ch
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

前往频道在 Telegram

MBTI decoded, not defined.

显示更多
未指定国家未指定类别
5 058
订阅者
+19924 小时
+7307
+3 92430
帖子存档
https://t.me/MBTIcortex/2429 باید میگفتی با خودم، یک امتیاز منفی برای کپریکورن

entp و نریم؟

به نظرم esfp خوبه برای istp ها یجورایی میتونن توی ی ترکیب باشن

نه شباهتی به ENTP ندارن.

Istp ها از دور شبیه entp میزنن از نزدیک شبیه به intp هم شاید باشن

https://t.me/MBTIcortex/2433 دقیقا همینطوره به همین خاطر بود که گفتم کنار اومدن و ساختن یه رابطه با intj بسیار سخته. بخاطر جذابیت اولیه سمتش میرن ولی از یه جا به بعد نمیتونن

مال یه INTJ بود، بردش تموم شد.

تو دنیای مجازی محبوب هست ولی تو دنیای واقعی هرکسی حاضر نمیشه بهمون نزدیک بشه چون کار سختیه که من یکی ازش راضیم

من intj ام، صبح کسی که دوسش دارمو ناراحت کردم و میتونم تو دقیقه هزار بار تکرار کنم که گوه خوردم ولی هرکی غیر دختر خوشگله حرفی بهم بزنه صددرصد گوه خورده

سر یه مسئله ای با istp مشورت میکردم و نظراش خیلی همه جانبه و منطقی بود به جز اون قسمت که نیازی به منطق نداشتم و میخواستم آروم تر صحبت کنه ولی خب ادامه می‌داد بهش، هر چند نمیشد.

https://t.me/MBTIcortex/2428 Intj چون خوب از پسش بر میاد

شما متاهل نیستی؟

بنظرت istp باید با کی ازدواج کنه و چرا؟ (ممنون)

خوبه گفتم ISTP، شما همچنان توی INTJ سیر می‌کنید.

https://t.me/MBTIcortex/2423 همیشه آدمای مرموز جذاب بودن

https://t.me/MBTIcortex/2420 اره دقیقا فقط در مورد قسمت هایی از زندگیشون حرف میزنن که لازمه تو بدونی بقیه موارد مخفی و پنهانه مگه اینکه عاشقت باشن خودشون بخوان کل زندگیت رو بدم دستت :)

کسایی که تایپتون intj عه شمام حس میکنید آدما آی کیو پایینی دارن؟ مطالب رو نمیفهمن؟ حوصله سر بر میشن واستون؟ سطحی نگر و کوته فکرن؟ وقتی مشکلی دارید با کسی دردودل نمیکنید چون هیچکس توانایی درک شمارو نداره؟

چطور intj انقدر محبوبه که حتی هایدن اینجاهم با این تایپ استارت خورد

والا واسه عوض کردنش دلیل دارم... یکیش اینه خسته شدم انقدر همه چیز رو خیلی عمیق حس میکنم و چیزایی رو ناخواسته متوجه میشم و میفهمم که ناراحتم میکنن... برخلاف باور عموم آدمای احساساتی هستیم فقط به هیچکس نشون نمیدیم به جز اون یدونه آدم خاص...