ch
Feedback
🌈⋆˙Illumination⋆˙

🌈⋆˙Illumination⋆˙

前往频道在 Telegram

. (Oh. I don't understand.) . Racing, reading, rambling. "What I learned" NoteBook 2.0 Live to learn, Live to love🌈 Undead Poet 🖤 Sybau Student 🦷 http://t.me/HidenChat_Bot?start=5192577233

显示更多
407
订阅者
无数据24 小时
+67
+3130
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+65
在15个频道中
五月 '26
+20
在7个频道中
Get PRO
四月 '26
+5
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+9
在3个频道中
Get PRO
二月 '26
+33
在20个频道中
Get PRO
一月 '26
+13
在12个频道中
Get PRO
十二月 '25
+14
在7个频道中
Get PRO
十一月 '25
+13
在9个频道中
Get PRO
十月 '25
+30
在12个频道中
Get PRO
九月 '25
+25
在10个频道中
Get PRO
八月 '25
+55
在15个频道中
Get PRO
七月 '25
+30
在17个频道中
Get PRO
六月 '25
+38
在23个频道中
Get PRO
五月 '25
+28
在15个频道中
Get PRO
四月 '25
+23
在10个频道中
Get PRO
三月 '25
+34
在14个频道中
Get PRO
二月 '25
+27
在7个频道中
Get PRO
一月 '25
+29
在15个频道中
Get PRO
十二月 '24
+40
在16个频道中
Get PRO
十一月 '24
+34
在12个频道中
Get PRO
十月 '24
+45
在8个频道中
Get PRO
九月 '24
+12
在9个频道中
Get PRO
八月 '24
+197
在10个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
27 六月+1
26 六月0
25 六月+2
24 六月+11
23 六月+1
22 六月0
21 六月+1
20 六月+1
19 六月0
18 六月0
17 六月+2
16 六月0
15 六月0
14 六月0
13 六月+1
12 六月+3
11 六月0
10 六月+1
09 六月+8
08 六月+27
07 六月+3
06 六月0
05 六月+1
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月+2
频道帖子
Repost from N/a
قصد داریم به قید قرعه به یک نفر از کسایی که این پست بالا و همین پیام رو در چنلشون ‌فوروارد می‌کنن پک آرایشی هدیه بدیم، حتی هزینه ارسال هم با مجموعه تیتانیومه :) تا تاریخ ۷ تیر ماه چالش ادامه داره و پست باید توی چنلتون بمونه. جوین بودن ادمین چنل توی کانال تیتانیوم بررسی می‌شه. اگر چنلتون پرایوت بود آدرسش رو برای ادمین ارسال کنین. موفق باشییین! @tit_anium

2
☆Forward this and I'll give you a skullgirls character variant and their profile + a song.
62
3
اینم آهنگ 🙏
68
4
Gerard keay(of fhe magnus archives) نه سریاله نه کتاب نه انیمه نه گیم اگر لازم بود بگو عوض ک-
67
5
– it's challenge time!! ★ limit: 12 people. 🫐 این پیام رو تو چنل پابلیکتون فوروارد کنین تا برای شما نقاشی بکشم. کاری که قرار
– it's challenge time!! ★ limit: 12 people. 🫐 این پیام رو تو چنل پابلیکتون فوروارد کنین تا برای شما نقاشی بکشم. کاری که قراره بکنین اینه که: • اسم و عکس از شخصیت‌های موردعلاقه‌اتون (سریال، کتاب، انیمه و گیم) یا راننده موردعلاقتون (اگه F1 فن باشین.) یا خواننده موردعلاقتون یا کلا بازیکن‌های هر ورزشی (فوتبال‌، هاکی، فیگور اسکیتر.) برام بفرستین. • آهنگی که موردعلاقتون هست یا مدتیه که روش قفلی زدین رو بفرستین. ☆ صبور باشید تا نقاشیتون آماده بشه. ☆ پیام رو چک بکنین تا زمانی که خط نخورده، از شرکت در چالش جا نمونین.
60
6
چون شما وقتی می‌ری ۸۳۸۲۹ تومن می‌دی موهاتو رنگ می‌کنی درواقع داری یه کار ✨لوکس✨ انجام می‌دی و بی‌کلاسیه اگه بخوای ایرادی بگیری یا حس کنی داره می‌ره تو پاچه‌ت چون وا💅🏻
1
7
اصلا جدا از اینکه علوم پزشکی بسیار سخته، این موضوع که همه مشاغل غر می‌زنن و رفتار درستی ندارن تو همه مشاغل هست اما بیشترین گارد رو فقط به کادر درمان دارن!!! هیچوقت هم به این فکر نمی‌کنن تو این ایران خراب شده انقدر فشار از هر نظر هست از نظر امکانات، نبود بیمارستان، نبود تجهیزات، نبود نیرو و و و فشار روی این بندگان خدا هزاران برابر شده. من کلی کادر درمان دیدم که با این وضعیت خیلیم مهربون بودن؛ چرا درباره اونا صحبت نمیشه؟ :]
1
8
9-1-1 🙏
91
9
⤿forward this message and choose between one of these marauders, supernatural, marvel, shadow and bone, percy jackson, 9-1-1 lone star and I tell you what character you'd be if you were born in that universe. (you can give me some basic info like your pronounce, your style or any other preferences)
79
10
"قراره این رو دوباره از نو بسازم. می‌تونم. ولی اگه نتونستم؟ ویرانش می‌کنم." Or whatever she said. And I am the daughter of that very same mother.
99
11
هیچ چیز به اندازه‌ی شنیدن "it's not about you" عصبانی کننده نیست. چون می‌دونید، دو حالت بیشتر که نداره. یا دروغ می‌گی، که خب تو غلط کردی به من احساس کم اهمیت بودن می‌دی توی داستان خودم. احساس بی‌نقش بودن، کمرنگ بودن، بدون تاثیر بودن، مخصوصا وقتی حقیقت نداره و خودم به اندازه کافی درباره نقش خودم توی این دنیا دارم شک می‌کنم و تو این رو می‌بینی. یا راست می‌گی، که کاش نمی‌گفتی. چون اگه مشکل از من بود حداقل تحت کنترل خودم بود، نه؟ می‌تونستم تغییرش بدم. لازم نبود پوچ‌وار و احمقانه منتظرت بشینم که درستش کنی، وقتی نمی‌خوای... یا حتی بهتر نمی‌تونی. خشم کمدیک خالصه که احساس می‌کنم وقتی این حقیقت برام جا میفته که حتی اگر بخوای هم، تواناییش رو نداری.
99
12
بچه‌ها ممکنه یه کم طول بکشه جواب رو بذارم چون فکر کردم می‌رسم آخر هفته ولی نرسیدم. دیر می‌شه ولی قطعا می‌ذارم.🙏
92
13
بعد هی بگید من دین و ایمو-ن ندارم.
بعد هی بگید من دین و ایمو-ن ندارم.
129
14
این پیام رو فوروارد کنید که بهتون یه عنصر آناتومیک در سر و گردن بدم که وایب‌تون رو می‌ده! جواب ممکنه عصب، رگ، ماهیچه، استخون یا دندون باشه. 🦷🧬 لیمیت تا ۲۵ فعلا. اگر پرایوت فور کردید بهم بگید حتی اگه عضوم تو کانالتون.
1 343
15
بچه‌ها من از قبل از دی می‌خواستم این کارو بکنم ولی وقتی نمره‌ام اومد و پاس شده بودم، نت نداشتیم =) و بالاخره وقتش رسیده. یوووهو!
186
16
در اپ تلگرام، اگه بگی داستان‌ها به رپرزنتیشن تجاوز و اینسست و دیگر شکل‌های ابیوز نیاز دارن بهت می‌گن دیوونه.
195
17
این اینجا هم باشه چون مهم 🙏
205
18
Obviously this does not apply to the kind of literature that condemns incest or rape. You all know what type I am talking about.
176
19
So yes. I think we should keep consuming and supporting the media that keeps the "Victim" of fucked up things like incest and rape relevant. I don't think we should look away from the taboo. We have done enough of that through the centuries already.
174
20
These kind of crimes? The crimes that are tinged with shame? They won't stop happening if you stop talking about them. They just stop being relevant.
173