ch
Feedback
02:08

02:08

前往频道在 Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

显示更多
852
订阅者
无数据24 小时
-17
+130
帖子存档

آره منم این کارو میکردم ولی دیدم ارج و قرب ندارم. بنابراین پولی کردم جزوه هامو 😂 و چون بهترین جزوه نویس بودم و خطمم خوب بود و استاد هم جزوه هامو قبول داشت، کاسبیم گرفت یادمه سال ۹۴ با پولش گوشی خریدم واسه خودم

https://t.me/ZER0TW08/7545 می‌دونی کجاش جالبه کل سال جزوه و نکته برداری هامو پس دی اف می‌کردم می‌فرستادم براشون 🙂

واسه همین نوشتم «همه چیز از اون موقع شروع شد» زندگی همه چیزه. مگ ن؟

آره ساعتیه ک بدنیا اومدم

فحش بذار

از کلاس ۲۷ نفری هیچ کس سوالای استادو نمی‌فرسته حالم عالیه😂

شانسی

ولی جدی چطور این همه جا رفتی

photo content

(زر میزنم خیلی جاها نرفتم😭)

میبینم که هنوز باور نکردی من همه جا رفتم؟

میبینم شهر مام اومدی(ایوان)

همیشه نظرات خاص رو دوست داشتم

اکس نکست چیه فقط شوگر 😔

این نظر و عقیده منه

ببین بنظرم اونیو انتخاب کن که تا بحال انتخاب نکردیش 😉

بین پیام دادن به اکس و نکستم موندم

آره یادمه اینارو