ar
Feedback
819
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
تیریبون خوبی دارم

بچه ها یه چیز دیگه هم بگم اینکه ادما همشون مزخرفن ممنونم

گاهی یه سری تجربه ها هم درش دخیلن

شوخی میکنم این بحث واقعا چیری نیست که همه درکش کنن

نه بابا ( انقد بهم خندیدن که اره )😂😂

https://t.me/aa012ELIXIR88/14635 یعنی می‌خوای بگی دوستات بی درکو فهمن؟

نه این موضوع درمورد احساسات برای من جواب نیست به قول دوستم اگه طرف نصفه دوسم داشته باشه که دیوونه میشم😂ولی همونا که گفتم

سلام من درمورد عاشق کسی بودن این فکر به ذهنم رسیده، دقیقا مثل شما نمی‌تونم توضیحش بدم. برای من اینطوریه که این حس تا قبل اینکه به طرف مقابل بگم خیلی ارزشمند تره با اینکه اون هیچی در این مورد نمی دونه.

سپاسگذارم❤️

شکرگذاری امشب خداوندا

ممنونم از این همه ادم با فهم و کمالات در چنلم

افرین باید قشنگ قاتق کنی تا حال بده😂

غذا هم کمترش خوش‌مزه تره و میچسبهههه😂

چمیدونم

افرین خب انگار همینه انگار از ته وجود میاد این حسه که عمیق تره ، انگار اون کامل بودنه یجای کارش میلنگه مثلا توی ادما اون نقصاشونه که از هم متمایز و زیباشون میکنه( نه هر نقصی) توی زندگی این نقصاس که باعث میشه شاید یه تلاش دوباره یا یه کار دیگه یا یه راه دیگه رو امتحان کنی

چون هیچ کس و هیچ چیز کامل بودن رو معنی نمیکنه نقص داشتن بیشتر جذب میشه کامل نبودن بهتر به گوشت قلب میشینه چون ما خودمونم ناقصیم بعد‌تر ها مثلا میگیم عه با اینکه او قدر بلد نبودم و‌ تجهیزاتی نداشتم ولی امتحانش کردم این امتحان کردنا بنگرم لذت بخش تره...

😂😂😂

در دوران نامزدی نصفش بهتر از کلش هست تازه مهریه هم نصف میفته اگه توافق حاصل نشه

حس میکنم شبیه این خانومه تو اینستا دارم حرف میزنم که میگه هروقت حس کردی داری برا یکی میمیری برعکس برو بهش بگو برو بمیر ، نباید کم بیاری بذار اون بمیره

اگه همچی کامل بود ادم حوصلش سر میرفت یا قشنگ نبود