ch
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

前往频道在 Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

显示更多
630
订阅者
无数据24 小时
+27
-2130
帖子存档
جالبه ! آدم‌های موقتی، درس‌‌های دائمی .

زیباست انسان‌ها ساده بمانند، حتی در دنیایِ پیچیده .

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم، نه برای نیاز، نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی.. فقط برای اینکه ارزشش را دارد .

چی گو میخوری آخه آیناز بدبخت

کاش حداقل مخاطب داشتم

چشمات زیباترین استانِ منطقست:]

صدات اورکست نُت‌های حنجرست؛

شاید بگی درست میشه، از دیدِ من، نه .

شاید بگی درست میشه، از دیدِ من، نه .

کسی ک منو بفهمه استاد‌ِ فلسفست..

گاهی زندگی کردن از شلیک گلوله ب خود شهامت بیشتری می‌طلبد .

نمیدانم ویکتوریا ! تو زندگیِ مرا ب گونه‌ای تباه کردی.. ک حتی از موسیقی موردعلاقه‌ام هم سیرم . مگر که بودی؟

چون دقیقا میخواستم همین بگم

اولش ی خو بیناموس اضافه کن

اون ری اکتو بکن تو کونت لطفا