شین
الذهاب إلى القناة على Telegram
211
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+37 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
211
اسم خودتون رو دوست نزارید وقتی خیلی راحت پشت سر حرف میزنید وقتی از صد تا دشمن بدتر میشید وقتی از اعتماد آدما سواستفاده میکنید
نه تنها دوست نیستید بلکه آدمم نیستید!
211
من همه چی ديدم،
دوست ديدم، دشمن ديدم، از رفيق نامردى ديدم، از آشنا حسادت ديدم، ولى اينو فراموش نكن كسى كه بتونه ما رو از پا در بياره نديدم!
🤌🏻✨💙
211
سلیقم ادمیه که
برام وقت میزاره،خوشحالم میکنه،بهم اهمیت میده،
از ناراحت کردنم متنفره و بلده مردونه رفتار کنه.
البته که اینا بیسیک ترین چیزای یک رابطن 🤌🏻
211
و یهو تبدیل شدم به کسی که دیر جواب میده، تنهایی رو ترجیح میده، اگر انرژی منفی حس کنه، ناپدید میشه و اگر دیگه کسی باهاش در ارتباط نباشه، براش اهمیتی نداره.
211
مهم نیست که چه کسی دوستت داره یا بهت علاقه منده
مهم اینه که چه کسی اونقدر شجاعت داره که ریسک کنه و هدفمند و پیوسته دنبالت بیاد و بارها و بارها تورو انتخاب کنه و حرف و عملش با هم یکی باشه
211
ذات مرد حمایتگر واقعا جذابه
دوسش داری ؟ برات میخرم
ناراحتی ؟ بپوش دارم میام
مشکل پیش اومده ؟ حلش میکنم
از پسش بر نمیای ؟ من کنارتم
همین جمله های سادهست
که یه زن رو قوی تر
دلگرم تر و عاشق تر میکنه
211
مهران مدیری
حرف قشنگی زد و گفت:
همیشه قبل از بحث با هر کسی
دو تا سوال از خودتون بپرسید
کجای زندگیشم؟
کجای زندگیمه؟
اگه جواب «هیچ جا» بود
بحث بیخود نکنید.
211
وقتی تو رابطه ای هر عکسی رو لایک نکن !
هر جنس مخالفی رو فالو نکن !
برای هرکسی کامنت نزار !
هر استوری رو لایک نکن!
«اسمش محدودیت نیست
احترام به تعهد نسبت به پارتنرش»
211
"دوتایی" چه کلمهی باحالیه. دوتایی بریم کوه. دوتایی بریم تاتر. دوتایی فیلم ببینیم. دوتایی بریم خرید. دوتایی شام درست کنیم. دوتایی مست کنیم. دوتایی بریم سفر. دوتایی برقصیم.
دوتایی درستش کنیم...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
