ch
Feedback
مَـلاذُ الـقُـلُـوب •

مَـلاذُ الـقُـلُـوب •

前往频道在 Telegram

مساحة آمنة لراحة البال، نصوص تلمس القلب، وكلمات تشبه طيب الأثر 🕊️

显示更多
1 175
订阅者
+324 小时
+117
+6430
帖子存档
السلام عليكم فاتحہ تبادل يسكاكࢪ ابعتوا🦋 @SudButterflyBot

إمتلكنا الهاتف وفقدنا كُل شيء..
إمتلكنا الهاتف وفقدنا كُل شيء..

- 𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒄𝒂𝒌𝒆 , 🤎🤎✨⊁.
- 𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒄𝒂𝒌𝒆 , 🤎🤎✨⊁.

الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي.. عرض المزيد

Repost from IQ Memes
الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي "والله بعد كُل اللي عملتيه ده مَا هيغير حاجة ف شكلك"، فكُنت ع أتم الاستعداد إني أتقمص وأزعق وفجأة وأنا بقوله وأنت مالك ولسه هكمل زعيق وأطرده من الأوضة، قام رزعني جملة عملتلي ميوت وهو بيقول "أصل أنتي كدا كدا حلوة من غير حاجة، فَملهاش لازمة الحاجات دي كُلها"، يأخي والله تستحق بوسة، أحرجت الشرشوحة اللي جوايا.

عمري ما حبيت البعد ف حياتي بالعكس أنا كنت اكثر شخص عرض المزيد....

تعالوا هنا يلطاف الاتشانل سكره ومحتواها لطيف خدو لفه وهتعجبكم انيرونى يحبايب 😍❤️. https://t.me/ed2zu35yyMA3YWI0/34167 للتبادل يسكاكر😍❤️. @Md6691af64456BOT

بنوته اللي مش هنا تبقي مش عندها تلجرام 🎀. https://t.me/SsOoMmAa2007/41

بسبب تكرار الرسائل تم تعطيل البوت في قناتك لمدة ساعة كاملة .

الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي.. عرض المزيد

اخطاء املائيه محدش بياخد باله منها.. عرض المزيد

الشيخ النهاردة كان بيقول في خطبة العيد متنساش ربنا بقى.. عرض المزيد

@No96_2007230BOT.تعالوا تبادل ياقمرات 🫶💗 https://t.me/Coctail5/6323

@No96_2007230BOT.تعالوا تبادل ياقمرات 🫶💗 https://t.me/Coctail5/6540