یه زندگی معمولی تو یه گوشه‌ی دنیا. از اونا که زندگی پینترستی‌ نداره، بیشتر زندگیش‌ شبیه یه آدم از وسط روستاست. چه میدونم دیگه، آره خلاصه این منم و زندگیم که میخوام درستش کنم.

عاشق این عکساییم‌ که انگار دوربین تکون خورده:

این دختر>>> این عکس>>>> وایبشششش>>>> 😭💕🥹🎀🫶☕️

Repost from So insane!
از چیزای کوچیک هم خوشحال بشید و شاد زندگی کنید منتظر نباشید اتفاقای برزگ بیفتن تا حالتون خوب شه

منم همینطور، منم همینطور🤝

Repost from Other side 🌘
دلم معاشرت با آدمایی رو میخواد که این شکلی نباشن دقیقا چه شکلی؟ دقیق دقیق نمیتونم بگم ولی حداقل اکثر این آدمایی که الان هر روز باهاشون در ارتباطم نه! یه لول بالاتر با طرز فکر عمیق تر از اونایی که فقط جلوی پاشونو نمیبینن از اونایی که وقتی باهاشون حرف میزنی بعدش حس می‌کنی مغزت جا باز کرده از اونایی که میشه چندین ساعت راجب موضوعات عمیق باهاشون حرف زد و خسته نشد از اونایی که دنبال ادا نیستن و واقعین یچیزی توی همین مایه ها✨

لحظه شماری می‌کنم‌ برای تموم شدن این هفته ..