ch
Feedback
Luna

Luna

前往频道在 Telegram

از تاریکی من، ماه طلوع می‌کند... سیاره کوچیک من🦋 @Buutterfliesbot

显示更多
1 033
订阅者
无数据24 小时
-37
-3330
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+1
在0个频道中
五月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+261
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+23
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+124
在3个频道中
Get PRO
五月 '250
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+12
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+1 320
在3个频道中
Get PRO
二月 '25
+1 856
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+43
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+10
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+5
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+2
在1个频道中
Get PRO
九月 '24
+717
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+188
在2个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
23 六月0
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月0
14 六月+1
13 六月0
12 六月0
11 六月0
10 六月0
09 六月0
08 六月0
07 六月0
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月0
频道帖子
وسط غم و اندوه یهو یادم میاد که برای غصه خوردن درباره این چرت و پرتا زیادی خوشگلم، میرم جلو آینه یه بوس برای خودم میفرستم و خوشحال به زندگیم ادامه میدم💅

2
اون چیزی که درون قفسه سینه ات میکوبه قلب نیست یه ماهی کوچیکیه که داره نهنگ میشه قلبت یه نهنگیه که در اشتیاق یه اقیانوسه باور داری که یه نهنگ درون قلبت میتپه؟ نهنگ تا تو دریاست نهنگه... قلبم میگن تا وقتی تو خدا غرقه... نذار نهنگ درونت مچاله شه دختر ، قلبت خلاصه... و به کمتر از وسعت خودت قانع...
46
3
کل کل کردن راه برقراری ارتباطمه بخدا ازت بدم نمیاد :)
60
4
در آن چشم ها هم رستگاری بود هم سقوط و من هر دو را انتخاب کردم
64
5
دیر میفهمی که با هر نخی نباید رویا بافت...
64
6
شاید حق با بقیس من ی وقتا عصبیم ولی خب که چی؟ خوشگل که هستم🎀
84
7
می بافم رویایی که موی تو باشه میدونم که بهش میرسم
88
8
«برای من در دنیا ‌پدیده‌ای‌ زیباتر از زنی درحال مطالعه نیست. وقتی واقعا غرق در کتابی می‌شود‌ و همه‌چیز‌ را در دوروبرش‌ فراموش می‌کند، چون درواقع در جای دیگری‌ سیر می‌کند. حرکت مردمک چشم‌هایش‌، نفس عمیقی که هنگام خواندن بخشی غم‌انگیز‌ می‌کشد یا لبخندی که با خواندن چیزی بامزه بر لبش‌ می‌نشیند.» - کتاب‌گردان
88
9
من عاشق تیکه تیکه شدن از شدت کار و مشغله و پیشرفت د نداشتن فرصت برای overthink هستم.
86
10
انکارت کردم در جمع، گریه کردم برایت در خفا.
103
11
خسته ام و می‌دانم دوام خواهم آورد و همین خسته ترم میکند...
101
12
نرو که با تو هرچه که هست می رود...
101
13
بپذیر که فقط رهگذر بود اون هیچ‌وقت نمی‌تونست خونه تو باشه!
100
14
اره من عاشقت هستم بیا سرزنش کن... حال من خودش بده اصن بیا بدترش کن!
105
15
اره من عاشقت هستم بیا سرزنش کن... حال من خودش بده اصن بیا بدترش کن!
1
16
کجا ماند طلوعی که پس‌از تاریکی ست؟!
119
17
سر تو انقدر بلاتکلیفم که هم از بودنت و هم از نبودنت تو زندگیم دارم عذاب میکشم.
122
18
مرا باور کن... من به معجزه ی عشق در سکوت ایمان دارم.
122
19
در نگاهم اگر نیستی، در خیالم سرشاری.
123
20
چشمان من چکیده ی غم های عالم اند...
133