𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧
الذهاب إلى القناة على Telegram
@ArminMtm Instagram : arminnotes http://t.me/HidenChat_Bot?start=94320432
إظهار المزيد1 613
المشتركون
+224 ساعات
+557 أيام
+20630 أيام
أرشيف المشاركات
1 613
Repost from نباید میخواندیم
در خستگیام همه پیوندها گسسته انگار. هیچ نمیخواهم. پرسشی هم ندارم. و نه دردی. از بودن خود احساس خفهای دارم. تکّه کاغذی شدهام که با بادی تاب میخورد. نه به راهی میرود، نه پایداری میکند.
سهراب سپهری
هنوز در سفرم
@nabayad_mikhandim
1 613
Repost from 𝗰𝗵𝗲𝗿𝗿𝘆🍒
عشق یعنی آن سوی نگاه تو
کنار تو،
کلمات بی معنا اند و چشم ها گویا
حرف هایم را از نگاهم میخوانی و جای زخم هایم را از روی لباس هم حفظ هستی
حتی بلند ترین دیوار هم نمیتواند تصویر من را از چشمانت محو کند
چشمانم، چشماهایی که حتی وقتی بسته باشند ،رویای تو را میبینند...
و حرف هایی که هرگز به زبان نیاوردم اما تو از سکوتم ان ها را خواندی
نگفتی دوستت دارم اما درکم کردی.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
