For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
خیلی خیلی زیاد از زندگی خوشم میاد و دقیقا به خاطر همین یه وقتهایی خیلی غصه میخورم. نمیدونم چطوری بگم. انگار مثلا اگه زندگی رو به این اندازه دوست نداشتم، انقدر زیاد به همه چیز اهمیت نمیدادم و راحتتر از بعضی چیزها میگذشتم.
تفاوت دینو با روی جلدش اینه که یکم سر به زیر ترِ.
پ ن :ولی بستنیا به ما این یاد دادن که هیچوقت گول عکسارو نخوریم!🦕🤌🏻
دیروز به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس بالا چقدر میتونه رو حال خوبت تاثیر داشته باشه.
سُ،هرکاری میتونی برای بالا بردنش انجام بده.
+ارزششو داره :)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
