ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
181
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-330
帖子存档
 متاسفانه باید پذیرفت که سرنوشت آدمی را جغرافیا رقم میزند. این جغرافیا میتونه از کشور باشه تا ی محله ی کوچیک…

از اون روزاست که دوست دارم تنها ساکن یه سیاره دور افتاده باشم!

وقتی خیلی خسته ای، دیگه اسمش تصمیم نیست، نجاته!

تو سنی هستم که برام مهمه با آدم‌هایی در ارتباط باشم که ته‌مونده‌ی امیدم رو ازم نگیرن. بهم اضطراب ندن ؛ حسادت نداشته باشن ؛ مقایسه نکنن ؛ هدفمند باشن ؛ "من بهم ثابت شده وقتی رابطه‌هات درست باشه ، همه چی سر جای خودش اتفاق میوفته.

Hoomaan – Berim Baham (Solo Version).mp36.72 MB

‏آرامش در فاصله داشتن با آدماست جدی.

‏اشتباه آدما رو ببخشيد، از تقصير دوستاتون بگذريد، بدون كينه به همشون لبخند بزنيد و براى هميشه باهاشون قطع ارتباط كنيد.

یه عزیزی یه جمله ای میگفت فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه، می‌گفت: ‏"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"

گاهی اوقات احساس می‌کنم که گذشته و آینده به قدری محکم از دو طرف فشار وارد می‌کنند که هیچ جایی برای زمان حال باقی نمی‌ماند...

New

از شرکت سمی استعفا دادم از فردا درود بر ازادی

Repost from N/a
sticker.webp0.04 KB

Repost from N/a
photo content
+2

من یه مقدار کمی برام حوصله مونده..! اونم جدا کردم واسه اونایی که باهاشون حال میکنم؛ ارتباط کمتر، کیفیت بیشتر، ذهن آرام‌تر...

Ebi-Ba-To-320.mp314.35 MB

برای حفظ روحیه زنانم میخام از سرماه یوگا ثبت نام کنم😂✨

Tasian.mp332.83 MB

بدترین توانایی انسان اینست که بلد باشد با همه چیز مدارا کند

بنظرم ببینید کی حاضر بخاطرتون چیکار کنه… تا چه حدی پیش میره و ریسک میکنه و تلاش میکنه و… اِی