ch
Feedback
پروکسی جدید | Proxy MTProto

پروکسی جدید | Proxy MTProto

前往频道在 Telegram

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Free | Proxy | Connect | Config مهربان باش زندگی یک آینه است🤞🏻 ارتباط با ما: https://t.me/RIPProxy https://t.me/RIPProxy

显示更多

📈 Telegram 频道 پروکسی جدید | Proxy MTProto 的分析概览

频道 پروکسی جدید | Proxy MTProto (@ripproxy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 40 157 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 3 369,并在 伊朗 地区排名第 8 504

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 40 157 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -1 298,过去 24 小时变化为 -56,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 8.38%。内容发布后 24 小时内通常能获得 6.63% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 366 次浏览,首日通常累积 2 664 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 52
  • 主题关注点: 内容集中在 ترامپ, خامنه‌ای, کشور, مجتبی, زیرساخت 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Free | Proxy | Connect | Config مهربان باش زندگی یک آینه است🤞🏻 ارتباط با ما: https://t.me/RIPProxy https://t.me/RIPProxy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。

40 157
订阅者
-5624 小时
-2827
-1 29830
帖子存档
این یک تفاهم موقت بود و پایان کار نبود. یهود امنیت کشورش رو به یک تعهد از یک مشت دغل باز گره نمی زند. یهود طراح و مجری این برنامه است؛ ترامپ میخواهد بدون جنگ و خونریزی مقامات تسلیم کند. یهود، جمهوری اسلامی را چه قوی چه ضعیف تحمل نخواهد کرد. 🆔Channel: @RIPProxy

رئیس جمهور آرژانتین خاویر میلی: تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ مسی است😂👍 🆔Channel: @RIPProxy
رئیس جمهور آرژانتین خاویر میلی: تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ مسی است😂👍 🆔Channel: @RIPProxy

طبق پیش‌بینی اکونومیست، احتمالا جنگ سوم در شهریور و مهر اتفاق میفته، مگه اینکه سپاه بخواد

بیانیه مجتبی خامنه‌ای درباره تفاهم با آمریکا: همون‌طور که می‌دونید، ایران و آمریکا یه تفاهمنامه امضا کردن؛ البته که این ترامپ
بیانیه مجتبی خامنه‌ای درباره تفاهم با آمریکا:
همون‌طور که می‌دونید، ایران و آمریکا یه تفاهمنامه امضا کردن؛ البته که این ترامپ بود که از روی بدبختی، به شدت دنبال امضای این تفاهمنامه بود.
من خودم نظر دیگه‌ای داشتم! ولی بخاطر تعهّدی که پزشکیان از طرف خودش و بقیه اعضا واسه حفاظت از حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به من داد و رسما همه مسئولیتش رو به عهده گرفت، دیگه منم اجازه‌ دادم.
اگه طرف آمریکایی بخواد زیاده‌خواهی کنه، زیر بارشون نخواهیم رفت.
از این لحظه ما و شما منتظر تحقّق شروط گفته‌شده می‌مونیم.
مذاکرات حضوری هم که قراره انجام بشه، به معنی پذیرش نظر دشمن نیست.
🆔Channel: @RIPProxy

یک بند در تفاهم وجود دارد مبنی بر پرداخت وام ۳۰۰میلیارد دلاری به ایران از سوی آمریکا و متحدان منطقه ای... این بند در واقع حکم همان تله موش را دارد و آمریکا باید این بند رو می آورد که جمهوری اسلامی امضاش کنه- بدون وعده پول جمهوری اسلامی امضا نمیزد‌. این بندی که آمریکایی ها تو قرارداد‌آوردند نه ضمانت اجرا تعیین شده براش، نه شیوه پرداخت براش تعیین شده، نه زمانبندی داره- در واقع آمریکا می تواند آن را به یکی از وعده های جمهوری اسلامی گره بزند( مثلا تحویل اورانیوم ها) و از اجرایی شدن آن شانه خالی کند. 🆔Channel: @RIPProxy

جی‌دی‌ونس: محاصره اقتصادی خفقان‌ آوری علیه ایران اعمال کرده‌ایم تا زمانی که رفتارش را تغییر ندهد، آن را لغو نمی‌کنیم. 🆔Channel: @RIPProxy

صداوسیما: تا چند ساعت دیگه، مجتبی خامنه‌ای قراره یه پیام خیلی مهم درباره تفاهم با آمریکا و پایان جنگ برای مردم داشته باشه. 🆔
صداوسیما: تا چند ساعت دیگه، مجتبی خامنه‌ای قراره یه پیام خیلی مهم درباره تفاهم با آمریکا و پایان جنگ برای مردم داشته باشه. 🆔Channel: @RIPProxy

مارک لوین: وقت تغییر استراتژی رسیده؛ باید به‌جای عجله، پیشروی دشمن رو کند کنیم، ذخایر مهمات و نفت‌مون رو بالا ببریم، قیمت بنزین رو پایین نگه داریم و بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای، ضربه نهایی رو بزنیم. نباید با عجله سمت توافق رفت و با تقویت صنعت نفت ایران، میلیاردها دلار در اختیارشون گذاشت 🆔Channel: @RIPProxy

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره لبنان : ما امنیت و رفاه را به جوامع شمالی بازگردانیم .. این امر مستلزم آن است که نیروهای ما در جنوب لبنان باقی بمانند .. این نیاز دارد که ما آن را ترک نکنیم تا زمانی که نیازهای امنیتی اسرائیل آن را نیاز داشته باشد. 🆔Channel: @RIPProxy

ای خون بیگناه ببینم چه میکنی... 🆔Channel: @RIPProxy

یه عرزشی اومد از جمهوری اسلامی طرفداری کنه ولی جوری رید که تو تاریخ ثبت شد😂
تو جام جهانی ۲۰۱۴ که از آرژانتین باختیم، از بس خوب بازی کردیم همه جشن گرفتیم، جوری که آرژانتینی ها فکر کردن ما بردیم.
ما کلا عادت داریم باختمون رو با برد نشون بدیم.
🆔Channel: @RIPProxy

"به نظرم به اندازه كافى در كشور برنامه وجود دارد. تيم خاصى هم ندارم. فكر خاصى هم براى دولت آينده نكرده‏ام. چرا كه من از بهمن ماه وارد صحنه شده‏ام و فرصت زيادى براى تعميق نداشتم، انشاءالله اگر راى بياورم، بعد از پيروزى، مفصل راجع به آن فكر خواهم كرد. وى سپس افزود: من فكر مى‏كنم كشور احتياج به نظم و اقتدار دارد. بايد راجع همه امور حساب كشى كرد. هر كس بايد بفهمد جايگاهش چيست و مردم ديگر از نيروهاى سياسى كاملا خسته شده‏اند. شما نمى‏بينيد در تاكسى و ساندويچ فروشى مردم مى‏گويند خدا پدر رضاخان را بيامرزد. كشور نيازمند يك رضاخان است و من رضاخانِ حزب‌اللهى هستم." محمدباقر قالیباف ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۴ 🆔Channel: @RIPProxy

"🚨کانال چارشنبه سوری🚨 🚨@iran_charshanbsoriii🚨"

گفت، آنچه که باید می‌گفت… 🆔Channel: @RIPProxy

۳۷ سال خامنه‌ای رهبر بود، ۲ ماه هم بابای من، این جرمه؟ 🆔Channel: @RIPProxy
۳۷ سال خامنه‌ای رهبر بود، ۲ ماه هم بابای من، این جرمه؟ 🆔Channel: @RIPProxy

اثبات «گنده گوزان دو‌ عالم» از سوی مراد عزیزمون! 🆔Channel: @RIPProxy

قالیباف، ۲۰ بهمن ۱۴۰۳: آقا فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم. این روشن است. تمام. این‌که حضرت آقا می‌فرمایند مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست. مگه آدم با قاتل قاسم سلیمانی مذاکره میکنه؟ قالیباف، ۲۷ خرداد ۱۴۰۵: مرحوم حرفش بتخم ماست، فعلا میریم مذاکره میکنیم و هر وقت قدس رو گرفتیم انتقامش تکمیل میشه. 🆔Channel: @RIPProxy

قالیباف : شما نگران‌ نباشید انتقام حضرت آقارو خود امام‌ زمان میاد میگیره. 🆔Channel: @RIPProxy

👑 شاهزاده رضا پهلوی : 40 هزار ایرانی تو این دو روز کشته نشدن که آخرش دوباره برگردیم سر یه توافق هسته‌ای یا فقط بحث باز موندن تنگه هرمز باشه؛
اینا برای آزادی، دموکراسی و سرنگونی جمهوری اسلامی جونشونو از دست دادن و متأسفانه تو این مذاکرات اصلاً حرفی از خواسته مردم زده نمیشه.
ترامپ امروز میگه رهبران جمهوری اسلامی آدم‌های منطقی‌ای هستن، ولی من صبر می‌کنم ببینم چند ساعت دیگه چی توییت میزنه؛ چون بارها دیدیم حرف‌هاش مدام عوض میشه.
اینکه بعضیا میگن چرا از حملات آمریکا به ایران انتقاد نمی‌کنم، باید بگم مقصر اصلی جمهوری اسلامیه. همون‌طور که حماس تو غزه مردم رو سپر انسانی می‌کنه، این حکومت هم مردم رو وسط خطر قرار میده.
🆔Channel: @RIPProxy

ترامپ درباره ایران: فروش سلاح هسته‌ای به آنها بسیار خطرناک است، زیرا هر کسی که به آنها سلاح هسته‌ای بفروشد، خودش هدف حمله هسته‌ای قرار خواهد گرفت. آنها هدف حمله هسته‌ای قرار خواهند گرفت. این کار بسیار خطرناکی است که کسی انجام دهد. 🆔Channel: @RIPProxy