en
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Open in Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Matin SenPai

Channel Matin SenPai (@matinsenpaii) is an active participant. Currently, the community unites 159 861 subscribers, ranking in the Other category.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 159 861 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -502 over the last 30 days and by -207 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 33.46%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 21.78% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 53 490 views. Within the first day, a publication typically gains 34 817 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 756.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

159 861
Subscribers
-20724 hours
-5027 days
-50230 days
Posts Archive
.

خب البته ما به این نتیجه رسیدیم اسپوفی فکر نکنم در کار باشه:) اما باز تست کنید بهمون بگید
+1
خب البته ما به این نتیجه رسیدیم اسپوفی فکر نکنم در کار باشه:) اما باز تست کنید بهمون بگید

Repost from Matin SenPai
لیست جدید 33 تایی از کانفیگ‌های Spoof که همه‌شون کار می‌کنن و خودم تستشون کردم

اپلیکیشن RSTA(که به زودی اوپن سورسش رو هم میسازن عزیزان)

دستورات اسکنر برای Termux

☠️آموزش ساخت VPN شخصی با گوشی موبایل(کاملا رایگان) + اسکن آیپی تمیز با Termux دوستان این متد تا مرحله‌ی 4 اش انجام دادنش منطقیه. ما متوجه شدیم که در واقع SNI Spoofingای در کار نیست و کانفیگ داره فرگمنت میشه فقط. تا مرحله‌ی 4 پیش برید و پرسرعت به کانفیگ خودتون متصل بشید ⚡️لینک سایت کلودفلر: https://dash.cloudflare.com/ لینک پروژه‌ی Edge برای ساخت کانفیگ رایگان: https://github.com/cmliu/edgetunnel فایل دستورات ترموکس: https://t.me/MatinSenPaii/3643 پروژه رسول: https://github.com/seramo/v2ray-config-modifier نرم‌افزار RSTA Spoof هم اینجا: https://t.me/rstasnispoof/2/1076 و https://t.me/MatinSenPaii/3644 ⭐️توی این ویدئو این مراحل رو پیش میریم: 1- ساخت کانفیگ Edge(روزانه 6 گیگ رایگان با کلودفلر) 2- نصب و استفاده از Termux برای نصب اسکنر من و پیدا کردن آیپی تمیز 3- استفاده از اسکنر SenPai Scanner برای اسکن آیپی تمیز کلودفلر با استفاده از کانفیگ‌های Edge 4- استفاده از پروژه رسول برای انداختن آیپی تمیز به تعداد بالا پشت کانفیگ 5- استفاده از آیپی‌های تمیز توی Json اسپوف و اتصال پرسرعت به اینترنت آزاد ⚠️ پیش‌نیازها و نکات مهم: 1️⃣این متد نیاز به هیچ سرور و دانش شبکه‌ای نداره ✉️ تماشا در تلگرام 📹 تماشا در یوتوب(با کیفیت بالاتر) 💰 دونیت

این ربات از یـ‌ بـ‌ خـ عزیز واقعا باحاله. یه نگاه بهش بندازید: @iNewsSummaryBot
این ربات از یـ‌ بـ‌ خـ عزیز واقعا باحاله. یه نگاه بهش بندازید: @iNewsSummaryBot

تصمیم گرفتم یه آموزش صفر تا صد ضبط کنم برای عزیزای دلی که لپ تاپ ندارن و فقط یه گوشی اندرویدی دارن از آموزش ساخت کانفیگ اسپوف گرفته(رایگان) تا اجرای اسکنر روی ترموکس(سردرد) و استفاده از اپلیکیشن اسپوفی که این دوستانمون ساختن یه مقدار طولانی میشه اما دوست ندارم واقعا که بچه‌های اندروید کارشون لنگ بمونه

دسکتاپش رو امروز میسازم گوشی رو فردا ترموکس سردرد خالصه و باید تا فردا یه کم اسکنر رو واسش بهینه‌تر کنم
+1
دسکتاپش رو امروز میسازم گوشی رو فردا ترموکس سردرد خالصه و باید تا فردا یه کم اسکنر رو واسش بهینه‌تر کنم

Repost from White DNS
📱 اگر لینک ساب WhiteDNS رو میخواید از گیتهاب داشته باشید، این ریپو هر ۴۰ دقیقه با بهترین سرور ها آپدیت میشه https://github.com/iampedii/whitedns-sub لینک ساب برای Clash Party & FLClash https://raw.githubusercontent.com/iampedii/whitedns-sub/refs/heads/main/mihomo.yaml لینک ساب برای اپ های V2Ray https://raw.githubusercontent.com/iampedii/whitedns-sub/refs/heads/main/base64.txt @WhiteDNS

امروز راجب اینکه چه شکلی می‌تونید کانفیگ اسپوف شخصی بسازید و روی گوشی چه شکلی برای Config-Json می‌تونید اسکن کنید با ترکیب اسکنر من و پروژه‌ی Shin، ویدئو داریم

یکی از دوستان زحمت کشیده یه آموزش ضبط کرده واسه‌ی اسپوف روی موبایل. چک بکنید ببینید موفق می‌شید بسازید یا نه: https://youtu.be/spTJKgafNV4

این واسه خودم: 😁
این واسه خودم: 😁

Repost from White DNS
سلام خدمت همگی از این به بعد می‌توانید از سابسکریپشن WhiteDNS در اپلیکیشن‌های زیر استفاده کنید: اندروید: FlClash آیفون: Clash
سلام خدمت همگی از این به بعد می‌توانید از سابسکریپشن WhiteDNS در اپلیکیشن‌های زیر استفاده کنید: اندروید: FlClash آیفون: Clash Mi با استفاده از این اپلیکیشن‌ها دیگر نیازی نیست تعداد زیادی کانفیگ را به‌صورت دستی وارد کنید. ما در سرورهای WhiteDNS بخشی از کانفیگ‌ها را بررسی و فیلتر می‌کنیم. سپس اپلیکیشن موبایل به‌صورت خودکار از بین کانفیگ‌های باقی‌مانده، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و به آن‌ها متصل می‌شود. لینک WhiteDNS Sub برای استفاده در این اپلیکیشن‌ها: https://sub.whitedns.one/sub/mihomo.yaml لیست سابسکریپشن ما هر ۱ ساعت یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود. دانلود FLClan برای اندروید، مک، لینوکس و ویندوز https://flclash.cc/en/download با تشکر تیم WhiteDNS

اگر واستون بالا نمیومد ورژن 22 مثل من، این کار رو انجام بدید: https://t.me/xsfilterrnet/3518

اوتباند paqet اما گول سرعتش رو نخورید. برای استفاده‌ی شخصی خوبه مصرفش 4-5 برابره که با گذاشتن مود اتصال روی normal به جای fas
اوتباند paqet اما گول سرعتش رو نخورید. برای استفاده‌ی شخصی خوبه مصرفش 4-5 برابره که با گذاشتن مود اتصال روی normal به جای fast در هر دو سمت کلاینت و سرور، به 2-3 برابر کاهش پیدا می‌کنه(اینها مربوط به ویدئوی paqet هستش اگر متوجه نمیشید اشکالی نداره طبیعتا)

خب رفقا آموزش شکست خورد چیزی که می‌خواستم بهتون یاد بدم فعلا بسته هست و پولم حروم شد😂 خوبه ساعتیه باز میشه خاموش کرد سعی میکنم اگر راه خوبی پیدا شد مجدد یاد بدم اینم بگم که paqet و gfk کار کردن روش که خب قبلا آموزشش رو دادم(ویدئو سوم و چهارم چنل) به راحتی با paqctl میتونید بالا بیارید

دو ساعت درگیر این بودم که چرا x-ui بالا نمیاد روی آروان، می‌خواستم یه آموزشی ضبط کنم واستون بعد دیدم ipv4 سرور با چیزی که سنا
+1
دو ساعت درگیر این بودم که چرا x-ui بالا نمیاد روی آروان، می‌خواستم یه آموزشی ضبط کنم واستون بعد دیدم ipv4 سرور با چیزی که سنایی به عنوان ipv4 شناسایی میکنه کلا متفاوته و من سعی داشتم آیپی‌ای که وجود نداشت رو باز کنم:| هیچ ایده‌ای ندارم که چرا این بلا رو آورده آروان سر سرورا اولین بار بود با همچین چیزی مواجه شدم. و اینکه با سرور فروغش من تونستم به گیتهاب و اینا ریکوئست بزنم نت بین‌الملل داره. نمیدونم از کی وصل شده

پرسرعت‌ترین کانکشنی که میشه از یه سرور خارج داشت، Paqet مستقیم روی سرور ترکیه سه دلاری Yotta😂 با paqctl سم ران کردم روی سرور
پرسرعت‌ترین کانکشنی که میشه از یه سرور خارج داشت، Paqet مستقیم روی سرور ترکیه سه دلاری Yotta😂 با paqctl سم ران کردم روی سرور با آموزش اولیه‌ام هم روی ویندوز ران کردم

من روی مخابرات به سرور ژاپنش وصل شدم و خوب بود واقعا