ch
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

前往频道在 Telegram
1 633
订阅者
+1224 小时
+567
+21830
帖子存档
وقت عکساست

دلم بریونی خواس

اصفهان خوبه

زندگی بدون نور آفتاب معنایی نداره

من برعکس بابام کولرو همیشه روشن نگه میداره

https://t.me/VTmNotes/2526 به شدتتتتت موافقمممم

https://t.me/VTmNotes/2526 وای نه تو رو خدا تو اصفهانی نیستی بفهمی چقدر سخته قانع کردن پدر برای خاموش نکردن کولر که تابستون رو دوست دایر

ولی ولا

نه حالا که وای چه عکاسیم

واسه منی که عکس میگیرم نور آفتاب مثل غذاست

تابستون فقط اون بخش سر ظهرش خیلی رو مخه که گرمه بقیش به این خوشگلییی تا ساعت ۸ هم نور آفتابو داریم

توت فرنگیام اونجاست

واقعا نمیفهمم چرا این سرما و افسردگی فصلی رو ترجیح میدن به تابستون و حس و حال خوبش و لباسای رنگی و سرسبزی همه جا و هوای خنکش

جوین بدید خب

@zhakiidangah میشه اینجام بره بالا ۶۰۰؟

برف خوبه اما سرمای خشک نه

واقعا اونایی که عاشق سرمای خشک و الکی و روزایی که ساعت ۵ عصر خورشید غروب میکنه رو درک نمیکنم

دلم برا تابستون و حس و حال قشنگش تنگ شده

لایک نکن