ch
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

前往频道在 Telegram
468
订阅者
-124 小时
无数据7
+1230
帖子存档
Week 5 Sections: 🔺Math 5 فردي هيبقى في كويز ان شاءالله لسيكشن 1 بس في معادهم والاسبوع الي بعده لسيكشن 2 عادي بالنسبه لباقي السكاشن فا الكويز اتأجل للاسبوع السادس زي موضحنا في البوست الي قبل كدا 🔺Power Stations ✅ 🔺Machines ✅ 🔺Electronics ❌ 🔺Communication ✅ 🔺Transmission الفيديوز بتنزل اونلاين على تيمز وبنبعتها على توبيك الماده Labs: 🔺Machines زوجي مش محتاجين تتفرجوا علي فيديو معاد اللاب هيبقى يوم الحد فتره اولى وتالته بس 🔺Electronics زوجي هتسلموا البريد بورد في اللاب 🔺Transmission تابعوا الفيديوز علي تيمز أو توبيك المادة

شباب بالنسبة للناس اللي عندها لاب ماشينز الأسبوع الجي يوم الاتنين تحضره يوم الأحد الفترة الأولي أو التالتة و بكدا كله إجازة يوم الاتنين كل سنة وانتوا طيبين 🥰

مواعيد رمضان ، كل سنه و انتم طيبين ✨
مواعيد رمضان ، كل سنه و انتم طيبين ✨

محاضرة الثيرمال دكتور النقيب هتبقي يوم الأحد بدل التلات بإذن الله 💗
محاضرة الثيرمال دكتور النقيب هتبقي يوم الأحد بدل التلات بإذن الله 💗

ازيكم يا شباب عاملين ايه 💗 تنبيه مهم بالنسبة لكويز الماث هيكون علي فورير كله لحد محاضرة النهاردة ومافيش كومبلكس بالنسبة للي اتشرح الأسبوع دا ف السكشن ف هيتعاد الأسبوع الجي (الأسبوع الخامس )في السكشن إن شاء الله و اللي هيتشرح في الاسبوع السادس مش هيتعاد تاني 🔺الكويز احنا اتواصلنا مع المعيدين و اجلنا الكويز لسكاشن ٣ و ٤ و ٥ و ٦ عشان الاتنين الجي اول يوم في رمضان و دكتور محمد مصطفي لغي المحاضرة ف بدل ما ينزلوا للكويز بس ف أجلنا ليهم و هياخدوا مع بعض الأسبوع السادس إن شاء الله كل سكشنين مع بعض في معادهم و مكانهم اللي في الجدول بالنسبة لسكشن ١ و ٢ هنبدأ بالفردي الأسبوع الجي إن شاء الله سكشن ١ معادهم الاربع الجي إن شاء الله (الأسبوع الخامس ) و سكشن ٢ في الاسبوع السادس

ازيكم يا شباب بكرا إن شاء الله مافيش محاضرة ماشينز و يوم الاتنين الجي مافيش عشان رمضان كل سنة وانتم طيبين 💗 والمحاضرة هتبقي الاربع بتاع الأسبوع الجي إن شاء الله

Audio from Rewan Khaled

ڤويس المعيد 🥹

ازيكم يا شباب عاملين ايه معيد الماشينز بيبلغكم أنه هيستلم مننا حلول الشيتات كلها آخر الترم إن شاء الله و هيكون عليها درجات و دكتور محمد مصطفي لسة ما حددش هيكون عليها كام Sheets: https://drive.google.com/drive/folders/1Ws6C4FF9pKA2P4171tH8ywnYrsmtTIDf

لو في تيمات لسه مسجلتش تسجل علشان الفورم هتتقفل

ديدلاين بكرة الساعة ١٠

فورم الي لسة مدخلوش تيمات transmission ياريت محدش يسجل هنا لو كان متسجل مع أي تيم في الform التانية لو في مشكلة بلغنا https://forms.gle/SyERhVuX2bxxYacY6

شباب ياريت الي مسجلش يسجل عشان هنقفل الفورم بكرا الساعه ٦ عشان نلحق نعمل التيمات ونبعتها

final result Electrical Power 2nd Level Mid-Term 2024.pdf2.13 MB

تعديل الأسبوع دا هيكون سكشن الكترو نظري مش communication إن شاء الله

شباب معلش اخر تعديل ان شاءالله الفورم هتقفل النهارده الساعه ٩ فا ياريت كلنا نڤوت بسرعه على افضل جدول لينا

شباب حصل تعديل بسيط الفورم هتقفل النهاردة 12 بليل عشان دكتور حسام عايزها بسرعة عشان جداول السنين الباقية +في يوم 31 مارس دا فاضي قبل الماث للي مش واخد باله وقاعد قلقان😂

دي الفورم اخرها بكرا ١٢ الظهر عشان نلحق نبعت لدكتور حسام بالتوفيق🫡 https://forms.gle/gfZ4BuVYhMBwDxsi9