For the hell of it!
前往频道在 Telegram
327
订阅者
无数据24 小时
-37 天
-430 天
帖子存档
خیلی خیلی زیاد از زندگی خوشم میاد و دقیقا به خاطر همین یه وقتهایی خیلی غصه میخورم. نمیدونم چطوری بگم. انگار مثلا اگه زندگی رو به این اندازه دوست نداشتم، انقدر زیاد به همه چیز اهمیت نمیدادم و راحتتر از بعضی چیزها میگذشتم.
تفاوت دینو با روی جلدش اینه که یکم سر به زیر ترِ.
پ ن :ولی بستنیا به ما این یاد دادن که هیچوقت گول عکسارو نخوریم!🦕🤌🏻
دیروز به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس بالا چقدر میتونه رو حال خوبت تاثیر داشته باشه.
سُ،هرکاری میتونی برای بالا بردنش انجام بده.
+ارزششو داره :)
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
