࣪ ִֶָ☾. 𝗆𝗈𝗈𝗇 𝖼𝖺𝖿é.
前往频道在 Telegram
the moon is beautiful, isn't it? =) a place for everything i'm capable to share. if you want us to talk the talk: http://t.me/HidenChat_Bot?start=252197794 ربات خودمون: @mooncafestarsbot مرکز آرشیو ناشناختهها: https://t.me/mooncafeuni نانا ام~
显示更多1 039
订阅者
+424 小时
+697 天
+11230 天
帖子存档
1 038
بهترین چنل
هر چقدرم بگم بهترین چنلی کم گفتم
خیلی چنلت رو دوست دارم 💗😚
و اینکه عاشورا و تاسوعا توهم تسلیت 🖤😔
1 038
اوه مای گاد یهویی😭😭😭 وای لبخندیم کردی موندم چی بگم سهسهشههش ممنونمم همسر ووکی منم خوشحالم🤏🏻
1 038
نانا عاشقتم. واقعا خوشحالم که باهات آشنا شدم. هر لحظه بیشتر خوشحال میشم واقعا هر لحظهههه
1 038
اوه، خوشحال شدم این حرف رو به یادت داری =)))) اوهوم منم قلبی میشدم دقیقا~ واهای... لبخندی شدم مرسی :>🌿💫
1 038
نانا وقتی یه سریال یا سینمایی میبینم یاد اون حرفت میفتم که میگی مهم اینکه از اون فیلمه لذت ببری ژانر و.... مهم نیست و من واقعا دوسش داشتم و براش قلب قلبی میشدم چون ناز بود و اون حس ناز بودن وجودمو قلقلک میداد و خیلی دوسش داشتم و الان بیشتر هم دوسش دارم ☘️✨️
1 038
این خیلی برام با ارزش بود چون اون دوره اینترنت هم قطع بود و خودمم هی یاد اینجا میفتادم و فکرنمیکردم فرد دیگهای یاد اینجا بیفته ولی تو یادش بودی و خوشحالم کردی😭😭💘
1 038
اینو یه بار تو چنلم گفتم ولی به خودتم بگم که با دیدن اینجا همش یادت میوفتادم😭😭😭
1 038
Repost from کیـدرامـا کیـدرامـا | 두근두근
◜˓#JeongNyeon˒◞ | ◜˓#SalonDrip˒◞
یهاون: اون زمان که برای سریال جونگنیون تمرین میکردم، بعضی وقتا واقعا تحت فشار قرار میگرفتم برای همین شبها با تهری تماس میگرفتم و از اینکه دارم سختی میکشم شکایت میکردم. 🤏🏻😭
یهاون: یکبار داشتم فکر میکردم اگه کاراکتر دیگهای رو بازی میکردم بیشتر به تهری نزدیک میشدم. واقعا حسودیم میشد، موقع فیلمبرداری توی اتاق انتظار بودم و صدای بقیه رو شنیدم که کلی دارن میخندن و میگن خیلی جالبه. با خودم فکر کردم این صحنه باید خیلی سرگرم کننده باشه، چرا اونا انقدر خوشحال بنظر میرسن؟! و موقعی که نوبت من میشد صحنه انقدر جدی بود که همه ساکت میشدیم. یونگسو به جونگنیون حسودیش میشد و خیلی رابطه خوبی نداشتن، پس ماهم صحنههای خندهدار زیادی نداشتیم. منم دلم میخواست با اونی بخندم! از اینکه نتونستم باهاش خوش بگذرونم ناراحتم. پس روز تولدش یه نامه براش نوشتم و گفتم با بقیه زیاد خوش نگذرون! حسودیم میشه!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
