ماذا بعد! 🖤
الذهاب إلى القناة على Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
إظهار المزيد637
المشتركون
-224 ساعات
-37 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
637
الحقيقة أن العرب هم من باعوا أرض الفلسطينيين، ووحدهم الفلسطينيون من يرفضون صفقة بيع أرضهم.
637
ادعي ربك أنه دايما يدلك ع الطريق الصواب،قولي يا رب اختارلي ولا تخيريني،وقبل ما تاخدي القرار فكري فيه كويس،وجربي تاخدي الريسك ،يعني مش لازم كل القرارات تبقى صح ،بس مش لازم تبقي طول الوقت خايفه،لازم تحاولي وتخوضي مع نفسك وتتغلبي مره وتخسري مره،هي الحياه كدا.
637
إنَّ صلاةَ الفجر غنيمةٌ لا تعادلها غنائم الدنيا وكنوزها
قال رسولُ اللَّه ﷺ :
" رَكْعَتَا الفَجْر خيرٌ مِن الدنيا وما فيها "
هنيئا لكم يا أهل الفجر💗.
637
ع فكره النهارده يوم أننا نطلع صدقه، أول يوم ف الشهر ،ف لو نسيتوا ،طلعوا بكرا إن شاء الله ،حتى لو خمسه جنيه ، أوعى تتطنش،حقيقي مفعولها جبار.
637
وآنسنا بمن نُحبه ويُحبنا،
وأسكِنا لمن نودُّ ويودُّنا،
وارزقنا النَّصيب من الخِفَّة لكلِّ هينٍ قريبٍ لا نكون عليه حِملًا،
من نطمَئنُّ إذا حضَر،
ويُحاوِطنا في الإقامة والسَّفر،
شريفًا في الوَصِل، أصيلًا إذا هجَر،
مَن لا نهون عليه أبدًا، جميلًا في القلبِ والنَّظر💗.
637
﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾
- سُبحان الله .
- الحَمد لله .
- لا إله إلا الله .
- الله أكبر .
- لا حَول و لا قوة إلا بالله .
- سُبحان الله و بِحمده .
- سُبحان الله العَظيم .
- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ.
-لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ.
-اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ.
-يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .
637
- هنعمل ماسك العيد مكوناته موجوده ف اي بيت🥰.
=حِلو
-مبدئيًا بتجيبي زيت رجل نمله يتيمه.
637
أنا ف رابعه جامعه يعني تخرجي بإذن الله السنادي،ولا إزعاج ولا حاجه ،أكيد طبعاً موافقه .
@dinaasultan
اليوزر اهو ادخليلي.
637
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،وانتي طيبه وبخير ،حبيبي تسلميلي أنا كمان بحبك💗.
بصي العلاقه الصح ننسى الغلطه عشان الأمور تعدي وعشان باقين ع بعض،لكن هي بتعلق ع الحاجه التافهه وكمان الشخص اللي مش فاهمك يبقى الافضل متتعامليش معاها،لأنك مش مضطريه كل شويه تبرري وتعتذري،والله العلاقات خلقت للراحة مش للتعب،اتجنبي عنها وحاولي ع قد ما تقدري تسطحي علاقتك بيها،لان للأسف العلاقه طلعت هشه،والعلاقه الهشه تنهيها من حياتك أفضل من المحاولات فيها.
637
للأسف مش كل حاجه بنتمنها بتبقى لينا، ربنا بيختار أكيد لينا الأحسن دايما ،آه بتبقى تقيله جداً،وبيبقى صعب شويه إنك تتخطى،بس لما تبقى مؤمن أنه ربنا دايما معانا وبيعمل لينا الخير ،الموضوع هيبقى أخف ،ربنا يعوضك ويجبر بخاطرك،لعله خير والله وهتدرك دا بعدين.
637
الفرح بالعيد سُنة وعبادة مُستقلة نؤجر عليها ليس لها علاقة بالحالة النفسية أو ما نمر به من بلاء، نفرح لأن رب قلوبنا أمرنا بذلك.
كل عام وأنتم الخير، أعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات💗.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
