'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
前往频道在 Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
显示更多499
订阅者
无数据24 小时
-47 天
-2430 天
帖子存档
( NEW ! ) TASK BOT
📌 0.02/1
https://Nexustopupbot.t.me/?start=1873775915
🎀 tekan /start , n then tekan /menu
🎀 tekan FREE MP
🎀 sara bole check ye yg spe buat
🎀 claim mp dkt @jhywkae
‼️ utk sesiapa yg tak pernah buat shj ‼️
hii! nak kerja tapi taknak keluarkan modal yang banyakkk?😗don't worry, come work with mee😍
𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐄𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄
➡️𝐟𝐥𝐞𝐱𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞
➡️𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞
➡️𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐫𝐚𝐣𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐞𝐜𝐚𝐡 1𝐤 𝐭𝐚𝐦𝐛𝐚𝐡 𝐢𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤😍
➡️𝐫𝐦 3:𝐛𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨
𝐫𝐦 6:𝐛𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨 𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩
𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨 (100 + group)
➡️𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐧𝐠/𝐛𝐚𝐧𝐤
𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒂𝒑𝒂 𝒋𝒆 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒃𝒖𝒂𝒕??
𝒃𝒂𝒏𝒚𝒂𝒌 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒐𝒓𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒃𝒖𝒂𝒕 𝒂𝒅𝒂 6 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒕𝒂𝒑𝒊 𝒎𝒐𝒅𝒂𝒍 𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒕 𝒃𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒐𝒊.𝒕𝒂𝒎𝒃𝒂𝒉 𝒊𝒊 𝒍𝒂𝒈𝒊 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒏𝒊 𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒔 𝒆𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒂𝒖😍𝒚𝒈 𝒕𝒆𝒏𝒈𝒂𝒉 𝒕𝒓𝒆𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒌𝒓𝒈 𝒕𝒖
𝐛𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐩𝐦 @togemasin‼️
𝐬𝐥𝐨𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐡𝐚𝐝 😍‼️
𝑷𝑹𝑶𝑴𝑶𝑻𝑬𝑹 𝑵𝑬𝑬𝑫𝑬𝑫 𝑭𝑶𝑹 𝑻𝑯𝑬𝑺𝑬 𝑪𝑯𝑨𝑵𝑵𝑬𝑳
1⃣ https://t.me/secondofcoolblogsroom
2⃣ https://t.me/+JF_I4a2zEZgxNDRl
chat @prettir0 for details
𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟 𝗧𝗢 𝗟𝗘𝗧𝗚𝗢 ‼️
- channel bekas task , paidpromote & moneypacket ❤️
- harga asal rm28 ✅
- boleh kurang lagi around rm17-rm25 😍
- anything for more details chat : @prettir0 💄
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124
nexustopupbot ada buat event tau . bot ni akan send moneypacket selama 1 bulan .CLICK N TEKAN "START" supaya tak ketinggalannn , sebab ada 100seat onlyy .
2/3 minit dah full so korang cepat cepat join 😍😍😍‼️🔥
( NEW ! ) TASK BOT
📌 0.02/1
https://Nexustopupbot.t.me/?start=1873775915
🎀 tekan /start , n then tekan /menu
🎀 tekan FREE MP
🎀 sara bole check ye yg spe buat
🎀 claim mp dkt @jhywkae
‼️ utk sesiapa yg tak pernah buat shj ‼️
— OPEN ADMIN BERBAYAR —
[ permanent only ]
rules ;
- boleh share any task ( EXCEPT 18+ AND ANYTHING THAT CONTAINS JUDI )
- boleh share mp
- jangan tindih task admin lain, atleast wait 3-5 min before send u punya
first channel ; RM 3.00
@tasknmpbysar
sec channel ; RM 6.00
@rndomwsar
jdi admin dkt dua" ch RM5 only !
interested? can pm @jhywkae
Hellow everyone !!
Business ni very easy !! Work as promoter shj !! Also boleh buat extra income tau !! Harga asal RM 20 , but i buat promotion untuk 10 ORG TERAWAL !!
- modal only RM 10 promo
- bahan disediakan oleh leader
- copywriting disediakan
- payment : via tng
- student / suri rumah / part timers
- rajin & consistent
INTERESTED : @Aunisyahmah
Hi korng
Korang rasa bosan jadi penggangur dekat rumah tak buat apa² ?? Nak tngok movie best?!?SAYAA ADA JUAL MOVIE😘 1 MOVIE = RM0.30
KALAU KORNG BELI BNYAKK😁SAYA BAGI DISKAUN TAU😘👍👍👍
GRABB CEPAT😽😽
Boleh pm Saya Kalau nak..
Ada lebih 400 movie..kita BAGI harga khas untuk student yang boleh Teka soalan yang Saya bagi🙌. Hadiah nya BELI SATU MOVIE FREE 2 MOVIE..KALAU DPT JAWAB SOALAN TU
PAYMENT
TNG✅
Boleh dm kat bawahh😘💋👍
@Aunisyahmah
🪻TASK TELE🪻:
📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel )
📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN .
📌 send ss n qr dkt @jhywkae
📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU TAK INVALID
📍 SEND QR TERUS!!
link 1 ; 0.01
https://t.me/+zzJkXp3GWQlmM2Fl
link 2 ; 0.01
https://t.me/+vDPJwlxPq7I5MDI1
link 3 ; 0.01
https://t.me/+HUxfYrBs2RI0MzVl
link 4 ; 0.01
https://t.me/+rL8wCJrdWLU1NWY1
GROUP FOR SALE 🤍
- RM 13 ( TAKE NOW )
- BEKAS TASK
- NO BOOST
- ACTIVE
- JANGAN UNADMIN YANG ADMIN DALAM TU
- SRS BUYER ONLY 😠
BERMINAT ? PM @ptrydnia
+1
hii ada yang nak beli channel movie? rm 1 sahaja + free gift (9 movie) yang tkde dalam tu , boleh pm kita @yulyuuu
hyee mana yg ada buat task dgn sara bfr this
( 24 april ke ats until 4-5 may mcmtu )
ada yang da dipay tauu
https://t.me/salarytaskbysar
