ch
Feedback
817
订阅者
+324 小时
+97
+6230
帖子存档
photo content

تمام ناراحتی های فکر مال تنهایی است و وقتی تنها هستم و کسی نیست تا افکار پاک و سالم به من تلقین کند آن‌وقت دست و پا بسته اسیر افکار عجیب خودم میشوم که یک وقت میبینم که دیگر هیچ قدرت مقاومت ندارم و می‌بینم از زندگی سیرم ، حس میکنم که همه به من با چشم تحقیر نگاه می‌کنند و به‌ نظرم می‌رسد که وجودم عاطل و باطل و باعث ننگ و ناراحتی است آن‌وقت رنج می‌برم و پیش خودم نقشه میکشم که همه را از دست خودم راحت کنم.
فروغ

视频消息00:14

شکست خوردم

دارم سردیس خودمو درست میکنم امیدوارم موفق باشم تو این راه😂

خداروشکر هممون باهم بزرگ شدیم تو اون حالت نموندیم😂

photo content

تک به تک حرفاشو توی این شیش سالی که این موزیکو گوش دادم، هیچ موقع به اندازه ی این مدت درکش نکرده بودم

آخ. چه‌قدر می‌فهممش این موزیک رو. منم سفرناکم.

توی این چند وقت تنها کاری که داشتم بکنم برای خوشحال کردن خودم همین فیلمای کوچولو بود همه جا با من بود این دوربین شاید بعدا بازم بقیه ی فیلمارو بذارم

خیلی خوشحالم کردی از ته دلم ممنونم و خیلی هم خوشحالم که براتون حس خوبی داره، امیدوارم هممون حتا به سختی بلاخره بتونیم اون زندگی ای رو بکنیم که دوست داریم و لیاقتشو داریم ممنونم بابت پیامت🍓🍥

میتونم بگم واقعا اشکی شدم با این پیام انگار بلاخره میتونم به اون نسترن ده ساله ی تو وجودم بگم ما از پسش بر اومدیم، ما زندگی ای رو ساختیم که دلمون میخواست، ما دوستایی رو پیدا کردیم که همیشه آرزوشو داشتیم ما از پسش بر اومدیم نسترن

و لازمه یه پ.ن ای هم بگم که چقدر علاوه بر خودت، دوستات هم خوشگلن هم اونا هم حس خوبی میدن امیدوارم همگیتون همیشه همینقدر ✨✨✨ باشین

چرا اینقدر خودت، عکسات، آهنگات، ویدیو هات همشون، واقعا همشون حس خوب میدن :)))) تو ویدیو ای که از بهار گذاشتی کار خاصی هم نمیکنین، فقط زندگی میکنین =)) و دقیقا دلیل حس خوبش همینه دلم برات تنگ شده بود نسترن :::))

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

4_5875293473111804513.mp39.82 MB

با تاخیر بمونه به یادگار از بهار 405

اون همیشه هست ما همیشه می‌خواستیم انجیر بشیم

انجیر نمی‌شید دیگه؟