Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
前往频道在 Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
显示更多600
订阅者
无数据24 小时
-37 天
-1130 天
帖子存档
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: drank
De maand december is een maand vol programmatie. Niets is duidelucker dan deze maand. Nog net voordat we het jaar afsluiten - ‘zieltjes’ winnen.
Het is consumeren van hier tot daar. Voor ons en voor hen. Eten, cadeaus, kleding en alcohol. Fysiek én mentaal betaal je daar een behoorlucke prijs voor. En die voel je niet alleen in je portemonnee.
Deze maand betaal je letterLIJK met jouw energie. Er wordt in deze maand geoogst, jouw energie wordt binnen geharkt! En dan wil ik niet de Grinch van kerst voor je zijn, maar je er wel bewust van maken. Het begint al met alcohol.
Al-Kuhl is het Arabische woord waarvan alcohol is afgeleid. In zijn Arabische vertaling betekent Al-Kuhl: Lichaam-etende Geest.
Wanneer we grote hoeveelheden alcohol consumeren, onttrekken we in feite de essentie van onze ziel aan ons lichaam. De omgeving wordt zo vervuild en zo giftig dat onze ware geest geen andere keuze heeft dan te vertrekken totdat de omstandigheden beter zijn, waardoor andere entiteiten van lagere trillingsfrequenties ons mee uit nemen voor een ritje.
Dit is een deel van de reden waarom we dronken worden en ons niets meer kunnen herinneren van de drastische gebeurtenissen van de nacht die zich ontvouwde.
Waarom verkopen de meeste winkels op de hoek of supermarkten sterke drank, alcohol / Al-kühl?
Waarom waren ze een ‘essentiële’ winkel tijdens de lockdowns?
Ze willen dat je aangeschoten, dronken wordt, depressief en volgzaam.
De waarheid zit in de Engelse naam "Spirits". Vergeet niet waar de lijn te trekken, ken je limiet, Soms zijn het degenen die we liefhebben die gekwetst worden.
Zelf drink ik al drie jaar geen druppel alcohol/Al-Kuhl. Ik vond het toch al nooit lekker, maar nadat ik mijn onderzoek had gedaan, maalde ik er niet om. Het is een keuze die ik bewust heb gemaakt uit liefde voor mezelf.
Doe waar jij je goed bij voelt, maar wees bewust. Jouw energie is heilig.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: eigen plek
Ken je die reclames nog van dat stelletje die hun nieuwe huis inwijden met hun vrienden? Dat de vriendinnen van de vrouwen hysterisch werden bij het zien van de immense walking closet met kleding op kleur gehangen.
Ze werden overruled door het mannelucke gebrul nadat de mannelucke vrienden van de man des huizes zijn men cave showde vol met bier …. Je kan je vast de reclame en de serie daarop volgend, voor de geest halen.
Afgezien van het feit dat deze reclame pure indoctrinatie en een pot vol programmering met een satanisch trekje is, is het wel een feit dat we ieder ons eigen plekje nodig hebben, waar we ons kunnen terug trekken met onze eigen seksen.
De indianen en andere stammen lieten duideluck zien dat vrouwen en mannen apart met elkaar samen leefde. Mocht je in de kasteel-verhalen geloven of de monarchie, dan sliepen man en vrouw ook van elkaar en kwamen alleen samen voor genot of voortplanting.
Kijk maar eens om je heen, wat er gebeurd op een feestje of een verjaardag, mannen kruipen bij elkaar en vrouwen doen hetzelfde, zonder dat daar regels voor zijn. Het is een natuurluck fenomeen als ongeschreven wet.
Wij hebben geen grot vol bier nodig of een kast op kleur. Mijn man heeft zijn garage en ik mijn ‘kamertje’. Wat hij daar doet weet ik niet met zijn twee linker handen, maar het is een plekje voor hem alleen.
Net zoals mijn kamertje dat voor mij is. Ik teken daar, ik knutsel er, ik werk er en ik mediteer er. Als ik in m’n kamer ben, mag ik niet gestoord worden als de deur gesloten is. En die regel wordt gerespecteerd.
Ik ken vele vrouwen met een eigen kamertje. Jezelf af en toe terug trekken is nodig om jezelf binnen een gezin weer op te laden. Om jezelf weer te zijn. Om te spelen zonder je jezelf te moeten verantwoorden.
Als een garage voor een man zijn men cave is, is een kamertje voor een vrouw haar schat kamer. Apart, en toch samen. Samen een relatie en toch ieder zijn/haar ruimte.
Trek het eens door in je gehele relatie en zie wat voor vrije ruimte er ontstaat en hoe meer energie je ervan krijgt. Energie die jij weer kan inzetten zonder de stigma’s van ‘hoe het hoort’.
Want wie bepaald dat? Jij en je partner en niemand anders. Punt.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: huweluck of huwelijk?
Elk jaar in december kijk ik terug, net als vele anderen, wat ik achter laat.
Hoe mijn jaar verlopen is en wat ik er van heb geleerd.
Terwijl ik terug blik, erken ik ook hoe moe ik ben. De afgelopen drie jaren waren heftig in elk opzicht.
Ik heb zoveel afgeleerd, zoveel herINN[e]erd, enorm veel toegepast en ik ben continu de fysieke verbindingen aangegaan terwijl dat niet bij mijn aardse Ik past.
Ik heb enorme gevechten overwonnen. Niet alleen in mij, maar juist ook om mij heen. Mijn man die ik liefkozend mijn schaapje of mijn a.i.‘tje noem, denkt het tegenovergestelde van wat ik voel.
Als er één van de twee ontwaakt en verder in het ascensie proces komt, is er ook maar één waar alle energie vandaan komt. Het was heftig en dat is zwak uitgedrukt. Ik heb daar na drie jaar wel mijn weg in gevonden en de gemene deler is onvoorwaardelucke liefde.
Hij is, zogezegd, een goede leermeester. Maar het blijft soms toch lastig, omdat je niets kan delen.
Wat ik deel, is met jullie, ik deel met mijn beste vriend en mijn beste vriendin. Ik deel en filosofeer met mijn uitermate ontwaakte zoon van 12jr oud. Maar binnen mijn huweluck - niets.
Ik blijf mezelf hoor, geen zorgen daar. Ik hou ook niet mijn mond. Het is wel al drie jaar een eenrichtings verkeer. En hij zal hetzelfde ervaren. Zijn vrouw is nog gekker geworden en kan niet meer bij haar.
Maar we doen ons best, allebei. We beseffen ook beide dat het nooit meer zal worden als voor 2020. En dat is oké.
Mis ik dan niets? Oh voldoende, maar ik heb hier ooit lang geleden voor gekozen. Ik weet wat ik eruit haal, welke ervaringen ik meeneem. Genadeloze onvoorwaardelucke liefde oefen ik op hem, dag in, dag uit. En dat gaat mij steeds beter af.
Ik doe het goed en hij doet het goed. Wij doen het goed. Het duister heeft hier niet gewonnen en dat voelt zo ontzettend goed.
Liefde overwint altijd en dan niet zoals het Christelijke zwaantjes syndroom met een Disney tintje, nee! Liefde overwint omdat wij ons her-INN-eren dat wij LIEFDE zijn.
Laat je niet ont-moedigen, want ook jij wint steeds opnieuw van het duister.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: witte wereld
Ik heb zin in sneeuw. Een echt lekker dik pak sneeuw. Wat er heel de winter mag liggen zonder overlast voor anderen.
Een maagdelucke dikke deken die de wereld bedekt en het licht weerkaatst. Een isolerend effect voor kou en warmte.
Dat als je naar buiten kijkt, wilt gaan spelen, wilt gaan rollen, je wilt verwonderen. Dat je binnen wilt blijven onder je blanky met je wollen sokken aan met een warme kop cacao.
Dat je de voetsporen ziet van hondenpootjes, vogeltjes, kleine mensen en grote mensen. Kinderen die ravotten en volwassenen die weer spelen. Zelfs om de yellow-snow moet je lachen.
Dat je mensen weer ziet lopen. Mensen die een slee vol boodschappen achter zich aantrekken en niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de buurvrouw van een eindje verderop. Die buurvrouw die nu niet met haar rollator een blokje om kan, maar wel geniet van buren die opeens om haar bekommeren.
Haar paadje vegen, boodschapjes voor haar doen en haar vergezellen door samen een kopje koffie te drinken. Samen naar buiten kijkend en zich verwonderen over de witte wereld met al die spelende en lachende gezichten.
Ik heb zin in de sneeuw. De witte deken die zich om de wereld en haar bewoners slaat. Die in één klap alles lichter maakt.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: gave
We zijn allemaal ‘paranormaal’ begaafd. Een oefening om dit vermogen te versterken is echt te geloven dat we goddeluck verbonden en geleid zijn.
Om je te helpen verbinden met
met de andere realms/rijken, de hogere energieën, stel je een energieveld om je heen voor, stel je nu voor dat de energie zich uitbreidt.
Hogere energieën moeten hun trilling verlagen om zich met onze energie te mengen, daarom voelt het moeiluck om ons te verbinden als we ons laag voelen.
De intentie om je te verbinden met hogere wezens stelt je open voor alle energieën, dus vraag bescherming om alleen goede entiteiten in je energie toe te laten.
Schrijf alle beelden, kleuren etc. op en interpreteer wat ze voor je betekenen. Het is als het trainen van een spier en hoe meer je oefent, hoe gemakkelucker het wordt.
Je zult beginnen te 'weten' zonder te weten hoe je het weet. Dit is wanneer je echt moet vertrouwen op je innerlucke stem.
Ik geloof dat wanneer we iets horen of zien, het dat eerste instinct is dat klopt - de eerste drie seconden voordat je logische verstand erin stapt en het ontleedt.
Oefen je mee? Om zelf sterker te worden en uiteindeluck ben je sterk voor allen om je heen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: aanval
Het is lang geleden dat ik mij zo voelde zoals ik mij nu voel. Alsof ik er niet uit kom. Alsof ik wil zwelgen in de vermoeidheid die als een zware deken om mij heen gewikkeld is.
Even op mezelf omdat ik al genoeg heb aan mezelf. Geen andere energieën rond mij heen. Mijn energie is nu zwaar. En ik weet uit ervaring als ik nu andere energieën toe laat, mijn zware energie de overhand neemt.
Het is zelf bescherming, maar ook bescherming naar de anderen toe. De analyticus in mij stelt de ene vraag na de andere: waarom? Waarom voel ik mij zo?
Mijn hoofd is zwaar en mistig. Mijn lichaam is zwaar en voelt niet als de mijne. Het is alsof ik in Lalaland rond zweef en niet verder kom.
Is dit een programma die mij tegen houdt? Een programma waardoor ik een upload krijg? Zijn er argonten aan het werk, omdat ik teveel liefde uitte en daardoor opviel?
Mijn Consciousness beschermt mijn aardse Ik, dat voel ik, dat weet ik. Maar mijn aardse Ik ervaart dit proces nu even niet als leuk.
Ik weet intuïtief dat ik een level hoger kan, maar iets saboteert mij. Uiteraard ga ik alles na. En de argonten zijn inderdaad aan het werk.
Nu ik dit weet, zal ik stralen. Harder dan normaal. En terwijl ik dit type, straalt mijn hart, maar mijn hoofd denkt ‘ja, morgen, rust eerst maar uit’. Dit is een kruispunt, een cross road. De twilight zone.
Ook al heb je vrede gesloten met je ego. Ben je vrienden geworden met je gevoelens en weet je wat je taak is hier op Aarde. Herken je de programma’s en kan je nu up- en downloaden en is je firewall up to date …
Ze zullen blijven proberen je te hacken. Ze weten niet beter. Maar jij en ik nu wel. Wij hebben de keuze - stralen of balen!
Maar zoals ik al vaker heb verklaard: we hebben de keuze allang gemaakt. Straal lieve lezers, straal. Ik ga mijn best weer doen.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s
mijmering: nu
Als je gezichtspunt verandert, verandert ook het karakter van het object. Vanuit het ene bewustzijnsniveau ziet het onderwerp tijd er als volgt uit:
Ik ben in het huidige moment.
Er bestaat een verleden en een toekomst.
Op een ander niveau bestaat alleen het huidige moment en in dit huidige moment creëer ik een idee met de naam ‘verleden’ en een idee ‘toekomst.
‘Nu’ wordt tijdloos NU, waarin deze ideeën over tijd zijn opgenomen. Op dit bewustzijnsniveau bestaat het verleden niet en heeft het géén invloed.
Tenzij ik er zelf voor kies, of de behoefte voel, om het verleden te creëren.
Een niveau verder verdwijnt het concept tijd volledig. Alles dat is, was, of ooit zal zijn, vermengt in één bewegingloos spoor op eindeloos gewaar zijn.
Tijd wordt de volgorde waarin dingen worden bedacht.
Op dit niveau kan het verenigde bestaan het hele stelsel van tijd en ruimte eenvoudig als identiteit zien: alle mogeluckheden komen tegelykertijd voor.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: mijn wens
Een reden waarom ik dit kanaal ben begonnen is niet om mensen ‘wakker’ te maken. Bewust-wording is een proces die iedereen in zijn of haar tempo ervaart.
De codes die ik uitteken moesten naar een groter publiek dan alleen mijn inner-circle. De codes zijn te belangrijk om ze in mijn tekenblok te laten. Ze komen nu niet voor niets wereldwijd bij verschillende wezens tot uiting.
Zo wil ik met mijn eigen hersenspinsels, mijn mijmeringen, tools aangeven die je kunnen helpen bij je bewust-wording. Dat je een ‘aha’ momentje hebt of een beetje steun. Dat je weet dat anderen het ook ervaren en niet alleen bent.
Ik ben wel het type die door de leugens heen wil blijven kijken en blijf onder-zoeken. Het zijn dus niet altijd mijmeringen die je ‘veilig’ houdt. En dat is niet vreemd aangezien het ook mijn mijmeringen zijn. Je gaat mee in mijn beleving.
De sluier mag in ieders tempo verdwijnen. Ik wil je alleen een beetje helpen met mijn codes, mijn art en mijn mijmeringen.
Maar wat ik het allerliefste wil met dit kanaal, is dat je sterker wordt. In je kracht gaat staan. Weten en voelen wie jij echt bent. Weten en voelen wat jij kan.
De vast gelopen en diepgewortelde programmaties uit te schakelen en je volledig laten vertrouwen op je authentieke blauwdruk. Je pure ik.
Door jou positiever, sterker, optimistischer te maken met alles wat ik met mijn mijmeringen in dit kanaal deel, is om jouw KRACHT het felst te laten stralen en jouw allergrootste kracht LIEFDE onvoorwaardeluck in jouw omgeving te laten voelen.
Jouw kracht en jouw liefde zal de Aarde helpen en haar bewoners.
Dank je wel dat je dit leest en meehelpt. En dank je wel dat we elkaar weer gevonden hebben.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: energie verbruik(t)
Ik laat los wat mij geen energie meer geeft, klaar is klaar. Nu.
Ik stelde mezelf wat vragen en wat geven vragen toch inzicht.
Wanneer voel ik mij veilig? Als ik voldoende opgeladen ben. Als ik bij mensen ben waar ik mij fijn bij voel, waar ik mezelf bij kan zijn. Waar ik mezelf niet hoeft te bewijzen. Waar ik fouten kan maken. Waar ik ‘kind’ kan zijn.
Wanneer voel ik mij onveilig? Als ik geleefd word. Als ik keuzes moet maken waar ik niet achter sta omdat ik mezelf moet wegcijferen. Als ik mensen aan mij vragen om mijn ‘inner-weten’ te bewijzen. Als mensen mij niet geloven of niets van mij willen aannemen terwijl ik zo duideluck voel.
Wanneer ben ik geïrriteerd of word ik getriggerd? Als mijn energie laag is door onder andere fysieke pijn. Als ik niet voldoende me-time heb gehad. Als ik over-vallen word met beschuldigingen of oneerluckheid.
Elke dag leer of ervaar je zoveel. Je hebt uploads en downloads. De ascensie doet soms fysiek pijn. Alles gaat zo snel.
En als het je dan eventjes te veel wordt omdat het zo snel gaat, trek jezelf even terug. Terug naar je aardse basis waardoor je kan opladen.
Schrijf op waar je mee zit. Schrijf je vragen op met de antwoorden erbij. Lees het na en berust. En laat dan los wat jou geen energie meer geeft.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: security
Na een levenslange opleidingsfase ging ik hardcore met mijn ascensie vanaf februari 2020.
Ik heb rigoureus m’n bestaande leven met 180 graden gedraaid en alles wat mij schijnveilig hield, verlaten. Ik spong zo gezegd in het diepe.
Mijn hele digitale wereld schudde ik van mij af, waardoor ik geheel op nul mocht beginnen. Zolang je digitaal blijft, zit je nog steeds in het oog, maar op de manier die ik nu na leef, maak je het een stuk lastiger voor ‘ze’.
Het was een zeer bewuste keuze om een streep door te halen bij alles wat bekend was, maar ook het gemak wat mij diende.
Hoezo makkeluck? Nou, als je een nieuwe zoekmachine installeert, moet je weer echt even zoeken. Je zoektermen moet je ook heel concreet invoeren.
Een nieuw mail adres was na bijna 30 jaar ook bijzonder te noemen en geen whatsupp meer, back to old school sms.
Ja, het was enorm wennen, ook omdat je geïsoleerd raakt. Je moet al wennen aan alle nieuwe, maar goed beveiligde instellingen, maar ook wennen dat je nog een van de weinigen bent die op deze manier het roer heeft omgegooid in je inner circle.
Maar wat is het een bevrijding. Je realiseert je dan pas hoe je in de gaten werd gehouden en werd geTspooned. Je wordt letterluck gevoerd met wat zij willen onder het mum ‘het is je eigen keuze’.
Door alles zo makkeluck te maken en geautomatiseerd, beseffen we totaal niet, dat we ons hele leven uit handen geven.
Uiteraard blijft de digitale wereld een afstandeluck medium en gaat het altijd om de fysieke verbinding. Maar ga voor jezelf eens na …
Leef jij in de echte wereld of meer in de digitale wereld? Heb jij elk uur je mobiel in je hand of ben je ‘m ook wel eens kwijt of vergeten?
Voor de meeste zijn het handboeien geworden. Die handige zak computer die jou bij alles helpt en meezoekt, zorgt ervoor dat jij steeds afhankelucker wordt van het systeem.
Door alles weer zelf te moeten uitzoeken, te ondervinden en jezelf te beschermen worden er delen in je geactiveerd. Delen die ervoor zorgen dat jij nog verder kan. Dat er zoveel te halen is.
Maar je moet er iets voor doen. Het is niet meer lui op de bank blijven zitten. Uit de isolatie bubbel en in de fysieke verbinding. Het is een investering voor je eigen ik. Voor je echte IK.
In lack’ech ©️Gina
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
