en
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

Closed channel

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
+124 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
Repost from N/a
ලොකු PROFIT එකක් ගන්න පුලුවන් 12න් පස්සේ දෙන සෙල් එක ගන්න එතකන් SCLP ENTRY 💙🤝😍

Repost from N/a
4188-4189 SCLP ENTRY DONE 💙😍
4188-4189 SCLP ENTRY DONE 💙😍

Repost from N/a
NEXT SELL SCLP LEVEL 4188-4189 4195 4200

Repost from N/a
💙😍
💙😍

Repost from N/a
4185 HIT ENTRY 💙🤝😎
4185 HIT ENTRY 💙🤝😎

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4185-4189 Take Point             4184 Take Point             4182 Take Point             4180 Take Point             4175 Open -4149 ❌ STOP LOSS       4202

NEXT SIGNL එක මම 4185-4189 4196-4200 LEVEL වලට ආවම මම දෙනෝ දුන්නාම ගමු මොකද තාම වෙලාව 10.35යි

BUY එකක් යන්න නම් 4181 LEVEL එක කඩන් උඩට යන්න ඕනා නැතනම් GOLD SELL ඒහෙම සෙල් එක ආවොත් මම පහලින් BUY එක ඔයාලට දෙනෝ 4180 දැන් තීන LEVEL එකෙන් උඩට ගියොත් මම BUY එක දෙන්නේ නෑ මොකද MARKT එක ඉක්මනින් MOVE වෙන නිසා MARKT එක ගැන අවබෝධයක් නැති අය එක පාර TRDE දානෝ ඒ අය හරියට දාන්නේ නෑ කොහෙන් ගත්තද කියලා 😁

Repost from N/a
ඔය LEVEL ටික TRADING VIEW එකේ ඇදලා තියගන්න 💙🤝😎
ඔය LEVEL ටික TRADING VIEW එකේ ඇදලා තියගන්න 💙🤝😎

Repost from N/a
4173-4176 BUY එකක් තියේ ඒත් ඒක RISK නිසා දෙන්න බයයි ඒ නිස තව ටිකක් බලල මම ඔයාලට දෙන්නම් මොකද නැතනම් සෙල් වෙනෝ බලමු 10.30-10.45 වෙනකන් 💙😎

Repost from N/a
TODAY NEWS TIME 6.30 PM ❤️😎 මේක 6.30 උනාට X NEWS වලට MARAKT එකේ අද යම් දෙයක් වෙන්න පුලුවන් ❤️😍
TODAY NEWS TIME 6.30 PM ❤️😎 මේක 6.30 උනාට X NEWS වලට MARAKT එකේ අද යම් දෙයක් වෙන්න පුලුවන් ❤️😍

Repost from N/a
💙😎
💙😎

Repost from N/a
GOLD SELL TP 1 DONE ❤️😍
GOLD SELL TP 1 DONE ❤️😍

Repost from N/a
❤️😍
❤️😍

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD SELL 4177-4183 Take Point             4176 Take Point             4174 Take Point             4172 Take Point             4165 Open -4149 ❌ STOP LOSS       4192

පාන්දර open උනාම ඒ ගිය buy එක ගත්තද කට්ටිය ❤️😍 මම සිකුරාදා signl දීපු 4140-4146ම තමා ඒ buy එක ගිහින් තියෙන්නේ 😱😍 Support l
පාන්දර open උනාම ඒ ගිය buy එක ගත්තද කට්ටිය ❤️😍 මම සිකුරාදා signl දීපු 4140-4146ම තමා ඒ buy එක ගිහින් තියෙන්නේ 😱😍 Support level ගැන අවබෝධයක් තිබ්බ අය ගන්න ඇති කියලා හිතනෝ ගත්තනම් $50 -70 වගේ profit ඉතින් 😁😎

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS ❤️😎
GOOD MORNING TRADERS ❤️😎

හෙට පාන්දර නැගිටලා බලන්න GOLD MARKT එකට වෙලා තීන දේ බෝහෝ විට MARKT එක ලොකු ගැප් එකින් OPEN වෙයි හොදේ සෙල් වෙලා තිබ්බොත් BUY එක ගමු BUY වෙලා තිබ්බොත් සෙල් එක ගමු මම නම පාන්දරම නැගිටින් නෑ නැගිටින අය ඔයලා SUPPORT RESISTANCE ගැන අවබෝධයක් තියේනම් ගන්න තනියම මම උදේ නැගිටලා SIGNL දෙන්නම්

Close උන forex markt පාන්දර open වේ හෙට සිට trade කරන්න ලැස්ති වෙන්න traders 💙😎 GOOD NIGTH TRADERS ❤️😍

NEEX Account verfy නොවුන මට මැසේජ් කරලා කියපු හැමෝගෙම ACCOUNT VERFY වෙලා ඇති LOG වෙලා බලන්න මට මැනේජර් මැසේජ් දාලා තිබ්බේ හවස ඒත් මම ONLINE ආවේ දැන් ඒ නිසා දැන්  හැමෝටම කියලා GROUP දැම්මේ❤️😍