ar
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

الذهاب إلى القناة على Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

إظهار المزيد
499
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
-2430 أيام
أرشيف المشاركات
🪻TASK TELE UNDER SARA🪻: TASK 1 ; 0.01 TASK 2 ; 0.01 TASK 3 ; 0.01 TASK 4 ; 0.01 TASK 5 ; 0.01 ( new ! ) TASK 6 ; 0.01 ( new ! ) TASK 7 ; 0.01 ( new ! ) TASK 8 ; 0.01 ( new ! ) 🎀 JOIN GROUP AND THEN SS ' YOU JOINED ' 🎀 send ss n qr dkt @jhywkae sekian 💋

( NEW ! ) TASK BOT 📌 0.02/1 https://Nexustopupbot.t.me/?start=1873775915 🎀 tekan /start , n then tekan /menu 🎀 tekan FREE MP 🎀 sara bole check ye yg spe buat 🎀 claim mp dkt @jhywkae ‼️ utk sesiapa yg tak pernah buat shj ‼️

🪻TASK TELE UNDER SARA🪻: TASK 1 ; 0.01 TASK 2 ; 0.01 TASK 3 ; 0.01 TASK 4 ; 0.01 TASK 5 ; 0.01 ( new ! ) TASK 6 ; 0.01 ( new ! ) 🎀 JOIN GROUP AND THEN SS ' YOU JOINED ' 🎀 send ss n qr dkt @jhywkae sekian 💋

hii! nak kerja tapi taknak keluarkan modal yang banyakkk?😗don't worry, come work with mee😍 𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐄𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄 ➡️𝐟𝐥𝐞𝐱𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 ➡️𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 ➡️𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐫𝐚𝐣𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐞𝐜𝐚𝐡 1𝐤 𝐭𝐚𝐦𝐛𝐚𝐡 𝐢𝐢 𝐥𝐚𝐠𝐢 𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤😍 ➡️𝐫𝐦 3:𝐛𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨      𝐫𝐦 6:𝐛𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨 𝐝𝐚𝐧 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩                        𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨 (100 + group) ➡️𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐧𝐠/𝐛𝐚𝐧𝐤 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒂𝒑𝒂 𝒋𝒆 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒃𝒖𝒂𝒕?? 𝒃𝒂𝒏𝒚𝒂𝒌 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒐𝒓𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒃𝒖𝒂𝒕 𝒂𝒅𝒂 6 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒕𝒂𝒑𝒊 𝒎𝒐𝒅𝒂𝒍 𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒕 𝒃𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒐𝒊.𝒕𝒂𝒎𝒃𝒂𝒉 𝒊𝒊 𝒍𝒂𝒈𝒊 𝒌𝒆𝒓𝒋𝒂 𝒏𝒊 𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒔 𝒆𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒂𝒖😍𝒚𝒈 𝒕𝒆𝒏𝒈𝒂𝒉 𝒕𝒓𝒆𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒌𝒓𝒈 𝒕𝒖 𝐛𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐩𝐦 @togemasin‼️ 𝐬𝐥𝐨𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐡𝐚𝐝 😍‼️

sape open paidpromote pm @prettir0 , nak yang berbaloi n function

𝑷𝑹𝑶𝑴𝑶𝑻𝑬𝑹 𝑵𝑬𝑬𝑫𝑬𝑫 𝑭𝑶𝑹 𝑻𝑯𝑬𝑺𝑬 𝑪𝑯𝑨𝑵𝑵𝑬𝑳 1⃣ https://t.me/secondofcoolblogsroom 2⃣ https://t.me/+JF_I4a2zEZgxNDRl chat @prettir0 for details

𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟 𝗧𝗢 𝗟𝗘𝗧𝗚𝗢 ‼️ - channel bekas task , paidpromote & moneypacket ❤️ - harga asal rm28 ✅ - boleh kurang lagi
𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟 𝗧𝗢 𝗟𝗘𝗧𝗚𝗢 ‼️ - channel bekas task , paidpromote & moneypacket ❤️ - harga asal rm28 ✅ - boleh kurang lagi around rm17-rm25 😍 - anything for more details chat : @prettir0 💄

https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124 nexustopupbot ada buat event tau . bot ni akan send moneypacket selama 1 bulan .
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124 nexustopupbot ada buat event tau . bot ni akan send moneypacket selama 1 bulan .CLICK N TEKAN "START" supaya tak ketinggalannn , sebab ada 100seat onlyy . 2/3 minit dah full so korang cepat cepat join 😍😍😍‼️🔥

( NEW ! ) TASK BOT 📌 0.02/1 https://Nexustopupbot.t.me/?start=1873775915 🎀 tekan /start , n then tekan /menu 🎀 tekan FREE MP 🎀 sara bole check ye yg spe buat 🎀 claim mp dkt @jhywkae ‼️ utk sesiapa yg tak pernah buat shj ‼️

🪻TASK TELE UNDER SARA🪻: TASK 1 ; 0.01 TASK 2 ; 0.01 TASK 3 ; 0.01 TASK 4 ; 0.01 TASK 5 ; 0.01 ( new ! ) TASK 6 ; 0.01 ( new ! ) 🎀 JOIN GROUP AND THEN SS ' YOU JOINED ' 🎀 send ss n qr dkt @jhywkae sekian 💋

🪻TASK TELE UNDER SARA🪻: TASK 1 (0.01) TASK 2 (0.01) TASK 3 (0.01) TASK 4 (0.01) 🎀 JOIN GROUP AND THEN SS ' YOU JOINED ' 🎀 send ss n qr dkt @jhywkae sekian 💋

— OPEN ADMIN BERBAYAR — [ permanent only ] rules ; - boleh share any task ( EXCEPT 18+ AND ANYTHING THAT CONTAINS JUDI ) - boleh share mp - jangan tindih task admin lain, atleast wait 3-5 min before send u punya first channel ; RM 3.00 @tasknmpbysar sec channel ; RM 6.00 @rndomwsar jdi admin dkt dua" ch RM5 only ! interested? can pm @jhywkae

Hellow everyone !! Business ni very easy !! Work as promoter shj !! Also boleh buat extra income tau !! Harga asal RM 20 , bu
Hellow everyone !! Business ni very easy !! Work as promoter shj !! Also boleh buat extra income tau !! Harga asal RM 20 , but i buat promotion untuk 10 ORG TERAWAL !! - modal only RM 10 promo - bahan disediakan oleh leader - copywriting disediakan - payment : via tng - student / suri rumah / part timers - rajin & consistent INTERESTED : @Aunisyahmah

Hi korng Korang rasa bosan jadi penggangur dekat rumah tak buat apa² ?? Nak tngok movie best?!?SAYAA ADA JUAL MOVIE😘 1 MOVIE
Hi korng Korang rasa bosan jadi penggangur dekat rumah tak buat apa² ?? Nak tngok movie best?!?SAYAA ADA JUAL MOVIE😘 1 MOVIE = RM0.30 KALAU KORNG BELI BNYAKK😁SAYA BAGI DISKAUN TAU😘👍👍👍 GRABB CEPAT😽😽 Boleh pm Saya Kalau nak.. Ada lebih 400 movie..kita BAGI harga khas untuk student yang boleh Teka soalan yang Saya bagi🙌. Hadiah nya BELI SATU MOVIE FREE 2 MOVIE..KALAU DPT JAWAB SOALAN TU PAYMENT TNG✅ Boleh dm kat bawahh😘💋👍 @Aunisyahmah

🪻TASK TELE UNDER SARA🪻: TASK 1 (0.01) TASK 2 (0.01) TASK 3 (0.01) TASK 4 (0.01) 🎀 JOIN GROUP AND THEN SS ' YOU JOINED ' 🎀 send ss n qr dkt @jhywkae sekian 💋

🪻TASK TELE🪻: 📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel ) 📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN . 📌 send ss n qr dkt @jhywkae 📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU TAK INVALID 📍 SEND QR TERUS!! link 1 ; 0.01 https://t.me/+zzJkXp3GWQlmM2Fl link 2 ; 0.01 https://t.me/+vDPJwlxPq7I5MDI1 link 3 ; 0.01 https://t.me/+HUxfYrBs2RI0MzVl link 4 ; 0.01 https://t.me/+rL8wCJrdWLU1NWY1

GROUP FOR SALE 🤍 - RM 13 ( TAKE NOW ) - BEKAS TASK - NO BOOST - ACTIVE - JANGAN UNADMIN YANG ADMIN DALAM TU - SRS BUYER ONLY
GROUP FOR SALE 🤍 - RM 13 ( TAKE NOW ) - BEKAS TASK - NO BOOST - ACTIVE - JANGAN UNADMIN YANG ADMIN DALAM TU - SRS BUYER ONLY 😠 BERMINAT ? PM @ptrydnia

hii ada yang nak beli channel movie? rm 1 sahaja + free gift (9 movie) yang tkde dalam tu , boleh pm kita @yulyuuu
+1
hii ada yang nak beli channel movie? rm 1 sahaja + free gift (9 movie) yang tkde dalam tu , boleh pm kita @yulyuuu

tk kesah la spin the wheel ka atau mmg buat task byk tu suda dipay

hyee mana yg ada buat task dgn sara bfr this ( 24 april ke ats until 4-5 may mcmtu ) ada yang da dipay tauu https://t.me/salarytaskbysar