ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
949
المشتركون
+124 ساعات
-257 أيام
-14530 أيام
أرشيف المشاركات

پشیمون شدم ادما ارزش احترام ندارن

میدونی جانم دنیا همین است یا درحال جنگیدنی یا بی اختیار گوشه ای پناه میبری....ولی جان من در گوشه ای پناه بردن مساوی است با خورده شدن...

سر میدم آواز قو

The Don - Avaze Ghoo [SevilMusic].mp36.58 MB

شرمم کُشَد که بی‌ تو نفس می‌کشم...

ویکتور فرانکل توی کتاب انسان در جستجوی معنی میگه اما دلیلی نبود که برای اشک هامون خجالت بکشیم چون اشک ها شاهد شجاعتمون بودن شجاعت تحمل دردهامون.

حال میتوانی در چشمان پر از نفرتم دنبال عشق بگردی.

sticker.webp0.17 KB

مشکلاتمو برای تراپیستم تعریف کردم گفت والله درس ما هنوز به اونجاها نرسیده شما بیا به من اموزش بده چطوری هنوز زنده ای.

یجوری فحش اینه نقل و نبات از دهن همه میاد بیرون اصالتتون کجا رفته؟

Repost from VØɌŦɆX

4_5911320178481699422.mp35.39 MB

🅜🅨 🅛🅞🅥🅔
+1
🅜🅨 🅛🅞🅥🅔

رسالة فيديو00:08

بخاطر یه ذره زندگی، زندگیشون تموم شد.

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه.

میدانی عزیز حرف دل من توضیح ندارد شرح ندارد مسئله ندارد ثابت است مشخص است فقط کسی را می‌خواهد ک آن را ببیند درک کند و مدام سرزنش نشود

داد بی داد برای ای کاش های گذشته.... برای تلاش کردن های نرسیده.... برای حسرت های نشده.... برای حرف های کشته شده.... برای دلتنگی های خفه شده....

اگ تونستی فراموش کنی اگ خاطرات اومد تو ذهنت پسشون بزنی حرفا...کارا...دلداری ها...یادت بره فراموش کنی... باشه تو بردی:)