ch
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

关闭频道
270
订阅者
-124 小时
-37
-1030
帖子存档
Hiphopologist X Vinak - 4L.mp34.35 MB

خیلی دلم میخواد ادایی باشم ولی داش مشتی ام.

Repost from ” گا
استایل بنده تو محل کار اگه خاندان تخم‌سگ و جاکش‌زاده‌شون برای آب و برق مجانی کون به آخوند نمی‌دادن:
استایل بنده تو محل کار اگه خاندان تخم‌سگ و جاکش‌زاده‌شون برای آب و برق مجانی کون به آخوند نمی‌دادن:

نازترین و بی‌حاشیه ترینن، دوستشون دارم جدی.

آهنگای داداشمو توروخدا :)

语音消息00:15

باورم نمیشه جدی

با این ترافیک واقعا رسیدیم

با‌ورم نمیشه باید توی ده دقیقه از الهیه برسیم صیاد :)

مطمئنم یه روز به طور جدی روانی میشم

🤣🤣🤣🤣🤣

حتما ما

من متوجه نمیشم چرا وقتی تو خیابون میگی “پیشییی” مردای دومتری برمیگردن؟ ببخشید شما پیشی ای؟

ترانه هم فکرکنم فقط با بابای من لاس نزده

طناز صدشو میذاره اون هول مریض چشمش دنبال نگاره

شاهین هول اخ شاهین هول