ar
Feedback
پروکسی جدید | Proxy MTProto

پروکسی جدید | Proxy MTProto

الذهاب إلى القناة على Telegram

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Free | Proxy | Connect | Config مهربان باش زندگی یک آینه است🤞🏻 ارتباط با ما: https://t.me/RIPProxy https://t.me/RIPProxy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام پروکسی جدید | Proxy MTProto

تُعد قناة پروکسی جدید | Proxy MTProto (@ripproxy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 40 157 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 369 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 8 504 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 40 157 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 298، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -56، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.38‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.63‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 366 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 664 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 52.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ترامپ, خامنه‌ای, کشور, مجتبی, زیرساخت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Free | Proxy | Connect | Config مهربان باش زندگی یک آینه است🤞🏻 ارتباط با ما: https://t.me/RIPProxy https://t.me/RIPProxy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

40 157
المشتركون
-5624 ساعات
-2827 أيام
-1 29830 أيام
أرشيف المشاركات
این یک تفاهم موقت بود و پایان کار نبود. یهود امنیت کشورش رو به یک تعهد از یک مشت دغل باز گره نمی زند. یهود طراح و مجری این برنامه است؛ ترامپ میخواهد بدون جنگ و خونریزی مقامات تسلیم کند. یهود، جمهوری اسلامی را چه قوی چه ضعیف تحمل نخواهد کرد. 🆔Channel: @RIPProxy

رئیس جمهور آرژانتین خاویر میلی: تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ مسی است😂👍 🆔Channel: @RIPProxy
رئیس جمهور آرژانتین خاویر میلی: تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ مسی است😂👍 🆔Channel: @RIPProxy

طبق پیش‌بینی اکونومیست، احتمالا جنگ سوم در شهریور و مهر اتفاق میفته، مگه اینکه سپاه بخواد

بیانیه مجتبی خامنه‌ای درباره تفاهم با آمریکا: همون‌طور که می‌دونید، ایران و آمریکا یه تفاهمنامه امضا کردن؛ البته که این ترامپ
بیانیه مجتبی خامنه‌ای درباره تفاهم با آمریکا:
همون‌طور که می‌دونید، ایران و آمریکا یه تفاهمنامه امضا کردن؛ البته که این ترامپ بود که از روی بدبختی، به شدت دنبال امضای این تفاهمنامه بود.
من خودم نظر دیگه‌ای داشتم! ولی بخاطر تعهّدی که پزشکیان از طرف خودش و بقیه اعضا واسه حفاظت از حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به من داد و رسما همه مسئولیتش رو به عهده گرفت، دیگه منم اجازه‌ دادم.
اگه طرف آمریکایی بخواد زیاده‌خواهی کنه، زیر بارشون نخواهیم رفت.
از این لحظه ما و شما منتظر تحقّق شروط گفته‌شده می‌مونیم.
مذاکرات حضوری هم که قراره انجام بشه، به معنی پذیرش نظر دشمن نیست.
🆔Channel: @RIPProxy

یک بند در تفاهم وجود دارد مبنی بر پرداخت وام ۳۰۰میلیارد دلاری به ایران از سوی آمریکا و متحدان منطقه ای... این بند در واقع حکم همان تله موش را دارد و آمریکا باید این بند رو می آورد که جمهوری اسلامی امضاش کنه- بدون وعده پول جمهوری اسلامی امضا نمیزد‌. این بندی که آمریکایی ها تو قرارداد‌آوردند نه ضمانت اجرا تعیین شده براش، نه شیوه پرداخت براش تعیین شده، نه زمانبندی داره- در واقع آمریکا می تواند آن را به یکی از وعده های جمهوری اسلامی گره بزند( مثلا تحویل اورانیوم ها) و از اجرایی شدن آن شانه خالی کند. 🆔Channel: @RIPProxy

جی‌دی‌ونس: محاصره اقتصادی خفقان‌ آوری علیه ایران اعمال کرده‌ایم تا زمانی که رفتارش را تغییر ندهد، آن را لغو نمی‌کنیم. 🆔Channel: @RIPProxy

صداوسیما: تا چند ساعت دیگه، مجتبی خامنه‌ای قراره یه پیام خیلی مهم درباره تفاهم با آمریکا و پایان جنگ برای مردم داشته باشه. 🆔
صداوسیما: تا چند ساعت دیگه، مجتبی خامنه‌ای قراره یه پیام خیلی مهم درباره تفاهم با آمریکا و پایان جنگ برای مردم داشته باشه. 🆔Channel: @RIPProxy

مارک لوین: وقت تغییر استراتژی رسیده؛ باید به‌جای عجله، پیشروی دشمن رو کند کنیم، ذخایر مهمات و نفت‌مون رو بالا ببریم، قیمت بنزین رو پایین نگه داریم و بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای، ضربه نهایی رو بزنیم. نباید با عجله سمت توافق رفت و با تقویت صنعت نفت ایران، میلیاردها دلار در اختیارشون گذاشت 🆔Channel: @RIPProxy

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره لبنان : ما امنیت و رفاه را به جوامع شمالی بازگردانیم .. این امر مستلزم آن است که نیروهای ما در جنوب لبنان باقی بمانند .. این نیاز دارد که ما آن را ترک نکنیم تا زمانی که نیازهای امنیتی اسرائیل آن را نیاز داشته باشد. 🆔Channel: @RIPProxy

ای خون بیگناه ببینم چه میکنی... 🆔Channel: @RIPProxy

یه عرزشی اومد از جمهوری اسلامی طرفداری کنه ولی جوری رید که تو تاریخ ثبت شد😂
تو جام جهانی ۲۰۱۴ که از آرژانتین باختیم، از بس خوب بازی کردیم همه جشن گرفتیم، جوری که آرژانتینی ها فکر کردن ما بردیم.
ما کلا عادت داریم باختمون رو با برد نشون بدیم.
🆔Channel: @RIPProxy

"به نظرم به اندازه كافى در كشور برنامه وجود دارد. تيم خاصى هم ندارم. فكر خاصى هم براى دولت آينده نكرده‏ام. چرا كه من از بهمن ماه وارد صحنه شده‏ام و فرصت زيادى براى تعميق نداشتم، انشاءالله اگر راى بياورم، بعد از پيروزى، مفصل راجع به آن فكر خواهم كرد. وى سپس افزود: من فكر مى‏كنم كشور احتياج به نظم و اقتدار دارد. بايد راجع همه امور حساب كشى كرد. هر كس بايد بفهمد جايگاهش چيست و مردم ديگر از نيروهاى سياسى كاملا خسته شده‏اند. شما نمى‏بينيد در تاكسى و ساندويچ فروشى مردم مى‏گويند خدا پدر رضاخان را بيامرزد. كشور نيازمند يك رضاخان است و من رضاخانِ حزب‌اللهى هستم." محمدباقر قالیباف ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۴ 🆔Channel: @RIPProxy

"🚨کانال چارشنبه سوری🚨 🚨@iran_charshanbsoriii🚨"

گفت، آنچه که باید می‌گفت… 🆔Channel: @RIPProxy

۳۷ سال خامنه‌ای رهبر بود، ۲ ماه هم بابای من، این جرمه؟ 🆔Channel: @RIPProxy
۳۷ سال خامنه‌ای رهبر بود، ۲ ماه هم بابای من، این جرمه؟ 🆔Channel: @RIPProxy

اثبات «گنده گوزان دو‌ عالم» از سوی مراد عزیزمون! 🆔Channel: @RIPProxy

قالیباف، ۲۰ بهمن ۱۴۰۳: آقا فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم. این روشن است. تمام. این‌که حضرت آقا می‌فرمایند مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست. مگه آدم با قاتل قاسم سلیمانی مذاکره میکنه؟ قالیباف، ۲۷ خرداد ۱۴۰۵: مرحوم حرفش بتخم ماست، فعلا میریم مذاکره میکنیم و هر وقت قدس رو گرفتیم انتقامش تکمیل میشه. 🆔Channel: @RIPProxy

قالیباف : شما نگران‌ نباشید انتقام حضرت آقارو خود امام‌ زمان میاد میگیره. 🆔Channel: @RIPProxy

👑 شاهزاده رضا پهلوی : 40 هزار ایرانی تو این دو روز کشته نشدن که آخرش دوباره برگردیم سر یه توافق هسته‌ای یا فقط بحث باز موندن تنگه هرمز باشه؛
اینا برای آزادی، دموکراسی و سرنگونی جمهوری اسلامی جونشونو از دست دادن و متأسفانه تو این مذاکرات اصلاً حرفی از خواسته مردم زده نمیشه.
ترامپ امروز میگه رهبران جمهوری اسلامی آدم‌های منطقی‌ای هستن، ولی من صبر می‌کنم ببینم چند ساعت دیگه چی توییت میزنه؛ چون بارها دیدیم حرف‌هاش مدام عوض میشه.
اینکه بعضیا میگن چرا از حملات آمریکا به ایران انتقاد نمی‌کنم، باید بگم مقصر اصلی جمهوری اسلامیه. همون‌طور که حماس تو غزه مردم رو سپر انسانی می‌کنه، این حکومت هم مردم رو وسط خطر قرار میده.
🆔Channel: @RIPProxy

ترامپ درباره ایران: فروش سلاح هسته‌ای به آنها بسیار خطرناک است، زیرا هر کسی که به آنها سلاح هسته‌ای بفروشد، خودش هدف حمله هسته‌ای قرار خواهد گرفت. آنها هدف حمله هسته‌ای قرار خواهند گرفت. این کار بسیار خطرناکی است که کسی انجام دهد. 🆔Channel: @RIPProxy