مَـلاذُ الـقُـلُـوب •
الذهاب إلى القناة على Telegram
مساحة آمنة لراحة البال، نصوص تلمس القلب، وكلمات تشبه طيب الأثر 🕊️
إظهار المزيد1 175
المشتركون
+324 ساعات
+117 أيام
+6430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from ⤶لـ ســوما بطعم الفراولة 🌷↻"•
الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي.. عرض المزيد
Repost from IQ Memes
الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي "والله بعد كُل اللي عملتيه ده مَا هيغير حاجة ف شكلك"، فكُنت ع أتم الاستعداد إني أتقمص وأزعق وفجأة وأنا بقوله وأنت مالك ولسه هكمل زعيق وأطرده من الأوضة، قام رزعني جملة عملتلي ميوت وهو بيقول "أصل أنتي كدا كدا حلوة من غير حاجة، فَملهاش لازمة الحاجات دي كُلها"، يأخي والله تستحق بوسة، أحرجت الشرشوحة اللي جوايا.
Repost from ⤶مَــا يُـؤْنِـس الـقَلب›.
عمري ما حبيت البعد ف حياتي بالعكس أنا كنت اكثر شخص عرض المزيد....
تعالوا هنا يلطاف الاتشانل سكره ومحتواها لطيف خدو لفه وهتعجبكم انيرونى يحبايب 😍❤️.
https://t.me/ed2zu35yyMA3YWI0/34167
للتبادل يسكاكر😍❤️.
@Md6691af64456BOT
الواد أخويا شافني ف أوضتي بعمل إسكين كير وخلاص وصلت لمرحلة المرطب، فَلاقيته بيقولي.. عرض المزيد
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
