🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Closed channel
Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
+124 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
Repost from N/a
ලොකු PROFIT එකක් ගන්න පුලුවන් 12න් පස්සේ දෙන සෙල් එක ගන්න
එතකන් SCLP ENTRY 💙🤝😍
Repost from N/a
NEXT SELL SCLP LEVEL
4188-4189
4195
4200
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4185-4189
Take Point 4184
Take Point 4182
Take Point 4180
Take Point 4175
Open -4149
❌ STOP LOSS 4202
NEXT SIGNL එක මම
4185-4189
4196-4200
LEVEL වලට ආවම මම දෙනෝ දුන්නාම ගමු
මොකද තාම වෙලාව 10.35යි
BUY එකක් යන්න නම් 4181 LEVEL එක කඩන් උඩට යන්න ඕනා
නැතනම් GOLD SELL ඒහෙම සෙල් එක ආවොත් මම පහලින් BUY එක ඔයාලට දෙනෝ
4180 දැන් තීන LEVEL එකෙන් උඩට ගියොත් මම BUY එක දෙන්නේ නෑ මොකද MARKT එක ඉක්මනින් MOVE වෙන නිසා MARKT එක ගැන අවබෝධයක් නැති අය එක පාර TRDE දානෝ ඒ අය හරියට දාන්නේ නෑ කොහෙන් ගත්තද කියලා 😁
Repost from N/a
ඔය LEVEL ටික TRADING VIEW එකේ ඇදලා තියගන්න 💙🤝😎
Repost from N/a
4173-4176 BUY එකක් තියේ ඒත් ඒක RISK නිසා දෙන්න බයයි
ඒ නිස තව ටිකක් බලල මම ඔයාලට දෙන්නම්
මොකද නැතනම් සෙල් වෙනෝ
බලමු 10.30-10.45 වෙනකන් 💙😎
Repost from N/a
TODAY NEWS TIME 6.30 PM ❤️😎
මේක 6.30 උනාට X NEWS වලට MARAKT එකේ අද යම් දෙයක් වෙන්න පුලුවන් ❤️😍
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4177-4183
Take Point 4176
Take Point 4174
Take Point 4172
Take Point 4165
Open -4149
❌ STOP LOSS 4192
පාන්දර open උනාම ඒ ගිය buy එක ගත්තද කට්ටිය ❤️😍
මම සිකුරාදා signl දීපු 4140-4146ම තමා ඒ buy එක ගිහින් තියෙන්නේ 😱😍
Support level ගැන අවබෝධයක් තිබ්බ අය ගන්න ඇති කියලා හිතනෝ ගත්තනම් $50 -70 වගේ profit ඉතින් 😁😎
හෙට පාන්දර නැගිටලා බලන්න GOLD MARKT එකට වෙලා තීන දේ
බෝහෝ විට MARKT එක ලොකු ගැප් එකින් OPEN වෙයි හොදේ
සෙල් වෙලා තිබ්බොත් BUY එක ගමු
BUY වෙලා තිබ්බොත් සෙල් එක ගමු
මම නම පාන්දරම නැගිටින් නෑ නැගිටින අය ඔයලා SUPPORT RESISTANCE ගැන අවබෝධයක් තියේනම් ගන්න තනියම
මම උදේ නැගිටලා SIGNL දෙන්නම්
Close උන forex markt පාන්දර open වේ
හෙට සිට trade කරන්න ලැස්ති වෙන්න traders 💙😎
GOOD NIGTH TRADERS ❤️😍
NEEX Account verfy නොවුන මට මැසේජ් කරලා කියපු හැමෝගෙම ACCOUNT VERFY වෙලා ඇති LOG වෙලා බලන්න
මට මැනේජර් මැසේජ් දාලා තිබ්බේ හවස ඒත් මම ONLINE ආවේ දැන් ඒ නිසා දැන් හැමෝටම කියලා GROUP දැම්මේ❤️😍
