ch
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

前往频道在 Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

显示更多
949
订阅者
+124 小时
-257
-14530
帖子存档

پشیمون شدم ادما ارزش احترام ندارن

میدونی جانم دنیا همین است یا درحال جنگیدنی یا بی اختیار گوشه ای پناه میبری....ولی جان من در گوشه ای پناه بردن مساوی است با خورده شدن...

سر میدم آواز قو

The Don - Avaze Ghoo [SevilMusic].mp36.58 MB

شرمم کُشَد که بی‌ تو نفس می‌کشم...

ویکتور فرانکل توی کتاب انسان در جستجوی معنی میگه اما دلیلی نبود که برای اشک هامون خجالت بکشیم چون اشک ها شاهد شجاعتمون بودن شجاعت تحمل دردهامون.

حال میتوانی در چشمان پر از نفرتم دنبال عشق بگردی.

sticker.webp0.17 KB

مشکلاتمو برای تراپیستم تعریف کردم گفت والله درس ما هنوز به اونجاها نرسیده شما بیا به من اموزش بده چطوری هنوز زنده ای.

یجوری فحش اینه نقل و نبات از دهن همه میاد بیرون اصالتتون کجا رفته؟

Repost from VØɌŦɆX

4_5911320178481699422.mp35.39 MB

🅜🅨 🅛🅞🅥🅔
+1
🅜🅨 🅛🅞🅥🅔

视频消息00:08

بخاطر یه ذره زندگی، زندگیشون تموم شد.

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه.

میدانی عزیز حرف دل من توضیح ندارد شرح ندارد مسئله ندارد ثابت است مشخص است فقط کسی را می‌خواهد ک آن را ببیند درک کند و مدام سرزنش نشود

داد بی داد برای ای کاش های گذشته.... برای تلاش کردن های نرسیده.... برای حسرت های نشده.... برای حرف های کشته شده.... برای دلتنگی های خفه شده....

اگ تونستی فراموش کنی اگ خاطرات اومد تو ذهنت پسشون بزنی حرفا...کارا...دلداری ها...یادت بره فراموش کنی... باشه تو بردی:)