ch
Feedback
•عمارت🇮🇷•

•عمارت🇮🇷•

前往频道在 Telegram

عمارت؟علی‌محمدآرت! سرباز، معلم، گرافیست، آشپز، گوشت‌خوارِ حامیِ حیوانات حلال گوشت، بی‌‌نمک و... گیلان_قم ناشناس: http://t.me/HidenChat_Bot?start=1633591243 آرچیو: @EMARAT_ARCHIVE شوخی و جدی رو قاطی نکنید! از تبادل، چالش و حمایت خوشم نمیاد!

显示更多
3 272
订阅者
+824 小时
+827
+24630
帖子存档
امشب و فردا جوری عزاداری کنیم که انگار آخرین عاشورای عمرمون هست! نشه که حسرت به دلمون بمونه...

لب تشنه بود آقا مثل جد شهیدش حسین💔
لب تشنه بود آقا مثل جد شهیدش حسین💔

امشبی را شَه دین در حرمش مهمان است مکن ای صبح طلوع... فایل باکیفیت
+1
امشبی را شَه دین در حرمش مهمان است مکن ای صبح طلوع... فایل باکیفیت

یا مرتضی علی پسری داشتی چه شد؟ فایل با کیفیت
+1
یا مرتضی علی پسری داشتی چه شد؟ فایل با کیفیت

بلند شو علمدار علم رو بلند کن💔
بلند شو علمدار علم رو بلند کن💔

مقتدای همه با ادبان عباس است فایل با کیفیت
+1
مقتدای همه با ادبان عباس است فایل با کیفیت

از همان روز که افتاد به پای پدرش تا به امروز به پای پدرش افتاده... #وای‌علی‌اکبرم

از همان روز که اقتاد به پای پدرش تا به امروز به پای پدرش افتاده... #وای‌علی‌اکبرم

یه حمدِ شفا برای مادرم لطف کنید.

بنا نبود که...

ریز ریزی ولی عزیزی تو چه کنم از عبا نریزی تو؟ #استوری | #محرم فایل با کیفیت
+1
ریز ریزی ولی عزیزی تو چه کنم از عبا نریزی تو؟ #استوری | #محرم فایل با کیفیت

ارباً اربا دل بـابـای علی اکبر بود فایل با کیفیت
+1
ارباً اربا دل بـابـای علی اکبر بود فایل با کیفیت

از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است. با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوا
از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است. با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم. لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم. و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم. آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم.
دست‌نوشته تیم ملی ایران در رختکن در پایان بازی

#168
#168

خدایا پس نمازا رو بین و ما بلژیکیا نصف‌نصف کن. نمی‌شه که همه‌ش ما.

تورو خدا به همون سیاست بپرداز نامحرمات!😂 جام جهانی قبلی مراکش چهارم شد دو جام جهانی قبلی بلژیک سوم شد...

بلژیک تیم چهارم جام جهانی قبلی مقابل ایران مساوی کرد

چیزی از ارزش های ما کم نشد

پرچم چین اونجا چیکار می‌کنه! نکنه جدی جدی خلیج فارس رو به چینی ها فروختیم!؟