Tutifruti
前往频道在 Telegram
819
订阅者
+124 小时
+47 天
+5730 天
帖子存档
819
نه این موضوع درمورد احساسات برای من جواب نیست
به قول دوستم اگه طرف نصفه دوسم داشته باشه که دیوونه میشم😂ولی همونا که گفتم
819
سلام
من درمورد عاشق کسی بودن این فکر به ذهنم رسیده، دقیقا مثل شما نمیتونم توضیحش بدم. برای من اینطوریه که این حس تا قبل اینکه به طرف مقابل بگم خیلی ارزشمند تره با اینکه اون هیچی در این مورد نمی
دونه.
819
افرین خب انگار همینه انگار از ته وجود میاد این حسه
که عمیق تره ، انگار اون کامل بودنه یجای کارش میلنگه
مثلا توی ادما اون نقصاشونه که از هم متمایز و زیباشون میکنه( نه هر نقصی)
توی زندگی این نقصاس که باعث میشه شاید یه تلاش دوباره یا یه کار دیگه یا یه راه دیگه رو امتحان کنی
819
چون هیچ کس و هیچ چیز کامل بودن رو معنی نمیکنه نقص داشتن بیشتر جذب میشه
کامل نبودن بهتر به گوشت قلب میشینه چون ما خودمونم ناقصیم
بعدتر ها مثلا میگیم عه با اینکه او قدر بلد نبودم و تجهیزاتی نداشتم ولی امتحانش کردم این امتحان کردنا بنگرم لذت بخش تره...
819
حس میکنم شبیه این خانومه تو اینستا دارم حرف میزنم که میگه هروقت حس کردی داری برا یکی میمیری برعکس برو بهش بگو برو بمیر ، نباید کم بیاری بذار اون بمیره
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
