🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Closed channel
Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
No data24 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
Repost from N/a
දැනට මෙහෙම profit එකක් run වෙනෝ ඇති ඔයාලගේ ❤️😍
ඉතින් ඔයාලට කියන්න තියෙන්නේ risk එක මැනේජ් කරන් trde hold කරන් ඉන්න මට පුලුවන් හරිම තැනින් level කියලා signl දීමට පමනි risk money mange කරන් trde දාලා hold කරන් ඉන්න වැඩේ ඔයාලට බාරයි ❤️😍
Repost from N/a
RUNNING PROFIT SL USE❤️😍
මම SIGNL එක දෙද්දිම් කිව්ව ගන්න කියලා එතකොට වැඩි PROFIT එකක් අපිට ගන්න පුලුවන් කියලා ❤️😍
SL පහලට අරන් PROFIT BOOK කරන් HOLD කරන් ඉන්න 💙😎
Repost from N/a
4354 මම signl එක type කරා ඒත් risk නිසා ඒක නොදි 4362-4366 signl එක දුන්නේ
4354 sell එක ගියොත් මම දීපු signl එකේ entry මිසින් හොදේ
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4362-4366
Take Point 4361
Take Point 4359
Take Point 4357
Take Point 4355
Open -4325
❌ STOP LOSS 4375
මේක දැකපු ගමන් ගන්න එපා උඩට ආවම ගමු risk trade
Repost from N/a
මම ඔයාලට කියපු level වලින් 4333 sell එක ගියා
4350 එන් නැති වෙයි කියලා තමා news එන්න ඉස්සෙල්ල 4349 signl එක දුන්නේ
4349 දැනට sell එක ගොස් ඇත 💙😍
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4349-4355
Take Point 4348
Take Point 4346
Take Point 4344
Take Point 4340
Open -4325
❌ STOP LOSS 4365
Repost from N/a
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
සදුදා සිට FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
Repost from N/a
ඔන්න ඉතින් කොල පාට level එකට සෙල් උනා මගේ support levl එකෙන් buy උනා❤️😱😍
Buy ගත්ත අය profit book කරන් hold කරන් ඉන්න ❤️😎
Repost from N/a
4301 ENTRY DONE ❤️😍
ගත්ත අය PROFIT BOOK කරගන්න
නැවත DOWN උනොත් පහලට ආවම නැවත ගමු
4301 සිට 4307 දැනට අප් වී ඇත ❤️😍
Repost from N/a
ඔන්න ඉතින් සෙල් එක ❤️😱😍
ඊලගට අපි ඔය කොල පාට LEVEL වලට ආවම BUY එක බලමු 💙😎
මම CRYPTO THILI ❤️😎
SELL LEVEL උනත් දෙන්නේ හරියටම ANLISE එක කරලා😁😎
ගත්ත TRDE HOLD කරන් ඉන්න TRDERS ❤️😍
VIP JOIN වෙන්න කැමති අය මැසේජ් එකක් දාලා JOIN විය හැක
WHATSAPP :- 0755204732
Repost from N/a
4333 ගත්ත trade දැන් PROFIT පිට RUN වෙනෝ ඇති ❤️😍
HOLD TRDE ❤️😍
ඔය LEVEL තමා අද දැනට 5M ANLISE එක අනුව SELL RESISTANCE LEVEL
4333
4350
4362
4376
CONFM ඇතිව SELL ගමු
