𝗦𝗰𝗶 කුප්පිය 🧪
前往频道在 Telegram
A/L විද්යා හීනයට පාර කියන ඔයාගේම Study Buddy! 📚🌱 📝 Short Notes & Mind Maps 💡 Study Tricks & Hacks 🎯 Paper Reviews & Motivation අපි හීන පස්සේ හඹා යමු! 🚀 කතාබහ : @Sci_kuppiya_chat සම්පත් : @sci_kuppiya_resource
显示更多2 010
订阅者
-524 小时
+197 天
+20430 天
吸引订阅者
九月 '26
九月 '260
在0个频道中
八月 '26
+301
在6个频道中
Get PRO
七月 '26
+11
在0个频道中
Get PRO
六月 '26
+23
在1个频道中
Get PRO
五月 '26
+25
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+46
在5个频道中
Get PRO
三月 '26
+184
在12个频道中
Get PRO
二月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+38
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+27
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+168
在9个频道中
Get PRO
十月 '25
+410
在24个频道中
Get PRO
九月 '25
+193
在5个频道中
Get PRO
八月 '25
+236
在6个频道中
Get PRO
七月 '25
+1 172
在7个频道中
Get PRO
六月 '250
在3个频道中
Get PRO
五月 '25
+15
在9个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 01 九月 | 0 |
频道帖子
| 2 | 🚨 දෙසැම්බර් O/L ඉංග්රීසි ගොඩයන්න ආස ළමයින්ට විශේෂ සම්මන්ත්රණයක් සහ 3 months Revision පන්තියක්!
Theory දන්නවා උනාට රචනාවල වැරදි වැඩි නේද‼️
🩷❤️♥️එහෙනම් live එන්න...
❤️🩷♥️විශේෂ නොමිලේ සම්මන්ත්රණය: රචනා ලිවීමේදී වැරදෙන තැන් හදාගන්න අති දුර්ලභ වාක්ය රීති 41ක් කියා දෙන seminar එක
🟡අඟහරුවාදා රාත්රී 7:00 - 10:00 (පැය 3ක්)
🟡පන්ති විශේෂාංග: Tenses 12 සහ ව්යාකරණ පාඩම් උදාහරණ වාක්ය 30-40ක් සමඟ ඕනෑම මට්ටමක දරුවෙකුට තේරෙන ලෙස කියාදීම.
🚨Paper Class: 2020 සිට 2025 දක්වා පසුගිය ප්රශ්න පත්රවල සැඟවුණු Grammar points ඉතා පැහැදිලි ලෙස සාකච්ඡා කිරීම.
මාසික ගාස්තුව: Revision සහ Paper Class දෙකම සඳහාම රු. 1000ක් පමණි!(සතියට පැය 5)
නොමිලේ පැවැත්වෙන මුල් සම්මන්ත්රණයට සම්බන්ධ වී වෙනස වටහා ගන්න!
https://chat.whatsapp.com/IEFAY7cbdV2Az0UUG86yAF?s=cl&p=a&ilr=1 | 91 |
| 3 | 没有文字... | 78 |
| 4 | මේක මන් කටුවට ගහ ගත්ත plan එකක් ලමයි..
මේකෙ පාඩමක් ඉවර වෙද්දි ඒවගෙ past paper ප්රශ්න අනුමාන ප්රශ්න වගෙ ඔක්කොම කරල ඉවර වෙනව.
Physics වල ඒකකය අවසන් වෙනව එක්කම ප්රැක්ටිකලුත් ඉවර කර ගන්නව.
සැ.යු මේක self study plan එකක්..සමහර විට වෙනස් වෙන්න පුලුවන් හරිද පාඩම්. | 309 |
| 5 | මන් මට මාස 5ක plan එකක් හැදුවා ඉස්සරහ මාස 5ට.
ඒක දාන්නද ඔයාලට අදහසක් ගන්න හරි.. | 319 |
| 6 | 📣 2027 A/L? තව තියෙන්නේ එක අවුරුද්දයි. ⌛️📆
ඒ අවුරුද්දත් නිකන්ම ගෙවිලා යන්න දෙනවද? නැත්නම් Result එක වෙනස් කරනවද? ⚾️
💍 ORBIX — ඔයාගේ A/L Study Life එකම එක තැනක.
⏱️ Pomodoro — focus
🎧 Spotify integration — study music
🗓 Time-block Planner
📈 Study/ Marks Analysis —
📝 Notes & Papers — study resources
🤖EPIS AI — study support
🔖 flashcards
🔥 Streaks & Progress — consistency එක maintain කරන්න
🎯 Goals & Tracking — ඔයාගේ targets track කරන්න
🔥 8+ themes try කරලා, ඔයාට හොඳම එක තෝරගන්න.
👉 https://t.me/astralis_web_apps
💬 Reviews: https://t.me/web_app_comments
owner - @udulaiw
admin - @celeste_ooo
Study SMART. Stay Consistent. One step ahead, every day. 🚀 | 190 |
| 7 | ඔයාල essay ලියන්නෙ නැද්ද අනෙ 😭 | 275 |
| 8 | ළමයි පොඩි උදව්වක් ඕනෙ
අද තිබුණු ඉන්දියන් ඉතිහාසය පේපර් එක හරි ඒකෙ උත්තර හරි තියේනන් දාන්නකෝ 🫠 | 318 |
| 9 | පුලුවන් අය ඇඩ් වෙලා බලන්න ලමයි.. | 292 |
| 10 | 🔔2027 Special Meeting
පහත link එක ඔස්සේ දැන් සම්බන්ධ වන්න.
🎞https://www.youtube.com/live/RG2M-6gwWj8?feature=shared | 313 |
| 11 | Anatomy is very easy 😏🤍 | 398 |
| 12 | Essay Practice Day 02
පහත සදහන් ඒවා පිළිබද කෙටි සටහන් ලියන්න.
01.ප්රෝටීන දුස්සාභාවිකරණය
02.RNA වල හා DNA වල ව්යුහමය හා කෘත්යමය වෙනස්කම්
03.ලිපිඩ වල රසායනික ව්යුහය
සම්පත් පොත නොබල කරන්න..
රෑට අනිවාර්යයෙන්ම මාකින් දාන්නම් අද
#bioessay | 393 |
| 13 | ලමයි reaction එකක්වත් දාන්න මගෙ හිත හැදෙන්න හරී 😒 | 397 |
| 14 | Essay Practise Day 02
ඔයාල හෙට ප්රෝටීන ඉදන් නියුක්ලෙයික් අම්ල ඉවර වෙනකම් බලන් එන්න.
අද පෝය නිවාඩුවක් ගත්තා ලමයි..ඔන්න මේ ඉස්සරහට එන මාස 11ලටම මන් ගත්ත අන්තිම නිවාඩුව අද..
ඒ නිසා හෙට ඉදන් ආය වැඩේ යනව..Day 01 marking එකයි day 02 marking එකයි දෙකම එකට හෙට දාන්නම්.. | 402 |
| 15 | ලිව්වදෝ 🌝 | 531 |
| 16 | Essay Practice Day 01
01.ජීවි දේහ තුල ඉටු කරන කෘත්යයන්ට අදාළව ජීවය සදහා වැදගත් වන ජලයෙ භෞතික හා රසායනික ගුණ සැකසී ඇති ආකාරය විස්තර කරන්න.
02.කාබෝහයිඩ්රේට් වල මූලික රසායනික ස්වභාවය හා විවිධත්වය විස්තර කර කාබෝහයිඩ්රේට වල ප්රධාන කෘත්ය මොනවා දැයි උදාහරණ සහිතව දක්වන්න..
සම්පත් පොත නොබල කරන්න මේ ප්රශ්න
මාකින් රෑට දාන්නම්.
#bioessay | 562 |
| 17 | හෙට ඔයාල දෙවෙනි පාඩමේ පටන් ගන්න තැන ඉදන් ප්රෝටීන වෙනකම් කොටස බලා ගන්න..
උදේ 8ට රචනා ප්රශ්නෙ වැටෙයි..උත්තර ලියල තියා ගන්න රෑට 8ට මාකින් එක වැටෙනව..
ඒක බලල point කීයක් හරිද කියල බලල පහලින් කමෙන්ට් කරන්න ඕන..
කරන ලමයි ප්රශ්නෙ දැම්මට පස්සෙ react කරන්න ඕනි හරිද නැත්තම් දාන්නෙ නෑ මාකිම් 😒
දැන් කී දෙනෙක් මේ වැඩේට හෙට ඉදන් කරන්න ඉන්නවද?
❤️ එකක් දාන්න කරන අය.. | 1 404 |
| 18 | Bio අයට daily essay programme එකක් කරමුද 🤔
මන් යෝජනා කලා..කට්ටිය ස්ථීර කරන්න ඔන්න 🤧
react නම් වැඩක් නැ කමෙන්ට් කරන්න 😒
#හැදෙනඅවුරුද්ද2027 🤧 | 598 |
| 19 | විශේෂයෙන් ම අහන්න එපැයි
මම ඊයේ කියලා දුන්න වාක්ය රීති ම නේ තිබ්බේ.ඒ වචන එහෙමම දීලා තිබ්බ 😌😌
කොහොමද කියලා වත් කියන්න .ඊයේ කියලා දුන්න ඒව ඕනි උනා නේද.
Who පාඩම හරියට බලාගත්තා නම් bar graph එක ලියන්න තිබ්බ හරියටම😌😌 | 663 |
| 20 | ලමයි General English Paper එක කොහොමද? | 620 |
