𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫
الذهاب إلى القناة على Telegram
🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2
إظهار المزيد1 245
المشتركون
-124 ساعات
-87 أيام
-2730 أيام
أرشيف المشاركات
1 245
بعد خبر ک طلا اروم گرفت حمایت مقاومت های ک میتونی بای و سل بگیری ب ترتیب
حمایت
41
30
مقاومت
77
80
85
فراموش نکن بعد خبر . و 77 و 41 هر کدوم حین خبر تاچ شده بود برای معامله بی اعتباره ...
پس بعد خبر رو اینا ریسک کنید. با مدیریت خودتون
1 245
طلا چاله کومو رو در تایم فریم یکساعته پر کرده .
دوستان اگه مارجینت کمه . هیچ ترید نکن . خبر پشت خبره .
اما راهنمایی ک میتونم بگم اینه
مقاومت
80 تا 85 فروشنده داره
مقاومت 501 فروشنده قوی داره
حمایت 430 خریدار داره
حمایت 407 خریدارش بهتره
در غیر این اعداد ریسک نکن . اینم در صورتی ک مارجین توپول داشته باشی یا مثل من در سود 2000 پیپی باشی
1 245
دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه میدارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذاری کرده
یهو دیدی بنیاد تتر اومد تمام 16 میلیون دلار تتری ک توی این صرافی رو فریز کرد
نمیگم صد در صدیه این اتفاق ولی خوب انسان عاقل اونیه ک قبل اتفاق افتادن به فکر باشه سعی کنید برای هولد همیشه از ولت ها استفاده کنید
اگر دارید برای ولتتون خریدی میزنید اول بزنید به یک صرافی بین المللی و از اونجا بزنید به ولت هولدتون بجای usdt از usdc استفاده کنید برای هولد
1 245
Repost from Lasttrader.eth
دوستانی که از نوبیتکس استفاده میکنن مواظب باشید اگر تتر دارید نگه میدارید توی این صرافی پلتفرم ارخام این صرافی رو برچسب گذاری کرده
یهو دیدی بنیاد تتر اومد تمام 16 میلیون دلار تتری ک توی این صرافی رو فریز کرد
نمیگم صد در صدیه این اتفاق ولی خوب انسان عاقل اونیه ک قبل اتفاق افتادن به فکر باشه سعی کنید برای هولد همیشه از ولت ها استفاده کنید
اگر دارید برای ولتتون خریدی میزنید اول بزنید به یک صرافی بین المللی و از اونجا بزنید به ولت هولدتون بجای usdt از usdc استفاده کنید برای هولد
1 245
به این شات دقت کن ببین سودهای درشت با حجم کم
از طلا هم روند گرفتم هم روش اسکلپ میرم هم بای دارم هم سل
اگه میخایی با من ترید کنی و بهت سیگنال بدم اونم رایگان .کافیه بزنی رو این لینک بروکر و ثبت نام کنی
اینم بگم من مدیریتی که رو ولت خودم انجام میدم به رفرالهام میگم
مثلا میگم کجا خارج شن . کجا ریسک فری کنن و اینها .
1 245
Repost from N/a
ریزش طلا ک حمایت ها رو داره پودر میکنه پیشخور خبره ...
احتمالا یا روسیه و اوکراین میخان صلح کنن ...
یا اسراعیل و حماس
1 245
Repost from N/a
خوشگلا 20 پیپ برکته دیگه این دفعه راستی راستی میبندن همه رو 😂😂😂 شما هم برید استراحت
1 245
Repost from N/a
تراز 52 هست . بالای 52 میره برای تارگتهای بالاتر
زیر 48 تثبیت بده میره برای حمایتهای پایین .
❌️مقاومت
63 و 66 مقاومت ریسکی
75 تا 79 مقاومت
85 تا 88 فروشنده بهتری داره .
🌿اما حمایته
43 تا 38 حمایت پر ریسک
34 تا 30 حمایت بهتری داره
1 245
خبر های خوبی از صرافی #Bitunix به گوش نمیرسه اگر تو این صرافی سرمایه ای دارید هر چه زودتر خارج کنید
پ.ن :از لیست حذفش کردم
1 245
Repost from N/a
+1
چههههه میکنه این طلا
اردر 79 منو فعال کرد و خدا پیپ داد😂😂
درسته ب شما گفته بودم اردر نزارین و من فقط ولت خودمو گردن میگیرم تو تایم خبر
1 245
پوزیشن هات رو جمع کن اردرهاتو بردار ..
اف باش بعد خبر بیا .
حتی اگه کریپتو کار میکنی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
