468
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+1230 أيام
أرشيف المشاركات
Week 5
Sections:
🔺Math 5 فردي
هيبقى في كويز ان شاءالله لسيكشن 1 بس في معادهم والاسبوع الي بعده لسيكشن 2 عادي بالنسبه لباقي السكاشن فا الكويز اتأجل للاسبوع السادس زي موضحنا في البوست الي قبل كدا
🔺Power Stations ✅
🔺Machines ✅
🔺Electronics ❌
🔺Communication ✅
🔺Transmission
الفيديوز بتنزل اونلاين على تيمز وبنبعتها على توبيك الماده
Labs:
🔺Machines زوجي
مش محتاجين تتفرجوا علي فيديو
معاد اللاب هيبقى يوم الحد فتره اولى وتالته بس
🔺Electronics زوجي
هتسلموا البريد بورد في اللاب
🔺Transmission
تابعوا الفيديوز علي تيمز أو توبيك المادة
شباب بالنسبة للناس اللي عندها لاب ماشينز الأسبوع الجي يوم الاتنين
تحضره يوم الأحد الفترة الأولي أو التالتة
و بكدا كله إجازة يوم الاتنين كل سنة وانتوا طيبين 🥰
ازيكم يا شباب عاملين ايه 💗
تنبيه مهم
بالنسبة لكويز الماث
هيكون علي فورير كله لحد محاضرة النهاردة ومافيش كومبلكس
بالنسبة للي اتشرح الأسبوع دا ف السكشن ف هيتعاد الأسبوع الجي (الأسبوع الخامس )في السكشن إن شاء الله
و اللي هيتشرح في الاسبوع السادس مش هيتعاد تاني
🔺الكويز
احنا اتواصلنا مع المعيدين و اجلنا الكويز لسكاشن ٣ و ٤ و ٥ و ٦ عشان الاتنين الجي اول يوم في رمضان و دكتور محمد مصطفي لغي المحاضرة ف بدل ما ينزلوا للكويز بس ف أجلنا ليهم و هياخدوا مع بعض الأسبوع السادس إن شاء الله كل سكشنين مع بعض في معادهم و مكانهم اللي في الجدول
بالنسبة لسكشن ١ و ٢
هنبدأ بالفردي الأسبوع الجي إن شاء الله
سكشن ١ معادهم الاربع الجي إن شاء الله (الأسبوع الخامس )
و سكشن ٢ في الاسبوع السادس
ازيكم يا شباب
بكرا إن شاء الله مافيش محاضرة ماشينز
و يوم الاتنين الجي مافيش عشان رمضان كل سنة وانتم طيبين 💗
والمحاضرة هتبقي الاربع بتاع الأسبوع الجي إن شاء الله
ازيكم يا شباب عاملين ايه
معيد الماشينز بيبلغكم أنه هيستلم مننا حلول الشيتات كلها آخر الترم إن شاء الله و هيكون عليها درجات و دكتور محمد مصطفي لسة ما حددش هيكون عليها كام
Sheets:
https://drive.google.com/drive/folders/1Ws6C4FF9pKA2P4171tH8ywnYrsmtTIDf
فورم الي لسة مدخلوش تيمات transmission
ياريت محدش يسجل هنا لو كان متسجل مع أي تيم في الform التانية لو في مشكلة بلغنا
https://forms.gle/SyERhVuX2bxxYacY6
شباب ياريت الي مسجلش يسجل عشان هنقفل الفورم بكرا الساعه ٦ عشان نلحق نعمل التيمات ونبعتها
شباب معلش اخر تعديل ان شاءالله
الفورم هتقفل النهارده الساعه ٩ فا ياريت كلنا نڤوت بسرعه على افضل جدول لينا
شباب حصل تعديل بسيط الفورم هتقفل النهاردة 12 بليل عشان دكتور حسام عايزها بسرعة عشان جداول السنين الباقية
+في يوم 31 مارس دا فاضي قبل الماث للي مش واخد باله وقاعد قلقان😂
دي الفورم اخرها بكرا ١٢ الظهر عشان نلحق نبعت لدكتور حسام
بالتوفيق🫡
https://forms.gle/gfZ4BuVYhMBwDxsi9
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
