•عمارت🇮🇷•
الذهاب إلى القناة على Telegram
عمارت؟علیمحمدآرت! سرباز، معلم، گرافیست، آشپز، گوشتخوارِ حامیِ حیوانات حلال گوشت، بینمک و... گیلان_قم ناشناس: http://t.me/HidenChat_Bot?start=1633591243 آرچیو: @EMARAT_ARCHIVE شوخی و جدی رو قاطی نکنید! از تبادل، چالش و حمایت خوشم نمیاد!
إظهار المزيد3 272
المشتركون
+824 ساعات
+827 أيام
+24630 أيام
أرشيف المشاركات
3 272
امشب و فردا جوری عزاداری کنیم که انگار آخرین عاشورای عمرمون هست!
نشه که حسرت به دلمون بمونه...
3 272
Repost from •عمارت🇮🇷•
+1
ریز ریزی ولی عزیزی تو
چه کنم از عبا نریزی تو؟
#استوری | #محرم
فایل با کیفیت
3 272
از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.
دستنوشته تیم ملی ایران در رختکن در پایان بازی
3 272
Repost from قَدرِغِیرِمُطلَق؛
خدایا پس نمازا رو بین و ما بلژیکیا نصفنصف کن. نمیشه که همهش ما.
3 272
تورو خدا به همون سیاست بپرداز نامحرمات!😂
جام جهانی قبلی مراکش چهارم شد
دو جام جهانی قبلی بلژیک سوم شد...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
