ch
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

前往频道在 Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

显示更多
600
订阅者
无数据24 小时
-37
-1130
帖子存档
Ꮆ丨几卂’s mijmering: pipi Mensen in m’n omgeving, nieuwe cliënten en kennissen roepen altijd ‘maar jij kan alles!’ En ja, dat kan ik ook. Juist omdat ik dat van kleins af aan heb gemanifesteerd. Ik heb het Pipi Langkous - syndroom: ‘Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk wel dat ik het kan’. Ik kan dus alles, maar … ik ben niet overal even goed in. En juist dat is oké voor mij, want ik voel mij een winnaar als ik iets nieuws geprobeerd heb. Maar ik voel mij ook een winnaar als ik iets duizenden keren geprobeerd heb. Ook al lukt het maar half, I did it. Zo is boren in een muur not my thing. Maar als je iets wilt, zal je er zelf iets voor moeten doen. Of je vraagt het een ander of je doet het zelf. Na vaak vragen, wilde ik het weer eens zelf proberen. Na bloed en zweet, hing ik zelf dat zware kastje op in m’n praktijk. Minutenlang starend vol trots, bleef het ding nog hangen ook. Met een paar pauwenveren in m’n kont liep ik even later de hal in. Ik dacht dat mijn man iets op de grond had laten vallen, totdat ik het oppakte en zag dat het stukje van onze gestucte muur af was gebrokkeld. En je raad het al, precies op de plek waar ik geboord had. Boren kan ik dus, dwars door de muren heen. Ik kon het stukje terug duwen in de muur en m’n man en ik haalde onze schouders op. Ach, ik heb andere kwaliteiten voor deze wereld. Enne … dat kastje hangt nog steeds. En zo kan ik nog zoveel dingen opnoemen. Maar ik laat mij nooit ontmoedigen. Kijk alsjeblieft niet wat anderen allemaal kunnen. Kijk naar wat hen drijft om verder te gaan. Laat je inspireren en motiveren, maar vergelyk jezelf nooit! Wat ik kan, kan jij ook en vast beter. En dan wil ik van jou leren. Dat maakt jou niet beter of mij minder, maar vullen we elkaar aan. Dat is het enige wat de wereld rond maakt. Ik wens iedereen het Pip Langkous-syndroom. We zijn hier om onze BewustZijn te ervaren, maar wel op een spelende manier. Geniet lief mooi wezen, jij kan alles, jij bent alles. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: etaleren Dertig jaar geleden heb ik mijn ondernemers diploma behaald, waarbij ik oa etaleren als eind examenvak had. Het thema van het examen etaleren was Euro ‘92. Europa zou één worden samen met toen nog maar 12 lidstaten. Ik vond het een saai en belacheluck thema. Wat ik er toen van af wist - helemaal niets. Ik hield mij er niet mee bezig en ik had een examen te halen. Maar het etaleren is gebleven als hobby. Jaren achter elkaar doe ik naast mijn werk en het tekenen een paar etalages van bevriende ondernemers opmaken. Je haalt hun mooiste goed uit de winkel en probeert het zo mooi mogeluck in het licht te zetten. De etalage moet de aandacht trekken zodat het verlangen gewekt wordt om naar binnen te gaan. We hadden daar ‘vroeger’ de AIDA formule voor. Nu zal het wel anders heten. Attention (aandacht), Intrest (interesse), Desire (verlangen) en Action (aktie). Terwijl ik alweer dertig jaar wat winkels help met hun etalages, schiet dit model geregeld door mijn hoofd. Zo ook in de etalage van de edelstenen winkel van een vriendin van mij die ik van de week december-proof heb gemaakt. Wat heeft aandacht nodig, maar waar ligt ook de interesse? Hoe zet je het verlangen om naar aktie? In een winkel gaat het uiteraard om het trekken van aandacht van de consument. Maar als je jezelf nou eens zou etaleren en je past deze formule op jezelf toe. Waar ligt jouw interesse? Hoe zorg jij ervoor dat het aandacht krijgt? Is het echt een harts-verlangen? Als je de vragen kan beantwoorden, wordt het tijd voor aktie. Volg je dromen, maak ze waar. Manifesteer, creëer, en geniet. Speel en geniet. Etaleer jezelf voor jezelf, voor jouw Consciousness. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: herstel Ik hoor het weer voldoende om mij heen. De een na de ander noemt zich ziek. Wat was de gebeurtenis waardoor je lichaam een conflict kreeg en nu aan het genezen is geslagen? Dat is wat jij nameluck wat jij ziek zijn noemt, maar is al het herstel. Jij hoeft het mij niet te beantwoorden, maar voor jezelf wel. Virussen bestaan niet eh. Het is je brein die geprogrammeerd wordt (door beelden van tv, door gesprekken, door het te lezen) en seintjes doorgeven aan het lichaam als het een conflict krijgt (ruzie, schrik, angst, enz). Doordat je brein je gaat lopen fucken komt het lichaam in een biologisch conflict en gaat zichzelf genezen. Met koorts enz. De westerse wereld noemt dit ziek worden, het is eigenluck de genezing, het herstel. Probeer uit de programmatie te komen. Weet dat jouw lichaam je ALTIJD beschermd. Altijd! Programmeer jezelf opnieuw. Weg uit de Matrix. Ziektebeelden, C* enz is pure programming. Dat is het virus. Je hersenen zijn een mega computer. Die je ook kan resetten, opnieuw kan programmeren. Voor nu sterkte met je herstel en weet dat jij uit de Matrix kan stappen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes met vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes met vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: Alles wat is, ben jij. Zelf-liefde gaat niet over het liefhebben van je fysieke lichaam en fysieke realiteit. Je bent niet eens alleen maar ‘mens’. Kijk naar alle frequenties waar je jezelf doorheen hebt gedragen, en onthoud dan dat alles en iedereen jou is. Alle ervaringen die je hebt doorgemaakt zijn jouw creatie, omdat je ervoor koos om bepaalde ideeën en frequenties te belichamen. Als je jezelf in een staat van liefde en acceptatie van anderen brengt, dan is dat waar zelfliefde klinkt. Omdat anderen jij zijn, zijn de rollen die zij spelen deel van jouw creatie die jij verkoos te ervaren. Wanneer je haat koestert voor iemand van buitenaf, dan heb je dat voor een aspect in jezelf dat hen ertoe bracht om dat te weerspiegelen. Wanneer je anderen en de buitenkant liefhebt, heb je liefde voor de innerlucke frequenties in jou, die hen gemanifesteerd hebben in het materiële spel. Omarm alles wat is, wat jij bent! Contrast is niet bedoeld om je te breken. Het is niet eens ‘slecht’, het is een frequentie die je gekozen hebt om het als een obstakel te zien. Als iets je van ‘buitenaf’ triggert, stop dan even en ga bij jezelf na. Word je getriggerd omdat je gehecht bent aan een vals programma dat resulteert in bijvoorbeeld het nodig hebben van bevestiging? In plaats van die persoon te zien als een obstakel voor je persoonlucke voldoening in het leven, roep dan compassie op voor het aspect in jezelf waardoor je je in de eerste plaats ‘niet geliefd’ voelde. Zie het als een gekwetst innerluck kind dat wel wat compassie en liefde kan gebruiken. Je kunt niet boos zijn op de buitenkant, als je het ziet als: Ze hebben je net laten zien wat je nodig had om te genezen. Als je niet getriggerd wordt in de eerste plaats, heb je de test doorstaan: je eigen test! Zelfliefde in de menselucke ervaring wordt uitgedrukt door een beslissing, een keuze om jezelf af te stemmen op een gelukkiger ervaring. Acties in de fysieke wereld die je neemt zijn enkele van de resultaten. Bijvoorbeeld: jezelf losmaken van slecht gezelschap, slechte gewoonten of een levensstijl die je kwelt. Nee zeggen tegen wat je doet lijden. Vaker creëren wat je leuk vindt. Niet uit angst voor het tegendeel! Je problemen onder ogen zien zonder angst. Verwijderen van gehechtheden en valse programma's. Je bent aan het creëren of je het leuk vindt of niet. Je hebt een keuze. Je hoeft niet onbewust te blijven creëren. Doe het bewust uit zelfliefde, creëer meer van wat je leuk vindt. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Deze code is om dat deel in jou te activeren waardoor jij weer kan gaan door het juiste portaal wat nodig is om verder te gaa
Deze code is om dat deel in jou te activeren waardoor jij weer kan gaan door het juiste portaal wat nodig is om verder te gaan. Herken de sleutel, herinner de sleutel, dit is een bijzondere ontmoeting. Activeer - nu! ©️Gina ➰ @ Ginas_codes Please share with mentions, spread it far around you

Ꮆ丨几卂’s mijmering: de kar trekken De sensitieven die nu al wat verder ontwaakt zijn dan de meeste om hen heen, kennen het gevoel - de vreemde eend in de bijt zijn. Het altijd anders geweest zijn, het zwarte schaap, beschouwd worden als een gekkie, een paria. Altijd buiten de groep vallen omdat je nou eenmaal anders bent. Nu zijn we er trots op, maar wat was het een harde leerschool. Sommige van hen hebben het nog een tandje moeilucker gemaakt voor zichzelf door de kartrekkers te zijn. Als je een kartrekker bent, weet je waar ik het over heb. Je uit je op een manier, wat niemand nog ervaart en daardoor niet begrijpt. Dat kan enorm verdrietig en isolerend zijn voor hen die de kar trekken uit puurheid en uit liefde. Iemand moet het doen, maar het is taak voor wezens met ballen! Een brede rug met een dikke huid. Want de nog niet wetende zien je altijd als de gek en lachen je uit en de net ontwakende zijn verbijsterd en vinden je ook gek. Ze zijn zelfs wat bozig op je. Als kartrekker haal je geregeld de veilige bodem onder alle voetjes vandaan. Je zorgt ervoor dat iedereen op eigen benen moet komen te staan. Kartrekkers laten niet zo snel hun emoties gaan, omdat zij weten wat er moet gebeuren. Maar ook zij hebben gevoelens. Het begrip voor deze wezens is uitermate teleurstellend en juist terwijl zij de rake klappen krijgen. Het zijn de uitvinders, de onderzoekers, de initiatiefnemers, de pioniers. Maar omdat de ontwakende nog niet de ervaring hebben en het daardoor nog niet begrijpen, wil het niet zeggen of de kartrekker wel of geen juiste dingen te delen heeft. De kartrekker laat zich niet leiden door emoties en kan daardoor gevoelloos overkomen. Zij hebben al geleerd dat zij hun emoties niet zijn. En gaan niet mee in de emoties van anderen. Zij beseffen dat ieder zijn/haar weg te bewandelen heeft. Maar het oordeel is al geveld. Ze passen niet in het plaatje. Het is nieuw en zij zijn maar alleen en komen gevoelloos over. Wij zijn met meer, wij handelen uit licht en liefde en waar wij in geloven is al onder-zocht, dus is het waar, uiten velen. Juist! En door wie? Je waarheid leven vraagt om moed, heel veel moed. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: je zelf-vertrouwen Als jij zelf zoveel voelt en het daardoor begint te zien, dan weet je. Je voelt het in elke cel en door je gehele kristallen lijn DNA. Maar als een ander daar nog niet bij kan en jou dus niet begrijpt, voelen zij zich aangevallen als je niet mee gaat in hun wereld. In hun beleving. Je wordt een paria, een gekkie, een wappie. Ook door hen die zelf voor die termen zijn uitgemaakt door nog niet wetende. Ik heb vaker aangegeven dat het niet uitmaakt op welk level je bent in het ontwakingsproces. Als je het vergelykt met het leren rekenen, leert de een het voor het eerst in groep 3, de ander in groep 7. Sommige leren rekenen op het VMBO en de ander op gymnasium niveau. Verschillende levels, maar het blijft leren rekenen. Groep 7 lacht niemand uit die in groep 3 net leert rekenen en iemand van het gymnasium kijkt niet neer op iemand van de HAVO. Het is en blijft rekenen op verschillende niveaus van ‘weten’. Toch word ik vaak geconfronteerd met woorden dat ik arrogant ben. Ik word veroordeeld. Ik begrijp hun veroordeling en daarom doet het mij niets persoonluck. Zelfvertrouwen is geen arrogantie, maar wordt door de (nog) niet wetende beschouwd als arrogantie. Ik laat mij niet leiden door goedkope emoties. Ik voel en kijk naar het hele plaatje. Naar de basis, de kern. De Bron creator. Daar gaat het om. Al het andere is onbelangrijk. Zolang het je basis niet bedreigt. Ik zeg niet dat mijn waarheid dé waarheid is, het is één van de waarheden rond de waarheid. Ik geef opties om de mensen om mij heen zelf de waarheid te laten zoeken. Ik laat je meerdere deuren zien zodat je niet tegen een muur aan blijft lopen. En welke deur je kiest, is aan jou. Maakt dat mij arrogant omdat ik barst van het zelf vertrouwen, prima. Dan ben je nog niet op het level dat het jou ook niets doet. Maar wijs niet met de vinger, want dan wijzen er nog steeds 3 vingers naar jezelf. Het wordt tijd voor spiritrealiteit in plaats van spiritualiteit. En dit keer in ZelfVertrouwen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes met Vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes met Vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: zelf-liefde Velen van ons zitten vast in ons onderbewustzijn. Het zijn de programma’s van het onderbewuste die het grootste van ons handelen en onze gedachten beïnvloeden.  Dit is de oorzaak dat we  de (niet altijd gewenste) werkeluckheid ervaren zoals die is. De oplossing? Vrijkomen van de ketenen van het onderbewuste. Door een paar eenvoudige zinnen te zeggen maak je contact met het “hogere”, je BewustZijn en lossen de belemmerende programma’s die het onderbewuste domineren, op. Programma’s die te maken hebben met bijv. angst, zelfbeklag, pijn, teleurstelling, opgelegde normen enz. krijgen de ruimte om te vertrekken. Het gaat dus niet om affirmaties, maar om sleutels die de energie van het onderbewuste vrijmaken en je helpen om “clean: te worden van oude programma’s. Zeg deze zinnen altijd en vooral als er zich problemen voordoen. Je zult zien dat op het moment dat je zegt: Ik hou van je, tegen jezelf of het Universum, dat angst en ergernis verdwijnen. Liefde en eenhouden komen er voor in de plaats. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes met Vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes met Vuursteen www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: wachten Wachten, ik heb al heel mijn leven het gevoel dat ik aan het wachten ben. Als je met het openbaar vervoer reist dan weet je ook wel wat wachten is. Wachten op je bus en als je er eenmaal in zit, weer wachten totdat je bij je bestemming bent. Reis je met collectief taxi vervoer, dan ben je weer aan het wachten totdat je wordt opgehaald. Dat wachten begint al als je nog klein bent. Wachten totdat je eten krijgt, je naar school mag, totdat het vakantie is, wanneer je jarig bent, wachten totdat je groot bent. Altijd dat wachten. Nu zijn de ontwaakten aan het wachten op de grote klapper. Komt er wel of niet een black-out? Komt er wel of niet een solar flare. We willen zo snel mogeluck ‘over’. We willen door. Weg van dit spel en alle narigheid om ons heen. Ons geduld is nog nooit zo op de proef gesteld als in deze ascentie periode. Maar het geeft ons ook tijd om ten volle te leven. Te evolueren tot wie we werkeluck zijn. Tijd om onze donkere kant een liefdevol plekje te geven, zodat onze lichte kant in evenwicht komt. Het geheel maakt ons compleet. Het maakt ons weer onze Consciousness, ons BewustZijn. Het doel van het BewustZijn, is om zich te manifesteren in levende wezens om op deze wijze voortdurend te evolueren. En dat we dan even moeten wachten, dan is dat zo. Het is niet dat we een andere keuze hebben, want de keuze is allang gemaakt. Het is wat het is. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

“Ik heb al heel lang niet zoveel moeite gehad als met deze code om deze om te zetten in woorden. Ik kan alleen de steekwoorde
“Ik heb al heel lang niet zoveel moeite gehad als met deze code om deze om te zetten in woorden. Ik kan alleen de steekwoorden geven die ik wel door heb gekregen en misschien kunnen jullie er zelf iets mee en misschien kom ik er later zelf wel op”: Kind, zwanger, verborgen, steeds uit huis weg, vluchten, harde regen, dubbele regenboog met grote matrix bol, de val. ©️Gina ➰ @Ginas_codes Please share with mentions