Tutifruti
الذهاب إلى القناة على Telegram
817
المشتركون
+324 ساعات
+97 أيام
+6230 أيام
أرشيف المشاركات
817
تمام ناراحتی های فکر مال تنهایی است و وقتی تنها هستم و کسی نیست تا افکار پاک و سالم به من تلقین کند آنوقت دست و پا بسته اسیر افکار عجیب خودم میشوم که یک وقت میبینم که دیگر هیچ قدرت مقاومت ندارم و میبینم از زندگی سیرم ، حس میکنم که همه به من با چشم تحقیر نگاه میکنند و به نظرم میرسد که وجودم عاطل و باطل و باعث ننگ و ناراحتی است آنوقت رنج میبرم و پیش خودم نقشه میکشم که همه را از دست خودم راحت کنم.
فروغ
817
تک به تک حرفاشو
توی این شیش سالی که این موزیکو گوش دادم، هیچ موقع به اندازه ی این مدت درکش نکرده بودم
817
توی این چند وقت تنها کاری که داشتم بکنم برای خوشحال کردن خودم همین فیلمای کوچولو بود
همه جا با من بود این دوربین
شاید بعدا بازم بقیه ی فیلمارو بذارم
817
خیلی خوشحالم کردی
از ته دلم ممنونم و خیلی هم خوشحالم که براتون حس خوبی داره، امیدوارم هممون حتا به سختی بلاخره بتونیم اون زندگی ای رو بکنیم که دوست داریم و لیاقتشو داریم ممنونم بابت پیامت🍓🍥
817
میتونم بگم واقعا اشکی شدم با این پیام
انگار بلاخره میتونم به اون نسترن ده ساله ی تو وجودم بگم ما از پسش بر اومدیم، ما زندگی ای رو ساختیم که دلمون میخواست، ما دوستایی رو پیدا کردیم که همیشه آرزوشو داشتیم
ما از پسش بر اومدیم نسترن
817
و لازمه یه پ.ن ای هم بگم که چقدر علاوه بر خودت، دوستات هم خوشگلن هم اونا هم حس خوبی میدن
امیدوارم همگیتون همیشه همینقدر ✨✨✨ باشین
817
چرا اینقدر خودت، عکسات، آهنگات، ویدیو هات
همشون، واقعا همشون حس خوب میدن :))))
تو ویدیو ای که از بهار گذاشتی کار خاصی هم نمیکنین، فقط زندگی میکنین =)) و دقیقا دلیل حس خوبش همینه
دلم برات تنگ شده بود نسترن :::))
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
