en
Feedback
میراکل

میراکل

Closed channel

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
127
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-230 days
Posts Archive
اینقدر گفتم هم اتاقیم از ۲۴ ساعت شبانه روز ۲۸ ساعتشو‌ خوابه که الان با این ویروس جدیده‌ وضعیت خودمم همینه.

درمورد خشکی بیش‌ از حد لب‌ها و پوست بدنم فعلا به نتیجه‌ای نرسیدم و فقط دم به دقیقه بالم‌لب و مرطوب کننده می‌زنم.👎

و دومین مورد اینکه ضدآفتاب سنتلا تو هوای خیلی گرم اصلا خوب نیست. ولی برای پاییز و زمستون پیشنهاد میشه.👍

بچه‌ها یک نکته‌ی پوستی بگم بهتون که شوینده‌ی سراوی‌ شما رو از هر چیزی بی‌نیاز می‌کنه. سه ماه تابستون رو فقط این شوینده رو داشتم با یه ضدآفتاب، ذره‌ای پوستم تکون نخورد.👍

من‌ مگه فردا روز میرم آمریکار سر کار که باید بدونم سومین علت مرگ و دومین علت از کار افتادگی تو آمریکا COPDعه ولی ندونم تو ایران چیه؟

قهوه خوردم و حالم خراب.

خدا همیشه هوامو داره🫶 کاش منم هوای زندگیم رو بیشتر داشته باشم.

نتیجه تلاش✅️

تو برهه زمانی از زندگیمم‌ که کسی بهم بگه بالای چشمت ابروعه، از زندگیش میام بیرون و از زندگیم بیرونش‌ می‌کنم.

امتحانم رو دادم. فقط خدا میدونه چجوری.💘

Me too.

آدم‌ها جوری باهام رفتار می‌کنن انگار من قلب ندارم.

سخت‌ترین کار دنیا تغییر دادن روتین بد زندگیمه.💘

استادا فکر می‌کنن ما درس نمی‌خونیم اما واقعیت اینه که ما نمی‌رسیم این همه درس رو یه جا بخونیم.

Repost from Cristina 🌘
شاید ندانم زندگی چگونه می‌گذرد، اما یقین دارم که می‌توانم زندگی‌ای بسازم که حق واقعی من باشد.
شاید ندانم زندگی چگونه می‌گذرد، اما یقین دارم که می‌توانم زندگی‌ای بسازم که حق واقعی من باشد.

هیچ وقت ۱۲ شب به بعد رو برای مکالمه‌ با آدم‌ها انتخاب نکنید. مگر آدم امن.

واقعا بی‌نظم بودن بده، ولی بدتر از اون قبول نکردنِ اینه که بی‌نظمی.

کاش تو خوابگاه زندگی با بعضی آدم‌ها رو هیچ وقت تجربه نمی‌کردم.

اینجوریه که یادم میره پیام ها رو سین کنم بعد میمونم با چه رویی جواب بدم.💘

هیچ وقت از مسیر و تماشای زندگی آدم‌ها خسته نمیشم.