ch
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

前往频道在 Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

显示更多
637
订阅者
-224 小时
-37
-830
帖子存档
الحقيقة أن العرب هم من باعوا أرض الفلسطينيين، ووحدهم الفلسطينيون من يرفضون صفقة بيع أرضهم.

ادعي ربك أنه دايما يدلك ع الطريق الصواب،قولي يا رب اختارلي ولا تخيريني،وقبل ما تاخدي القرار فكري فيه كويس،وجربي تاخدي الريسك
ادعي ربك أنه دايما يدلك ع الطريق الصواب،قولي يا رب اختارلي ولا تخيريني،وقبل ما تاخدي القرار فكري فيه كويس،وجربي تاخدي الريسك ،يعني مش لازم كل القرارات تبقى صح ،بس مش لازم تبقي طول الوقت خايفه،لازم تحاولي وتخوضي مع نفسك وتتغلبي مره وتخسري مره،هي الحياه كدا.

بعد العيد ناس هتتخطب وناس هتتجوز وناس هتسافر اللي ورايا بعد العيد:
بعد العيد ناس هتتخطب وناس هتتجوز وناس هتسافر اللي ورايا بعد العيد:

إنَّ صلاةَ الفجر غنيمةٌ لا تعادلها غنائم الدنيا وكنوزها قال رسولُ اللَّه ﷺ : " رَكْعَتَا الفَجْر خيرٌ مِن الدنيا وما فيها " هنيئا لكم يا أهل الفجر💗.

مسكينٌ الإنسان؛ أمس كان يُحارب الدنيا اليوم نفسه والدنيا تُحاربه !

بدعيلك تكسب الحرب إللي أنت مش بتجيب سيرتها لحد.

ع فكره النهارده يوم أننا نطلع صدقه، أول يوم ف الشهر ،ف لو نسيتوا ،طلعوا بكرا إن شاء الله ،حتى لو خمسه جنيه ، أوعى تتطنش،حقيقي مفعولها جبار.

لقد كان عيداً مليئاً بـ
لقد كان عيداً مليئاً بـ

‏وآنسنا بمن نُحبه ويُحبنا، وأسكِنا لمن نودُّ ويودُّنا، وارزقنا النَّصيب من الخِفَّة لكلِّ هينٍ قريبٍ لا نكون عليه حِملًا، من نطمَئنُّ إذا حضَر، ويُحاوِطنا في الإقامة والسَّفر، شريفًا في الوَصِل، أصيلًا إذا هجَر، مَن لا نهون عليه أبدًا، جميلًا في القلبِ والنَّظر💗.

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

1100 الحمدلله 😂❤️.
1100 الحمدلله 😂❤️.

المال لا يصنع السعاده انا بعد مالميت العيدية :
المال لا يصنع السعاده انا بعد مالميت العيدية :

الإنسان عايش أجمد شعور بيحبه (قاعده بسمع التكبيرات ،الحمدلله ع نعمة الإسلام)💗.

- هنعمل ماسك العيد مكوناته موجوده ف اي بيت🥰. =حِلو -مبدئيًا بتجيبي زيت رجل نمله يتيمه.

أنا ف رابعه جامعه يعني تخرجي بإذن الله السنادي،ولا إزعاج ولا حاجه ،أكيد طبعاً موافقه . @dinaasultan اليوزر اهو ادخليلي.
أنا ف رابعه جامعه يعني تخرجي بإذن الله السنادي،ولا إزعاج ولا حاجه ،أكيد طبعاً موافقه . @dinaasultan اليوزر اهو ادخليلي.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،وانتي طيبه وبخير ،حبيبي تسلميلي أنا كمان بحبك💗. بصي العلاقه الصح ننسى الغلطه عشان الأمور ت
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،وانتي طيبه وبخير ،حبيبي تسلميلي أنا كمان بحبك💗. بصي العلاقه الصح ننسى الغلطه عشان الأمور تعدي وعشان باقين ع بعض،لكن هي بتعلق ع الحاجه التافهه وكمان الشخص اللي مش فاهمك يبقى الافضل متتعامليش معاها،لأنك مش مضطريه كل شويه تبرري وتعتذري،والله العلاقات خلقت للراحة مش للتعب،اتجنبي عنها وحاولي ع قد ما تقدري تسطحي علاقتك بيها،لان للأسف العلاقه طلعت هشه،والعلاقه الهشه تنهيها من حياتك أفضل من المحاولات فيها.

للأسف مش كل حاجه بنتمنها بتبقى لينا، ربنا بيختار أكيد لينا الأحسن دايما ،آه بتبقى تقيله جداً،وبيبقى صعب شويه إنك تتخطى،بس لما
للأسف مش كل حاجه بنتمنها بتبقى لينا، ربنا بيختار أكيد لينا الأحسن دايما ،آه بتبقى تقيله جداً،وبيبقى صعب شويه إنك تتخطى،بس لما تبقى مؤمن أنه ربنا دايما معانا وبيعمل لينا الخير ،الموضوع هيبقى أخف ،ربنا يعوضك ويجبر بخاطرك،لعله خير والله وهتدرك دا بعدين.

‏الفرح بالعيد سُنة وعبادة مُستقلة نؤجر عليها ليس لها علاقة بالحالة النفسية أو ما نمر به من بلاء، نفرح لأن رب قلوبنا أمرنا بذلك. كل عام وأنتم الخير، أعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات💗.

مشاعر الخِتام تُبكينا، اللهُمَّ تقبل مِنا واقبلنا:))

"رأيتهم كلهم قد جُبِروا، فقلت يارب وقلبي".♥️