ar
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

الذهاب إلى القناة على Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

إظهار المزيد
إيران128 935الفئة غير محددة
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات

20|🌝✨
+1
20|🌝✨

گاهی اوقات با خودم میگم نکنه هنوز از حاشیه امنم بیرون نیومدم!؟

زندگی رو میگم.

جالبه!

خیلی خیلی زیاد از زندگی خوشم‌ میاد و دقیقا به خاطر همین یه وقت‌هایی خیلی غصه می‌خورم. نمی‌دونم چطوری بگم. انگار مثلا اگه زندگی رو به این اندازه دوست نداشتم، انقدر زیاد به همه چیز اهمیت نمی‌دادم و راحت‌تر از بعضی چیزها می‌گذشتم.

روزای بلاتکلیفی<<<<

آدما وقتی یاد میگیرن با خودشون تو تنهایی رفیق باشن،تنها تر میشن.

یا باید کنار بیای، یا باید کنار بکشی.

تفاوت دینو با روی جلدش اینه که یکم سر به زیر ترِ. پ ن :ولی بستنیا به ما این یاد دادن که هیچوقت گول عکسارو نخوریم!🦕🤌🏻
تفاوت دینو با روی جلدش اینه که یکم سر به زیر ترِ. پ ن :ولی بستنیا به ما این یاد دادن که هیچوقت گول عکسارو نخوریم!🦕🤌🏻

به همین سادگی!

دیروز به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس بالا چقدر میتونه رو حال خوبت تاثیر داشته باشه. سُ،هرکاری میتونی برای بالا بردنش انجام بده. +ارزششو داره :)