en
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Open in Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Matin SenPai

Channel Matin SenPai (@matinsenpaii) is an active participant. Currently, the community unites 159 861 subscribers, ranking in the Other category.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 159 861 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -502 over the last 30 days and by -207 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 33.46%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 21.78% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 53 490 views. Within the first day, a publication typically gains 34 817 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 756.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

159 861
Subscribers
-20724 hours
-5027 days
-50230 days
Posts Archive
یادش به خیر چه اسمایی می‌ذاشتیم روی کانفیگا دی ماه دلیل اینکه دیگه کانفیگ رایگان نمی‌ذارم توی اون چنل، این بودش که به این نتیجه رسیدم یاد دادن به مردم که بتونن خودشون بسازن، خیلی راه بهتریه تا صرفا لقمه‌ی آماده‌ای بدم که معلوم نیست تا کی از پس هزینه‌هاش بر میام

photo content

این سایت هم دقیقا شبیه همینه حتی قالب‌هاشون یکیه😂 https://api.bluesminds.com/register?aff=drPB ۱۰۰ دلار میده باز هم میگم مراقب باشید و توی پروژه‌ی حساس استفاده نکنید

چندتا نکته: 1- کاربرا توی ردیت گزارش دادن که برای استفاده از مدلهای anthropic زیاد به باگ می‌خورن و علت می‌تونه استفاده سایت از apiهای دزدی باشه. بهترین نتیجه رو با GLM میده 2- اگر از GLM استفاده می‌کنید هم، یا به ایجنت فول اکسس ندید(که .env) و اینهاتون رو نخونه، یا توی پروژه‌های حساس ازش استفاده نکنید

🍷درود رفقا پیرو صحبت های (patterniha) میخوام در مورد این موضوع ip ها و فرگمنت bpb صحبت کنم. طبق حرف های patterniha وجود ip ه
🍷درود رفقا پیرو صحبت های (patterniha) میخوام در مورد این موضوع ip ها و فرگمنت bpb صحبت کنم. طبق حرف های patterniha وجود ip هتی خاکستری در ایرانسل کاملا درسته و بر اساس منطقه و ساعت ip ها اکی میشن اما شما با در آوردن ip های حتی خاکستری میتونید داخل پنل bpb که وارد میکنید از سینگ باکس استفاده کنید و این محدودیت آپلود رو رفع کنید پیشنهاد من نسخه اخر sing box هست. در مورد workerless هم همچنین میتونید با مقادیر زیر کانفیگ های فرگمنت رو زنده کنید و استفاده کنید: Mode:Low Length:100-200 Interval:1-1 Packets:1-1 💡نکته:همچنین پینشهاد میشه از نسخه اخر v2ray واسه فرگمنت استفاده کنید(حتما نسخه 2.2.3 باشه پنل) و برای بهینه سازی و سرعت بیشتر از dns زیر استفاده کنید: 8.26.56.26 8.20.247.20 از این ip تمیزها هم میتونید استفاده کنید:
199.181.197.1
 103.160.204.34
185.193.30.94
 45.8.211.57
 159.112.235.52
170.114.45.239
188.42.88.24
88.216.67.230
45.130.125.75
با سپاس از راهنمایی رفیقم bpb🫰 @xsfilterrnet 👑

photo content

یکی از دوستان هم این رو گفتش
یکی از دوستان هم این رو گفتش

از همین api رایگانی که اینجا گفتم، استفاده کردم توی CLine+ vs code

نتیجه حقیقتا غافلگیرم کرد عملکرد GLM 5.2 کاملا شبیه به Opus 4.8 بود. برتر نبود، ضعیف‌‌تر هم نبود. این ربات تلگرامی که One Sho
نتیجه حقیقتا غافلگیرم کرد عملکرد GLM 5.2 کاملا شبیه به Opus 4.8 بود. برتر نبود، ضعیف‌‌تر هم نبود. این ربات تلگرامی که One Shot کرد، کلی چیز داشت که اصلا من بهش نگفته بودم اما چون صرفا فکر کرده بود که "لازم" هستن و "منطقا" باید وجود داشته باشن، خودش نوشت. و واقعا نتیجه 20 برابر خفن‌تر از باتی بود که با MiMo نوشتم توی ویدئو: 1- بعد از اینکه ویدئو رو میفرسته، خودش پاک می‌کنه 2- به لیمیت Bot-API تلگرام اهمیت داد و محدودیت حجم 50 مگابایتی دیفالت(قابل تغییر در صورت ساخت local-tg-api شخصی) گذاشت. 3- کدها به شدت تمیز و مرتب و با structure درست نوشته شدن 4- خودش چندین بار همه‌ی فابلیت‌ها رو تست کرد و تا مطمئن نشد که هیچ مشکلی وجود نداره، تسک رو تموم نکرد. 5- بزرگترین تفاوتش با MiMo(که خب بنده خدا مدل رایگان بود) این بود که میمو صرفا تف کاری کرد که یه چیزی باشه که جواب بده. یعنی اصلا فکر نکرده بود که این قراره یوزر بیاد روش، روی سرور ران بشه، قابلیت سرچ کاربرا باید چطوری باشه، لیمیت داشته باشه حجم، و... . اما GLM کاملا فکر اینجاها رو کرده بود بدون اینکه بپرسه حتی 6- مهمتر از همه، یک بار فقط بهش گفتم و همه رو نوشت. نه گیر کرد، نه اشتباهی کرده بود. حدودا 5 دلار مصرف کرد و حدود 140 کا توکن، که به نظرم ضریب دار حساب کرده خود AgentRouter برای GLM چون اونقدرا زیاد نبود کار، نهایتا 1-1.5 دلار باید مصرف میکرد.

سرعتش وحشتناک بالاست. همینطور کدش هم خیلی تمیزه. و البته تا الان 3.8 دلار مصرف کرده😁

دوباره ثبت نام رو باز کرد با گیتهاب

می‌خوام همین رباتی که توی ویدئو نوشتم رو، با GLM-5.2 و همین api رایگان agentrouter که گرفتم بنویسم ببینم چند دلار مصرف می‌کنه. با همون پرامپت و با Cline اکستنشن VsCode

این رو هم بگم که رایگان و 24/7 میتونید روی Worker کلودفلر ران کنید ربات رو. توی plan نوشتن کد، بگید که می‌خواید اونجا بسازید تا ai راهنماییتون کنه

فکر کنم داستان همین بود. اگر موفق نشدید هم زیاد غصه نخورید
فکر کنم داستان همین بود. اگر موفق نشدید هم زیاد غصه نخورید

فکر کنم حمله‌ی ما ایرانیا رو متوجه شد و کلا بست. دیگه نمیشه ثبت نام کرد با گیتهاب

اگر براتون سؤاله که چرا OpenCode انقدر شبیه به MiMo هست، باید بگم که میمو خودش Fork اوپن کد هست و بر اساس اون ساخته شده🧮
اگر براتون سؤاله که چرا OpenCode انقدر شبیه به MiMo هست، باید بگم که میمو خودش Fork اوپن کد هست و بر اساس اون ساخته شده🧮

واقعا یه سری آیپی‌های تمیز کلودفلر، سرعت آپلودشون خیلی خیلی بیشتره. الان که ویدئو رو آپلود کردم متوجه شدم قشنگ. خوشحالم از پیشنهاد دوستان که تست سرعت آپلود به اسکنر اضافه شد توی ورژن آخر

شدیدا حس میکنم یه چیزی اشکال داره راجبش ولی نمیتونم ثابت کنم😂 ۱۵۰ دلار آخه؟

با این وبسایت، می‌تونید 150 دلار کردیت api برای مدل‌های Claude Opus 4.8 Gpt 5.5 و غول چینی GLM 2.5 رو میده. منم الان 150 دلار
+4
با این وبسایت، می‌تونید 150 دلار کردیت api برای مدل‌های Claude Opus 4.8 Gpt 5.5 و غول چینی GLM 2.5 رو میده. منم الان 150 دلار رو گرفتم. با گیتهاب ثبت نام کردم ثبت نام عادی disable شده بود توسط ادمین. برای موجودی بخش wallet رو چک نکنید. از منوی همبرگری سمت چپ، account settings رو بزنید، درست میشه طبق تصویر. با تشکر از شهریار عزیز فردا استفاده می‌کنم ببینم چطوره:) ایشالا که نبنده اکانت رو من خودم با لینک رفرال ثبت نام کردم، فکر کنم ۱۰۰ دلار بیشتر بهتون میده(به جای ۵۰ دلار، ۱۵۰؟)؟ نمیدونم. این لینک رفرال منه اگه خواستید بزنید: https://agentrouter.org/register?aff=PvaZ

پارت 2: آموزش استفاده از هوش مصنوعی MiMo Code + پروژه‌ی ساخت ربات تلگرام با AI پارت 1: https://t.me/MatinSenPaii/4021 #MiMo