ch
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

前往频道在 Telegram
1 613
订阅者
+224 小时
+557
+20630
帖子存档
22 Kir

در خستگی‌ام همه پیوندها گسسته انگار. هیچ نمی‌خواهم. پرسشی هم ندارم. و نه دردی. از بودن خود احساس خفه‌ای دارم. تکّه کاغذی شده‌ام که با بادی تاب می‌خورد. نه به راهی می‌رود، نه پایداری می‌کند. سهراب سپهری هنوز در سفرم @nabayad_mikhandim

Sure💓

دستور از بالا صادر میکنم ک فعالیت کن🎀

عشق یعنی آن سوی نگاه تو کنار تو، کلمات بی معنا اند و چشم ها گویا حرف هایم را از نگاهم میخوانی و جای زخم هایم را از روی لباس هم حفظ هستی حتی بلند ترین دیوار هم نمیتواند تصویر من را از چشمانت محو کند چشمانم، چشماهایی که حتی وقتی بسته باشند ،رویای تو را میبینند... و حرف هایی که هرگز به زبان نیاوردم اما تو از سکوتم ان ها را خواندی نگفتی دوستت دارم اما درکم کردی.

It's like something here is dead and gone.

اگه بسیجی/ساندیسی/مزدور و امثالهم اینجاست سیکتیر.

بیاید کلمه وحشتناک بازی کنیم. کی پایه ست؟ 🎮 @kalamebot 🎮

در معنای لری یعنی بس کن آقا پویا😔

اقا پویا سس کن

آقا پویا اون شبم اول بود❤️🙏🏼

بازی تموم.

وحشتناک ترین کلمه رو من الان میگم : آخوند.

بیاید کلمه وحشتناک بازی کنیم. کی پایه ست؟ 🎮 @kalamebot 🎮