ch
Feedback
නිමල් හෙට්ටිආරච්චි

නිමල් හෙට්ටිආරච්චි

前往频道在 Telegram

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐔𝐬 𝐎𝐧 𝐓𝐞𝐥𝐞𝐠𝐫𝐚𝐦 ❤️👇 @Owner_Alpha_Video_Store ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

显示更多
2 748
订阅者
-324 小时
-237 天
-9130 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
九月 '26
九月 '26
+5
在0个频道中
八月 '26
+24
在0个频道中
Get PRO
七月 '26
+15
在1个频道中
Get PRO
六月 '26
+14
在0个频道中
Get PRO
五月 '26
+33
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+30
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+25
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+30
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+28
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+31
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+38
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+35
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+44
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+58
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+56
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+61
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+102
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+83
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+56
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+49
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+43
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+70
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+54
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+93
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+130
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+477
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+125
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+173
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+159
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+116
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+149
在3个频道中
Get PRO
二月 '24
+427
在23个频道中
Get PRO
一月 '24
+1 009
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+75
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+71
在0个频道中
Get PRO
十月 '23
+87
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+94
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+75
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+139
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+74
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+55
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+42
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+82
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+90
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+137
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+112
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+109
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+162
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+305
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+257
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+646
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+126
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+274
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+135
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+698
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
06 九月0
05 九月+2
04 九月0
03 九月0
02 九月0
01 九月+3
频道帖子
📢 විශේෂ දැනුම්දීමක් ! A/L 2027 & 2028.. මේ වනතුරු පවත්වාගෙන ආ A/L 2027 සහ A/L 2028 පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ මේ අගෝස්තු මාසයෙන් පසු නවතා දැමීමට තීරණය කර තිබෙනවා. ඒ නිසා අගෝස්තු මාසයේදී class එකට සම්බන්ධ වන සියලුම අයට විශේෂ අවස්ථාවක් ලබාදෙනවා. ❤️ 📚 A/L 2027 අගෝස්තු මාසයේ join වන අයට මේ වනතුරු සිදු කළ මාස 16ක සියලුම Video Lessons සහ Tutes ලබාගැනීමට හැකියාව ලැබෙනවා. 📚 A/L 2028 අගෝස්තු මාසයේ join වන අයට මේ වනතුරු සිදු කළ මාස 5ක සියලුම Video Lessons සහ Tutes ලබාගැනීමට හැකියාව ලැබෙනවා. ඒ නිසා මීට පෙර මාසවලදී class එකට සම්බන්ධ වීමට නොහැකි වූ අයටත්, කලින් පාඩම් කිහිපයක් මඟහැරුණු අයටත් අගෝස්තු මාසයේදී join වී ඒ සියලුම පාඩම් නැවත cover කරගැනීමට හොඳ අවස්ථාවක් ලැබෙනවා. ❤️ විශේෂයෙන්ම, කලින් මාසවල පාඩම් හරියට කරගන්න නොහැකි වූ අයට, අගෝස්තු මාසයේදී මේ දක්වා සිදු කළ සියලුම Video Lessons සහ Tutes ලබාගෙන, තමන්ට මඟහැරුණු පාඩම් ටික නැවත cover කරගන්න පුළුවන්. 📚 ඒ විදිහට අගෝස්තු මාසය තුළදී කලින් පාඩම් ටික cover කරගෙන, සුපුරුදු පරිදි සැප්තැම්බර් මාසයේ සිට නියමිත පරිදි, අදාල සර්ට මාසික පන්ති ගාස්තුව ගෙවමින් ඉදිරියට class එක කරගෙන යන්නත් පුළුවන්. ❤️ විශේෂයෙන්ම, මෙතෙක් class එකට සම්බන්ධ වීමට අවස්ථාවක් නොලැබුණු අයටත් අවශ්‍ය මූලික දැනුම සමඟින් ඉදිරියටම පාඩම් කරගෙන යාමට මෙය හොඳ අවස්ථාවක් වේවි. 🎓 ඔබේ A/L ගමන සාර්ථක කරගැනීමට අවශ්‍ය දැනුම ලබාගන්න මේ අවස්ථාව උපරිමයෙන් ප්‍රයෝජනයට ගන්න. 📌 අගෝස්තු මාසයෙන් පසු මේ වැඩේ සම්පූර්ණයෙන්ම නවතා දමන නිසා, සම්බන්ධ වීමට බලාපොරොත්තු වන අය අගෝස්තු මාසයේදී class එකට සම්බන්ධ වන්න. ඔබ සැමගේ අධ්‍යාපන කටයුතු සාර්ථක වේවා! ❤️📚

2
😎 අමිල දසනායක සර් 2026 One Last Time සහ 2026 Exam Target Paper Class එකට ජූලි මාසෙට එන අයට 2026 Theory Or Revision Or Paper Or Rapid Revision වලින් එකක් Free ලැබෙනවා. 😎 අනුරාධ පෙරේරා සර් 2026 One Last Time සහ 2026 Exam Target Paper Class එකට ජූලි මාසෙට එන අයට 2026 Theory Or Revision Or Paper Or Rapid Revision වලින් එකක් Free ලැබෙනවා. ඔයාලට Class එක ,       😀 Youtube 🥺එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක,       😀 Telegram Video 🔥 විදිහට,       😀 Youtube  Recording ❤️හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් ⌨️⌨️⌨️⌨️ යන්නත් පුලුවන්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 Check Details 👇 https://t.me/feesharemonthly අන්තිම මාසේ නිසා එන්න කැමති අය මට Msg එකක් දාන්න. 👑   @Keth77    😮 αℓρнα ™️
164
3
😂⌨️⌨️⌨️ 2026 Theory, Revision, Rapid Revision , Paper මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම 😂⌨️⌨️⌨️ ජීවිතයේ ලොකුම සතුට වන්නේ මිනිසුන් ඔබට කළ නොහැකි යැයි පවසන දේ කිරීමයි. 🏆 2026 A/L විභාගයට තව, 🗓 මාස: මාස1️⃣සහ දින 1️⃣2️⃣ 🗓 සති: සති 6️⃣ 🗓 දින: දවස් 4️⃣2️⃣ 🗓පැය: පැය 1️⃣0️⃣2️⃣7️⃣ 🗓 මිනිත්තු: මිනිත්තු 6️⃣1️⃣6️⃣7️⃣5️⃣ 🏪 අද Date: 2026-06-28 🔤🔤🔤 2026 Theory, Revision, Rapid Revision , Paper මෙතෙක් කරපු පහුගිය මාස ඔක්කොගෙම Class වල කරපු ටික ජූලි මාසෙට එන අයට ▪️▪️▪️▪️ ගන්න පුලුවන්.. 💌 ✅  Tute Pdf 🧾 ✅  Youtube Link ▶️ ඔන්න මේ ජුනි මාසෙට එන අයට විතරයි මේ chance එක. 👍 More Details 👑   @Keth77    😮 ඒ වගේම High Quality විදිහට LIVE Class බලන්න පුලුවන්. Check Details 👇 https://t.me/feesharemonthly/3 αℓρнα ™️ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
181
4
💬💬💬💬💬💬 වෙන කවුරුත් ඔබ වෙනුවෙන් එය නොකරන නිසා ඔබම එය කරන්න. 🏆 2026 A/L විභාගයට තව, 🗓 මාස: මාස1️⃣සහ දින 2️⃣3️⃣ 🗓 සති: සති 7️⃣ සහ දින 4️⃣ 🗓 දින: දවස් 5️⃣3️⃣ 🗓පැය: පැය 1️⃣2️⃣7️⃣2️⃣ 🗓 මිනිත්තු: මිනිත්තු 7️⃣6️⃣3️⃣2️⃣0️⃣ 🏪 අද Date: 2026-06-18 🔤🔤🔤 2026 Theory, Revision, Rapid Revision , Paper මෙතෙක් කරපු පහුගිය මාස ඔක්කොගෙම Class වල කරපු ටික දැන් ඔයාලට Study Pack එකක් විදිහට ගන්න පුලුවන්.. 💌 ✅  Tute Pdf 🧾 ✅  Youtube Link ▶️ ඔන්න මේ ජුනි මාසෙට එන අයට විතරයි මේ chance එක. 👍 More Details 👑   @Keth77    😮 ඒ වගේම High Quality විදිහට LIVE Class බලන්න පුලුවන්. Check Details 👇 https://t.me/feesharemonthly/3 αℓρнα ™️ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
164
5
🔤🔤 මේ චැනල් එක sell කරනවා. ගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නව නම් කියන්න.. 😌 💬 @AlphaOwnerSl✔️ .
46
6
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣ A/L Exam එකට තව , 🔔 දවස් 61... 🔔 සති 81... 🔔 මාස 2... 2026 Theory, Revision, Rapid R
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣ A/L Exam එකට තව , 🔔 දවස් 61... 🔔 සති 81... 🔔 මාස 2... 2026 Theory, Revision, Rapid Revision , Paper මෙතෙක් කරපු පහුගිය මාස ඔක්කොගෙම Class වල කරපු ටික දැන් ඔයාලට Study Pack එකක් විදිහට ගන්න පුලුවන්.. 💌 ✅  Tute Pdf 🧾 ✅  Youtube Link ▶️ ඔන්න මේ ජුනි මාසෙට එන අයට විතරයි මේ chance එක. 👍 More Details 📎  https://t.me/feesharemonthly/3 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
188
7
🔔2026 Final Revision ආරම්භය දැනට F මට්ටමේ (Fail) සිටින ළමයෙකු අවසාන සති 8 තුල අඩුම C සාමර්ථයක් (ලකුණු 50) සදහා පුහුණු කරවීම
🔔2026 Final Revision ආරම්භය දැනට F මට්ටමේ (Fail) සිටින ළමයෙකු අවසාන සති 8 තුල අඩුම C සාමර්ථයක් (ලකුණු 50) සදහා පුහුණු කරවීම මෙහි දී සිදු කෙරේ. දැනුවත් කිරීමේ Video එක ❤️ https://youtu.be/2qP8Tr9HP7Q?si=GR0Pdo3s9shFemJD දැනට Chemistry Fail මට්ටමේ සිටින ළමුන් සදහා පමණයි ⚠️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Chemistry | අමිල දසනායක ☑️ Final Revision එකට ජුනි මාසෙට සම්බන්ධ වෙන්න අවශ්‍ය අය මට msg එකක් දාන්න. 👑   @Keth77    😮 αℓρнα ™️
166
8
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁 2028 Theory ජුනි මාසෙට එන අයට..      👉අමිල දසනායක සර්ගේ ,      👉අනුරාධ පෙරේරා සර්ගේ ,      👉රුවන් දර්ශන සර්ගේ ,      👉දිනේෂ් මුතුගල සර්ගේ , මෙතෙක් කරපු 2028 Theory මාර්තු , අප්‍රේල් , මැයි මාස වල කරපු ටික Free ✔️ ලැබෙනවා. ✅  Tute Pdf 🧾 ✅  Youtube Link ▶️ ඔන්න මේ ජුනි මාසෙට එන අයට විතරයි මේ chance එක. 👍 More Details 📎 https://t.me/feesharemonthly/3 🏪
137
9
🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 ⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ✅ 2026 , ✅ 2027, ✅ 2028 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Theory 😀 අමිල දසනායක 26 Revision 😀 අමිල දසනායක 26 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Rapid Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Rapid Revision 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 27 Theory 😀 අමිල දසනායක 27 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     😀 😀 දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory 😀 අමිල දසනායක 28 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor 😀 රුවන් දර්ශන 28 Theory ⛔ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🫣 හරියට බලල කියන්න. ✅ සර්ගේ නමයි , ✅ අවුරුද්දයි , ✅ Theory ද, ✅ Revision ද, ✅ Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , 😀 Youtube 🥺එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, 😀 Telegram Video 🔥 විදිහට, 😀 Youtube Recording ❤️හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් ⌨️⌨️⌨️⌨️ යන්නත් පුලුවන්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 ⚠️  Class වලට Youtube Live විදිහට Join වෙන්න පුලුවන් Timetable එක පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල බලන්න , 👇 📎 https://t.me/feesharemonthly/62 🧾Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම , පහල Link එක click කරලා ගන්න. 👇 📎 https://t.me/feesharemonthly/56 ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇 👑 @Keth77   😮 αℓρнα ™️ 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥
79
10
✔️ ✔️          ✔️          ✔️ ▶️   රුවන් දර්ශන 2028 Theory Day 13 සෙයිලින්පෙන් ( 2026 06 03 ) Live ▶️ Class එක පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල බලන්න. https://t.me/feesharemonthly/308 ✔️          ✔️          ✔️          ✔️
142
11
. ▪️▪️▪️ ▪️▪️▪️▪️▪️▪️ ⚠️  2026 , 2027 , 2028 Class වලට Youtube Live විදිහට Join වෙන්න පුලුවන් Timetable එක පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල බලන්න , 👇 📎  https://t.me/feesharemonthly/62 🧾Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම , පහල Link එක click කරලා ගන්න. 👇 📎  https://t.me/feesharemonthly/56
163
12
ඔයාලට Youtube හරහා ඒ වෙලාවෙම Live class බලන්න පුලුවන් වගේම , Live එක ඉවර උන ගමන් recording එකත් බලන්න පුලුවන්. ඒ වගේම High Qu
ඔයාලට Youtube හරහා ඒ වෙලාවෙම Live class බලන්න පුලුවන් වගේම , Live එක ඉවර උන ගමන් recording එකත් බලන්න පුලුවන්. ඒ වගේම High Quality විදිහට LIVE Class බලන්න පුලුවන්. Check Details 👇 https://t.me/feesharemonthly/3
223
13
🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 ⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ✅ 2026 , ✅ 2027, ✅ 2028 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Theory 😀 අමිල දසනායක 26 Revision 😀 අමිල දසනායක 26 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Rapid Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Rapid Revision 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 27 Theory 😀 අමිල දසනායක 27 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     😀 😀 දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory 😀 අමිල දසනායක 28 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor 😀 රුවන් දර්ශන 28 Theory ⛔ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🫣 හරියට බලල කියන්න. ✅ සර්ගේ නමයි , ✅ අවුරුද්දයි , ✅ Theory ද, ✅ Revision ද, ✅ Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , 😀 Youtube 🥺එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, 😀 Telegram Video 🔥 විදිහට, 😀 Youtube Recording ❤️හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් ⌨️⌨️⌨️⌨️ යන්නත් පුලුවන්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 ⚠️  Class වලට Youtube Live විදිහට Join වෙන්න පුලුවන් Timetable එක පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල බලන්න , 👇 📎 https://t.me/feesharemonthly/62 🧾Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම , පහල Link එක click කරලා ගන්න. 👇 📎 https://t.me/feesharemonthly/56 ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇 👑 @Keth77   😮 αℓρнα ™️ 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥
115
14
sticker.webp
195
15
පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ ගැන ඔයාල මොකද හිතන්නේ..
168
16
🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 ⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ✅ 2026 , ✅ 2027, ✅ 2028 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Theory 😀 අමිල දසනායක 26 Revision 😀 අමිල දසනායක 26 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision 😀 දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 26 Rapid Revision 😀 අනුරාධ පෙරේරා 26 Rapid Revision 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸 😀 අමිල දසනායක 27 Theory 😀 අමිල දසනායක 27 Paper 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory 😀 දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper 🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     🔸     😀 😀 දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory 😀 අමිල දසනායක 28 Theory 😀 අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor 😀 රුවන් දර්ශන 28 Theory ⛔ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🫣 හරියට බලල කියන්න. ✅ සර්ගේ නමයි , ✅ අවුරුද්දයි , ✅ Theory ද, ✅ Revision ද, ✅ Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , 😀 Youtube 🥺එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, 😀 Telegram Video 🔥 විදිහට, 😀 Youtube Recording ❤️හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් ⌨️⌨️⌨️⌨️ යන්නත් පුලුවන්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 🧾Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම , පහල Link එක click කරලා ගන්න. 👇 📎 https://t.me/feesharemonthly/56 ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇 👑 @Keth77   😮 αℓρнα ™️ 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥
100
17
⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ▫️ 2026 , ▫️ 2027, ▫️ 2028 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 26 Theory ✅ අමිල දසනායක 26 Revision ✅ අමිල දසනායක 26 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 27 Theory ✅ අමිල දසනායක 27 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory ✅ අමිල දසනායක 28 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor ✅ රුවන් දර්ශන 28 Theory ❗️ ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🔴 හරියට බලල කියන්න. සර්ගේ නමයි , අවුරුද්දයි , Theory ද, Revision ද, Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , ✅ Youtube එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, ✅ Telegram Video විදිහට, ✅ Youtube Recording හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් Live යන්නත් පුලුවම්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 🔺 Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම පහල Link එක click කරලා ගන්න👇👇 < https://t.me/feesharemonthly/56 > ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇❤️ ✔️@Keth77   👈 αℓρнα ™️ ◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
111
18
✅ මාසෙටම රුපියල් 500 ට වඩා අඩුවෙන් Youtube Package එකක් Activate කරගෙන ඔක්කොම Class Videos , Youtube එකෙන්ම බලමු.. ඔයාලට බලන්
✅ මාසෙටම රුපියල් 500 ට වඩා අඩුවෙන් Youtube Package එකක් Activate කරගෙන ඔක්කොම Class Videos , Youtube එකෙන්ම බලමු.. ඔයාලට බලන්න පුලුවන් Class ටික දැනගන්න පහල All Class Video කියන එක Click කරාම එන Post 💬 එක කියවන්න. ➡️ All Class Video
200
19
⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ▫️ 2026 , ▫️ 2027, ▫️ 2028 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 26 Theory ✅ අමිල දසනායක 26 Revision ✅ අමිල දසනායක 26 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 27 Theory ✅ අමිල දසනායක 27 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory ✅ අමිල දසනායක 28 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor ✅ රුවන් දර්ශන 28 Theory ❗️ ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🔴 හරියට බලල කියන්න. සර්ගේ නමයි , අවුරුද්දයි , Theory ද, Revision ද, Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , ✅ Youtube එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, ✅ Telegram Video විදිහට, ✅ Youtube Recording හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් Live යන්නත් පුලුවම්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 🔺 Tute දාන Channel වල Links ඔක්කොම පහල Link එක click කරලා ගන්න👇👇 < https://t.me/feesharemonthly/56 > ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇❤️ ✔️@Keth77   👈 αℓρнα ™️ ◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
95
20
⚠️ මේක පන්ති ගාස්තුව බෙදාගෙන යන වැඩක්. මේ වැඩේ ➡️2026 , ➡️2027 අයට කරනව. මේ පහල දාල තියෙන සර්ලගේ විතරයි දැනට පන්ති ගාස්තු බෙදාගෙන යන වැඩේ කරන්නේ.  ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 26 Theory ✅ අමිල දසනායක 26 Revision ✅ අමිල දසනායක 26 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Revision ✅ අනුරාධ පෙරේරා 26 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Revision ✅ දිනේෂ් මුතුගල 26 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ අමිල දසනායක 27 Theory ✅ අමිල දසනායක 27 Paper ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 27 Paper ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Theory ✅ දිනේෂ් මුතුගල 27 Paper ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ දිනේෂ් මුතුගල 28 Theory ✅ අමිල දසනායක 28 Theory ✅ අනුරාධ පෙරේරා 28 Theor ✅ රුවන් දර්ශන 28 Theory ❗️ ඉහත සදහන් කරපු ඕනම සර් කෙනෙක්ගේ එක පන්තියකට උනත් එන්න පුලුවන්. 🔴 හරියට බලල කියන්න. සර්ගේ නමයි , අවුරුද්දයි , Theory ද, Revision ද, Paper ද, කියල සදහන් කරල එවන්න. එතකොට මම කියන්නම් මේ මාසෙට ඔයාට යන ගාස්තුව. ඔයාලට Recording , ✅ Youtube එකෙන් ඒ වෙලාවෙම LIVE Class එක, ✅ Telegram Video විදිහට, ✅ Youtube Recording හරහා බලන්න පුලුවන්. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් Live යන්නත් පුලුවම්. Recording බලන්නත් පුලුවන්... 😌 🔺 Class වලට Youtube Live විදිහට Join වෙන්න පුලුවන් Timetable එක පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල බලන්න.👇👇 < https://t.me/feesharemonthly/62 > ⚠️ මෙතෙක් කරපු ඔක්කොම පාඩම් video ටිකත් ඔයාලට ගන්න පුලුවන්. පහු ගිය video ටික ඕන නම් ඒකත් සදහන් කරල පහල username එකට msg එකක් දාන්න. 👇❤️ ✔️@Keth77   👈 αℓρнα ™️ ◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
126