ch
Feedback
♾PHYSICS weekly work 🎯

♾PHYSICS weekly work 🎯

前往频道在 Telegram

https://t.me/chemistrytatgetplan Chemistry Group එක💜 https://t.me/physicstargetplan Physics Group එක🧡 https://t.me/combined_target Combined Gruop එක💙 https://t.me/bio_daily_target Bio Target Gruop එක💙

显示更多
5 240
订阅者
无数据24 小时
-97 天
-5930 天
帖子存档
Repost from N/a
Essay එකට හොදට redy වෙමු....

හොදට ලියන්න.✨❤️ Aniwaren oyata puluwan. Stress nowi puluwan uparimen liyala enna.. Thamanwa wishwasa karanna.. 😌 Id eka addm
හොදට ලියන්න.✨❤️ Aniwaren oyata puluwan. Stress nowi puluwan uparimen liyala enna.. Thamanwa wishwasa karanna.. 😌 Id eka addmision eka aniwaren dagena yanna.. GOOD LUCK❤️

හෙට හැමෝම හොදට ලියන්න ඕනෙ හරිත🥹🖤 GoOd Luck🙌
හෙට හැමෝම හොදට ලියන්න ඕනෙ හරිත🥹🖤 GoOd Luck🙌

Amith Pussalla~SAP 23 Badge Last Day🤭
Amith Pussalla~SAP 23 Badge Last Day🤭

වැදගත් වෙයි කට්ටියට

physics all units mind maps.pdf5.77 MB

YES U CAN DO IT ❤️
YES U CAN DO IT ❤️

විභාග දින ආසන්න වත්ම, සිතට භය ගතියක් දැනීම ඉතාමත් සාමාන්‍ය දෙයකි. විෂය කරුණු සමහරක් අමතකව ඇති සෙයක් සිතට දැනීම සඳහා , එම භය මහෝපකාරී වේ. නමුත්, විභාග වේලාවේදී අමතකව ඇතැයි දැනුණු විෂය කරුණුද , හොඳින් මතක් වනු ඇත. ඔබ, ඔබේ මතකය අවතක්සේරු නොකරන්න. එවිට,මතකය විසින් ඔබව සුරක්ෂිත කරනු ඇත. සොබාදහම ද, නිරතුරුවම ඔබව රකිනු ඇත.

https://www.facebook.com/100083121522598/posts/316032021177513/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v පොඩි Help එකක් මේ Photo එකට Like එක
https://www.facebook.com/100083121522598/posts/316032021177513/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v පොඩි Help එකක් මේ Photo එකට Like එකක් දාන්ඩකො ළමයි😁 Pencil art Give away එකක්

කෙලවිලා,කුඩුවෙලා,නන්නස්තාරවෙලා ලෙල්ලටම වැටිලා ඉන්න වෙලාවකත් මිනිහෙක්ට ජීවිතයක් සහ වගකීමක් තියෙනවා! මැක්ස්වෙල්
කෙලවිලා,කුඩුවෙලා,නන්නස්තාරවෙලා ලෙල්ලටම වැටිලා ඉන්න වෙලාවකත් මිනිහෙක්ට ජීවිතයක් සහ වගකීමක් තියෙනවා! මැක්ස්වෙල්

Exam Target Special Paper 01.pdf8.91 KB

photo content

photo content