ch
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

前往频道在 Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

显示更多
1 245
订阅者
-124 小时
-87
-2730
帖子存档
بعد خبر ک طلا اروم گرفت حمایت مقاومت های ک میتونی بای و سل بگیری ب ترتیب حمایت 41 30 مقاومت 77 80 85 فراموش نکن بعد خبر . و 77 و 41 هر کدوم حین خبر تاچ شده بود برای معامله بی اعتباره ... پس بعد خبر رو اینا ریسک کنید. با مدیریت خودتون

طلا چاله کومو رو در تایم فریم یکساعته پر کرده . دوستان اگه مارجینت کمه . هیچ ترید نکن . خبر پشت خبره . اما راهنمایی ک میتونم بگم اینه مقاومت 80 تا 85 فروشنده داره مقاومت 501 فروشنده قوی داره حمایت 430 خریدار داره حمایت 407 خریدارش بهتره در غیر این اعداد ریسک نکن . اینم در صورتی ک مارجین توپول داشته باشی یا مثل من در سود 2000 پیپی باشی

Repost from N/a
#xauusd Buy 53 120 pip✅ برکتههه
#xauusd Buy 53 120 pip✅ برکتههه

Repost from N/a
#xauusd Buy 53 100 pip✅
#xauusd Buy 53 100 pip✅

Repost from N/a
#xauusd Buy 53 70 pip✅
#xauusd Buy 53 70 pip✅

دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه می‌دارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذار
دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه می‌دارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذاری کرده یهو دیدی بنیاد تتر اومد تمام 16 میلیون دلار تتری ک توی این صرافی رو فریز کرد نمیگم صد در صدیه این اتفاق ولی خوب انسان عاقل اونیه ک قبل اتفاق افتادن به فکر باشه سعی کنید برای هولد همیشه از ولت ها استفاده کنید اگر دارید برای ولتتون خریدی می‌زنید اول بزنید به یک صرافی بین المللی و از اونجا بزنید به ولت هولدتون بجای usdt از usdc استفاده کنید برای هولد

Repost from Lasttrader.eth
دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه می‌دارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذار
دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه می‌دارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذاری کرده یهو دیدی بنیاد تتر اومد تمام 16 میلیون دلار تتری ک توی این صرافی رو فریز کرد نمیگم صد در صدیه این اتفاق ولی خوب انسان عاقل اونیه ک قبل اتفاق افتادن به فکر باشه سعی کنید برای هولد همیشه از ولت ها استفاده کنید اگر دارید برای ولتتون خریدی می‌زنید اول بزنید به یک صرافی بین المللی و از اونجا بزنید به ولت هولدتون بجای usdt از usdc استفاده کنید برای هولد

Repost from N/a
شکست ۵۶ مهمه

به این شات دقت کن ببین سودهای درشت با حجم کم از طلا هم روند گرفتم هم روش اسکلپ میرم هم بای دارم هم سل اگه میخایی با من ترید کنی و بهت سیگنال بدم اونم رایگان .کافیه بزنی رو این لینک بروکر و ثبت نام کنی اینم بگم من مدیریتی که رو ولت خودم انجام میدم به رفرالهام میگم مثلا میگم کجا خارج شن . کجا ریسک فری کنن و اینها .

Repost from N/a
#xauusd Buy 53 50 pip✅
#xauusd Buy 53 50 pip✅

Repost from N/a
ریزش طلا ک حمایت ها رو داره پودر میکنه پیشخور خبره ... احتمالا یا روسیه و اوکراین میخان صلح کنن ... یا اسراعیل و حماس

Repost from N/a
خوشگلا 20 پیپ برکته دیگه این دفعه راستی راستی میبندن همه رو 😂😂😂 شما هم برید استراحت
خوشگلا 20 پیپ برکته دیگه این دفعه راستی راستی میبندن همه رو 😂😂😂 شما هم برید استراحت

نقشه من برای ترید تا قبل سشن توکیو همینه و روی این اعداد ریسک میکنم

Repost from N/a
تراز 52 هست . بالای 52 میره برای تارگتهای بالاتر زیر 48 تثبیت بده میره برای حمایتهای پایین . ❌️مقاومت 63 و 66 مقاومت ریسکی 75 تا 79 مقاومت 85 تا 88 فروشنده بهتری داره . 🌿اما حمایته 43 تا 38 حمایت پر ریسک 34 تا 30 حمایت بهتری داره

خبر های خوبی از صرافی #Bitunix  به گوش نمیرسه اگر تو این صرافی سرمایه ای دارید هر چه زودتر خارج کنید پ.ن :از لیست حذفش کردم

Repost from N/a
چههههه میکنه این طلا اردر 79 منو فعال کرد و خدا پیپ داد😂😂 درسته ب شما گفته بودم اردر نزارین و من فقط ولت خودمو گردن میگیرم
+1
چههههه میکنه این طلا اردر 79 منو فعال کرد و خدا پیپ داد😂😂 درسته ب شما گفته بودم اردر نزارین و من فقط ولت خودمو گردن میگیرم تو تایم خبر

پوزیشن هات رو جمع کن اردرهاتو بردار .. اف باش بعد خبر بیا . حتی اگه کریپتو کار میکنی

منابع عبری در توییتر فارسی شون خبر از جنگ دادن ولی هدف مشخص نیست
منابع عبری در توییتر فارسی شون خبر از جنگ دادن ولی هدف مشخص نیست