02:08
الذهاب إلى القناة على Telegram
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
إظهار المزيد852
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
852
آره منم این کارو میکردم ولی دیدم ارج و قرب ندارم. بنابراین پولی کردم جزوه هامو 😂
و چون بهترین جزوه نویس بودم و خطمم خوب بود و استاد هم جزوه هامو قبول داشت، کاسبیم گرفت
یادمه سال ۹۴ با پولش گوشی خریدم واسه خودم
852
https://t.me/ZER0TW08/7545
میدونی کجاش جالبه کل سال جزوه و نکته برداری هامو پس دی اف میکردم میفرستادم براشون 🙂
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
