ar
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 633
المشتركون
+1224 ساعات
+567 أيام
+21830 أيام
أرشيف المشاركات
#Shot_By_Me 📷 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧 🌜
+2
#Shot_By_Me 📷
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧 🌜

وقت عکساست

دلم بریونی خواس

اصفهان خوبه

زندگی بدون نور آفتاب معنایی نداره

من برعکس بابام کولرو همیشه روشن نگه میداره

https://t.me/VTmNotes/2526 به شدتتتتت موافقمممم

https://t.me/VTmNotes/2526 وای نه تو رو خدا تو اصفهانی نیستی بفهمی چقدر سخته قانع کردن پدر برای خاموش نکردن کولر که تابستون رو دوست دایر

ولی ولا

نه حالا که وای چه عکاسیم

واسه منی که عکس میگیرم نور آفتاب مثل غذاست

تابستون فقط اون بخش سر ظهرش خیلی رو مخه که گرمه بقیش به این خوشگلییی تا ساعت ۸ هم نور آفتابو داریم

توت فرنگیام اونجاست

واقعا نمیفهمم چرا این سرما و افسردگی فصلی رو ترجیح میدن به تابستون و حس و حال خوبش و لباسای رنگی و سرسبزی همه جا و هوای خنکش

جوین بدید خب

@zhakiidangah میشه اینجام بره بالا ۶۰۰؟

برف خوبه اما سرمای خشک نه

واقعا اونایی که عاشق سرمای خشک و الکی و روزایی که ساعت ۵ عصر خورشید غروب میکنه رو درک نمیکنم

دلم برا تابستون و حس و حال قشنگش تنگ شده

لایک نکن